minun elämän tarinani:(

easy ac

Se alkaakin varsin surullisesti joten ei sitä kannata kertoa kuin vuodesta 1990- noniin..sain siis ajokortin vuonna 1990 sen jälkeen on ollu elämä yhtä hvttiä parempiu kun en olis ajanu koko kortia! ystävä piirini voin varmaankin heitä jollain tapaa kutsua ystäviksiksin on aika erikoinen,on selkään puukottajaa ja muuten vain hörhöjä muta yhtä kaikki kaikkiin heihin edelleen kin tunnne syvää rakkautta sillä korkein voima sanoo:"kohtele lähimmäistäsi niikuin itseäsi haluaisit kohdeltavan" sen periaatteen mukaan yritän sitten elää koville se ottaa:( en kiellä ettenkö olisi myös virheitäkin tehnyt ja niistä myös joudun maksamaan sehän nyt selväkin,armeijan jälkeen vuonna 1993 olin muuten KaiPr elikkäs KainuunPrikaatissa kokonaiset 12kkta:) siellä tulikin tutuksi Suomen talviset olosuhteemme ja se kuinka saadaan miehistö kuriin vaikka sitten huutamalla 90 asteen mutkalle taito sekin:) sieltä vapauduttuttani nin tod voisi sanoa menin Amaattikouluun oikein 2v Maalari linjalle se olikin kokemus sinänsä.sen jälkeen olin töissä rakennuksilla mm Pohjois-Ruotsissa 4v tta ihan kivaa oli mutta talvet meinas olla aikas kylmiä;( mutta näiun jälkeenpäin ajatellen kaikkia noita jopa pieniä vastoin käymisiä ajattelen suurella lämmöllä ilman Suomen armeijan antamaa koulutusta en oli selvinnyt varmasti kiitos Suomen saint!!

4

1422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rinu

      niin sinulta löytyy huumoria ja ymmärrystä ja positiivistä mieltä.
      Kultaa kalliimpia ominaisuuksia-

      • easy ac

        Se minun elämäni aina niin hauskaa ole ollut:) mutta sen olen oppinut eräästä laulusta ettei elämästä seleviä hengissä ainaskaan toisen kengissä:) hyvällä huumorilla eteenpäin ja nokka kohti tulevaisuutta ja vaikka kuin väsyttäis ja vtuttais niin kupillinen kuumaa Presidentti kahvia saa ihmeitä aikaan:) sinäkin olet positiivinen luonne kaikki ovat kunhan hakevat niitä hyviä asioita itsestään eivätkä ole ahneita eivätkä pilkun takerru pieniin asioihin eivätkä aina tavoitele omaa etuansa kaikessa,yhteiskunnan ja kaikkien etu on parasta mitä voi pitää sydämellä:)


      • aina on
        easy ac kirjoitti:

        Se minun elämäni aina niin hauskaa ole ollut:) mutta sen olen oppinut eräästä laulusta ettei elämästä seleviä hengissä ainaskaan toisen kengissä:) hyvällä huumorilla eteenpäin ja nokka kohti tulevaisuutta ja vaikka kuin väsyttäis ja vtuttais niin kupillinen kuumaa Presidentti kahvia saa ihmeitä aikaan:) sinäkin olet positiivinen luonne kaikki ovat kunhan hakevat niitä hyviä asioita itsestään eivätkä ole ahneita eivätkä pilkun takerru pieniin asioihin eivätkä aina tavoitele omaa etuansa kaikessa,yhteiskunnan ja kaikkien etu on parasta mitä voi pitää sydämellä:)

        pyy parempi niiq pivossa, kuin kymmenen tota niiq oksalla.
        Kyl tää vaan on niin jees!


      • easy ac
        aina on kirjoitti:

        pyy parempi niiq pivossa, kuin kymmenen tota niiq oksalla.
        Kyl tää vaan on niin jees!

        On:) jopa hankalatkin ihmiset tuntuvat suorastaan ruusuisilta kun juo kupillisen kuumaa kahvia eikä stressaa niillä ikävillä ajatuksillaan päätään,siihen vain kyltyy ja menee elämästä halu ja vaipuu synkkyyteen:(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe