minun elämän tarinani:(

easy ac

Se alkaakin varsin surullisesti joten ei sitä kannata kertoa kuin vuodesta 1990- noniin..sain siis ajokortin vuonna 1990 sen jälkeen on ollu elämä yhtä hvttiä parempiu kun en olis ajanu koko kortia! ystävä piirini voin varmaankin heitä jollain tapaa kutsua ystäviksiksin on aika erikoinen,on selkään puukottajaa ja muuten vain hörhöjä muta yhtä kaikki kaikkiin heihin edelleen kin tunnne syvää rakkautta sillä korkein voima sanoo:"kohtele lähimmäistäsi niikuin itseäsi haluaisit kohdeltavan" sen periaatteen mukaan yritän sitten elää koville se ottaa:( en kiellä ettenkö olisi myös virheitäkin tehnyt ja niistä myös joudun maksamaan sehän nyt selväkin,armeijan jälkeen vuonna 1993 olin muuten KaiPr elikkäs KainuunPrikaatissa kokonaiset 12kkta:) siellä tulikin tutuksi Suomen talviset olosuhteemme ja se kuinka saadaan miehistö kuriin vaikka sitten huutamalla 90 asteen mutkalle taito sekin:) sieltä vapauduttuttani nin tod voisi sanoa menin Amaattikouluun oikein 2v Maalari linjalle se olikin kokemus sinänsä.sen jälkeen olin töissä rakennuksilla mm Pohjois-Ruotsissa 4v tta ihan kivaa oli mutta talvet meinas olla aikas kylmiä;( mutta näiun jälkeenpäin ajatellen kaikkia noita jopa pieniä vastoin käymisiä ajattelen suurella lämmöllä ilman Suomen armeijan antamaa koulutusta en oli selvinnyt varmasti kiitos Suomen saint!!

4

1366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rinu

niin sinulta löytyy huumoria ja ymmärrystä ja positiivistä mieltä.
      Kultaa kalliimpia ominaisuuksia-

• easy ac

Se minun elämäni aina niin hauskaa ole ollut:) mutta sen olen oppinut eräästä laulusta ettei elämästä seleviä hengissä ainaskaan toisen kengissä:) hyvällä huumorilla eteenpäin ja nokka kohti tulevaisuutta ja vaikka kuin väsyttäis ja vtuttais niin kupillinen kuumaa Presidentti kahvia saa ihmeitä aikaan:) sinäkin olet positiivinen luonne kaikki ovat kunhan hakevat niitä hyviä asioita itsestään eivätkä ole ahneita eivätkä pilkun takerru pieniin asioihin eivätkä aina tavoitele omaa etuansa kaikessa,yhteiskunnan ja kaikkien etu on parasta mitä voi pitää sydämellä:)

• aina on
        easy ac kirjoitti:

Se minun elämäni aina niin hauskaa ole ollut:) mutta sen olen oppinut eräästä laulusta ettei elämästä seleviä hengissä ainaskaan toisen kengissä:) hyvällä huumorilla eteenpäin ja nokka kohti tulevaisuutta ja vaikka kuin väsyttäis ja vtuttais niin kupillinen kuumaa Presidentti kahvia saa ihmeitä aikaan:) sinäkin olet positiivinen luonne kaikki ovat kunhan hakevat niitä hyviä asioita itsestään eivätkä ole ahneita eivätkä pilkun takerru pieniin asioihin eivätkä aina tavoitele omaa etuansa kaikessa,yhteiskunnan ja kaikkien etu on parasta mitä voi pitää sydämellä:)

pyy parempi niiq pivossa, kuin kymmenen tota niiq oksalla.
        Kyl tää vaan on niin jees!

• easy ac
        aina on kirjoitti:

pyy parempi niiq pivossa, kuin kymmenen tota niiq oksalla.
        Kyl tää vaan on niin jees!

On:) jopa hankalatkin ihmiset tuntuvat suorastaan ruusuisilta kun juo kupillisen kuumaa kahvia eikä stressaa niillä ikävillä ajatuksillaan päätään,siihen vain kyltyy ja menee elämästä halu ja vaipuu synkkyyteen:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6504
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3078
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2967
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1320
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1211
    Aihe