Shawn ja Belle

aamor88

Miten heidän käy. Palaavatko vielä yhteen ja menevät kihloihin ja sitten naimisiin??

Toivottavasti Belle ei ainakaan mene sen Philipin kanssa, kun se on sellanen manipuloiva ihminen ja yrittää Shawnilta viedä Bellen.

Mitenkä Shawn pelastuu sieltä Janin tyköä ja mitä siellä oiken tulee tapahtumaan???

9

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maarrii

      no amerikan jaksoissa ei oo vielä palannu :( eli siis täällä suomessa shawn ja belle ei oo 2,5 vuoteen yhdessä. Nyt ne kai on lähestymässä toisiaan kun niillähän on se yhteinen tyttö :) jne.

      Mäkin toivon että Philip ja Belle ei menis naimisiin vaikka ne meneekin :D ei Philipis mitään mut ei vaan philip ja BELLE eikä VARSINKAAN SHAWN JA MIMI ! :( se on: belle ja Shawn ja Mimi ja RRex. TYlsää kun se käsikirjoittaja vaihtu koska sarjahuononee mun mielestä..

      vikaan en osaa sanoa :D

      • maarrii

        siis belle ja philip on amerikan jaksoissa jo naimisissa ja ne oottaa toista tyttöö (eka on shawnin ja bellen) :D se jakso missä ne menee naimisiin niin näkyy tuolla saleminasukkaiden sivuilla :D


      • patsy
        maarrii kirjoitti:

        siis belle ja philip on amerikan jaksoissa jo naimisissa ja ne oottaa toista tyttöö (eka on shawnin ja bellen) :D se jakso missä ne menee naimisiin niin näkyy tuolla saleminasukkaiden sivuilla :D

        Belle odotti toista lasta Shawnille, mutta raskaus keskeytettiin Bellen terveydentilan takia. Philip lähti pois Salemista (näyttelijä jätti sarjan).


      • patsy

        Belle ja Shawn ei ainakaan tällä hetkellä oo ihan heti palaamassa yhteen. Shawn jätti Mimin ja on aloittanut suhteen Willow nimisen entisen prostituoidun kanssa. Shawn yrittää vonkua Belleä takas vähän väliä, mutta Belle haluaa pitää etäisyyttä Shawniin. Bellellä on kuitenkin vielä vahvoja tunteita Shawnia kohtaan.


    • sara

      ensin korjaus: Amerikassa Belle odottaa Shawnille lasta, sijaisäiti Philipille ja Mimille XD
      sitten vastaus tuohon vikaan kysymykseen: en tarkkaan tiedä miten Shawn pakenee Janin luota, mutta paetessaan hän joutuu moottoripyörä onnettomuuteen ja Jan uskottelee muistinsa menettäneelle Shawnille, että he ovat pari.
      Jan kiduttaa Shawnia mm. näyttämällä Philipin ja Bellen lähentymistä videolta :D

      • koooi

        Vittu sen Janin kanssa jumalauta (sori) sen takii shawn ja belle eroo varmaan ikiajoi´ks, toivottavasti ei


      • thesims1-fani
        koooi kirjoitti:

        Vittu sen Janin kanssa jumalauta (sori) sen takii shawn ja belle eroo varmaan ikiajoi´ks, toivottavasti ei

        Siis iha sama onko se belle sen shawn:nin kaa ku se belle on sellane miettiä ja jankkaa koko jaa.


    • Mino-96

      Tulevissa jaksoissa Shawn & Mimi rakastuvat!

      • sara

        otsikko ^


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe