Siksi, koska HE eivät sietäneet kuulla tervettä oppia.
Siksi HE haalivat halunsa mukaisia opettajia.
Miksi Suni vaiennettiin?
15
741
Vastaukset
- käärmelahti
häippäsi omasta tahdostaan..
- Teuvon ystävä
Kaikki Teuvon omalla nimellä kirjoitetut avaukset
ovat sunnuntaista lähtien poistettu välittömästi.
- yks lammas
vaiennettiin koska esiintyi sutena lammasten vaatteissa, mutta ei suden luonto taljaa vaihtamalla muutu!
- Hassu Hopo
Minä olen aina tykännyt kauniista, herkistä itkuvirsistä!
Ja toihan meni aivan nuotilleenkin!- Huomioija.
Mukava se on kun kehutaan, mutta liika on liikaa.
Olet edelleenkin hauska.
- älä höpäjä
eihän me missään shikakossa asuta vaan suomessa.
- Huomioija.
Venäjän mallia tämä on, vrt. Politkovskaja.
"Siksi, koska HE eivät sietäneet kuulla tervettä oppia."
"Siksi HE haalivat halunsa mukaisia opettajia."- säännöt
Tarvitseeko kenenkään jatkuvasti lukea solvauksia!
yhdellekin uskovaiselle, joka uskalsi sanoa Teuvolle muutamista hänen kirjoituksistaan, etteivät ne ole Raamatun mukaisia, teuvo kirjoitti, että vastaaaja on kerran viimeisellä tuomiolla toteamassa: paska reisuu, mutta tulipahan tehtyä!
Eräälle tuntemattomalle kirjoittajalle Teuvo kirjoitti: Äitisi on portto!
Sellaiset tekstit ym. jatkuvat solvaamiset ja nimittelyt ovat syy siihen, miksi Teuvo Suni on poissa!
Tosiasiassa myös Teuvo nolostui, koska hänen kirjansa väitteitä on Raamatulla kumottu ja niitä todella löytyi.- Teuvon ystävä
Vasta siitä kirjoituksesta, jossa Teuvo kertoi ne kolme profetiaa.
Miksi se oli Saatanalle viimeinen pisara? - ne säännöt ja lait
Teuvon ystävä kirjoitti:
Vasta siitä kirjoituksesta, jossa Teuvo kertoi ne kolme profetiaa.
Miksi se oli Saatanalle viimeinen pisara?otaksun, että ihmisiä ei saa kukaan reinate täällä oikeilla nimillä, ei edes kuolleita ihmisä;
Sananl. 11:23
Hyvien toiveista koituu hyvää, pahojen halusta versoo vihaa.
Sananl. 11:27
Joka etsii hyvää, löytää onnen, joka pahaan pyrkii, sen pahoin käy. - löytävät totuuden
ne säännöt ja lait kirjoitti:
otaksun, että ihmisiä ei saa kukaan reinate täällä oikeilla nimillä, ei edes kuolleita ihmisä;
Sananl. 11:23
Hyvien toiveista koituu hyvää, pahojen halusta versoo vihaa.
Sananl. 11:27
Joka etsii hyvää, löytää onnen, joka pahaan pyrkii, sen pahoin käy.Jos sitä ei heille kukaan kerro, ja sitähän Teuvo täällä teki, mutta se oli liikaa
tämän maailman jumalan palvelijoille, joista alkuperäinen Raimo oli suurin. - körttikuhilas
löytävät totuuden kirjoitti:
Jos sitä ei heille kukaan kerro, ja sitähän Teuvo täällä teki, mutta se oli liikaa
tämän maailman jumalan palvelijoille, joista alkuperäinen Raimo oli suurin.Että kehtaatkin puhua soopaa. Mitä muuta hänen ja teidän ystävienne (varmaan yksi ja sama ihminen eri nimimerkeillä, koska ei uskalla rekisteröityä)
on muuta kuin herjausta, ja toisten uskovien pilkkaamista. Minkälainen on sivistystasonne. Ei ole hajuakaan hyvistä tavoista. Kyllä säännöt koskevat kaikkia. Kyllä sielunvihollinen on teille rakas kun pitää niin usein mainita nimeltä. Kun teillä on itsellä paha olo yritätte ulkoistaa sen toisiin. Ehkä se vähän helpottaa. Olisi hyvä etsiä apua sisäiseen pahaan oloonne.
Jumalan lapsella on tunnusmerkinä sisäinen rauha ja tasapaino. Ihminen nimittäin antaa ulospaon vain sitä mitä sisimmässä on. Jos vaan syytää vihaa ja kirouksia, on jotain vakavasti vialla. Kaikki se mitä me annamme ulospäin tulee myös bumerangina takaisin. "Niinkuin toivotte ihmisten teille tekevän, tehkää se heill". Kukahan lie noin sanonut - tee siis parannus
löytävät totuuden kirjoitti:
Jos sitä ei heille kukaan kerro, ja sitähän Teuvo täällä teki, mutta se oli liikaa
tämän maailman jumalan palvelijoille, joista alkuperäinen Raimo oli suurin.jollette tee parannusta niin te kaikki hukutte harhaoppeihinne
- niin mitä toivoisin?
körttikuhilas kirjoitti:
Että kehtaatkin puhua soopaa. Mitä muuta hänen ja teidän ystävienne (varmaan yksi ja sama ihminen eri nimimerkeillä, koska ei uskalla rekisteröityä)
on muuta kuin herjausta, ja toisten uskovien pilkkaamista. Minkälainen on sivistystasonne. Ei ole hajuakaan hyvistä tavoista. Kyllä säännöt koskevat kaikkia. Kyllä sielunvihollinen on teille rakas kun pitää niin usein mainita nimeltä. Kun teillä on itsellä paha olo yritätte ulkoistaa sen toisiin. Ehkä se vähän helpottaa. Olisi hyvä etsiä apua sisäiseen pahaan oloonne.
Jumalan lapsella on tunnusmerkinä sisäinen rauha ja tasapaino. Ihminen nimittäin antaa ulospaon vain sitä mitä sisimmässä on. Jos vaan syytää vihaa ja kirouksia, on jotain vakavasti vialla. Kaikki se mitä me annamme ulospäin tulee myös bumerangina takaisin. "Niinkuin toivotte ihmisten teille tekevän, tehkää se heill". Kukahan lie noin sanonutToivoisin todella sitä, että joku tulisi ja kertoisi minulle totuuden.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654196
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342729En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142532Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1491167- 801016