minun elämän tarinani:(

easy ac

Se alkaakin varsin surullisesti joten ei sitä kannata kertoa kuin vuodesta 1990- noniin..sain siis ajokortin vuonna 1990 sen jälkeen on ollu elämä yhtä hvttiä parempiu kun en olis ajanu koko kortia! ystävä piirini voin varmaankin heitä jollain tapaa kutsua ystäviksiksin on aika erikoinen,on selkään puukottajaa ja muuten vain hörhöjä muta yhtä kaikki kaikkiin heihin edelleen kin tunnne syvää rakkautta sillä korkein voima sanoo:"kohtele lähimmäistäsi niikuin itseäsi haluaisit kohdeltavan" sen periaatteen mukaan yritän sitten elää koville se ottaa:( en kiellä ettenkö olisi myös virheitäkin tehnyt ja niistä myös joudun maksamaan sehän nyt selväkin,armeijan jälkeen vuonna 1993 olin muuten KaiPr elikkäs KainuunPrikaatissa kokonaiset 12kkta:) siellä tulikin tutuksi Suomen talviset olosuhteemme ja se kuinka saadaan miehistö kuriin vaikka sitten huutamalla 90 asteen mutkalle taito sekin:) sieltä vapauduttuttani nin tod voisi sanoa menin Amaattikouluun oikein 2v Maalari linjalle se olikin kokemus sinänsä.sen jälkeen olin töissä rakennuksilla mm Pohjois-Ruotsissa 4v tta ihan kivaa oli mutta talvet meinas olla aikas kylmiä;( mutta näiun jälkeenpäin ajatellen kaikkia noita jopa pieniä vastoin käymisiä ajattelen suurella lämmöllä ilman Suomen armeijan antamaa koulutusta en oli selvinnyt varmasti kiitos Suomen saint!!

4

1388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rinu

niin sinulta löytyy huumoria ja ymmärrystä ja positiivistä mieltä.
      Kultaa kalliimpia ominaisuuksia-

• easy ac

Se minun elämäni aina niin hauskaa ole ollut:) mutta sen olen oppinut eräästä laulusta ettei elämästä seleviä hengissä ainaskaan toisen kengissä:) hyvällä huumorilla eteenpäin ja nokka kohti tulevaisuutta ja vaikka kuin väsyttäis ja vtuttais niin kupillinen kuumaa Presidentti kahvia saa ihmeitä aikaan:) sinäkin olet positiivinen luonne kaikki ovat kunhan hakevat niitä hyviä asioita itsestään eivätkä ole ahneita eivätkä pilkun takerru pieniin asioihin eivätkä aina tavoitele omaa etuansa kaikessa,yhteiskunnan ja kaikkien etu on parasta mitä voi pitää sydämellä:)

• aina on
        easy ac kirjoitti:

Se minun elämäni aina niin hauskaa ole ollut:) mutta sen olen oppinut eräästä laulusta ettei elämästä seleviä hengissä ainaskaan toisen kengissä:) hyvällä huumorilla eteenpäin ja nokka kohti tulevaisuutta ja vaikka kuin väsyttäis ja vtuttais niin kupillinen kuumaa Presidentti kahvia saa ihmeitä aikaan:) sinäkin olet positiivinen luonne kaikki ovat kunhan hakevat niitä hyviä asioita itsestään eivätkä ole ahneita eivätkä pilkun takerru pieniin asioihin eivätkä aina tavoitele omaa etuansa kaikessa,yhteiskunnan ja kaikkien etu on parasta mitä voi pitää sydämellä:)

pyy parempi niiq pivossa, kuin kymmenen tota niiq oksalla.
        Kyl tää vaan on niin jees!

• easy ac
        aina on kirjoitti:

pyy parempi niiq pivossa, kuin kymmenen tota niiq oksalla.
        Kyl tää vaan on niin jees!

On:) jopa hankalatkin ihmiset tuntuvat suorastaan ruusuisilta kun juo kupillisen kuumaa kahvia eikä stressaa niillä ikävillä ajatuksillaan päätään,siihen vain kyltyy ja menee elämästä halu ja vaipuu synkkyyteen:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      122
      7111
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4907
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4215
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3443
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      2241
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      270
      1663
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1445
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1418
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      57
      1366
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1336
    Aihe