elikkä hiukan kyssärejä:
1. kuinka monella on täällä rekisteröity nimimerkki? minulla on... :)
2. ketkä on parhaat parit?
shawn
kyssärejä
5
316
Vastaukset
- patsy
1. Mulla on rekisteröity nimimerkki, kuten näkee :)
2. Parhaat parit on:
Sami/Lucas Steve/Kayla Jack/Jennifer - sara
1. mulla on se caca mutta en nyt ole käyttänyt sitä vähään aikaan :D
2.pidän lexiestä ja tekistä, jenistä ja jackistä, philipistä ja bellestä ainakin ;)- _._._
1. Mulla ei oo rekisteritöityä nimimerkkiä, mut tää _._._ on mun nimimerkki jota mä käytän aina!!! :D
2. Parhaat parit on: Rex & Mimi ja Bo & Hope!!!!!!! :D
- nii..
vastaus.
1. on nimimerkki,mutten usein käytä sitä..
2. laitoin pareja järjestykseen,mut joku saatto unohtuu.
1.Belle-shawn(nykyinen)
2.John-Marleena
3.Rex-Mimi
4.Bo-Hope
5.Jennifer-jack
6.Abe-Lexie
7-Doug-jUlie
8.sAMI-lUCAS
9.Chloe-Brady
10.Mickey-Bonnie
11.Shawn-Jan
12.Nicole-Brady - mummo]
1. Ei ole, mutta käytän tätä nimimerkkiä. =D
2. Shawn & Belle
Rex & Mimi
Roman & Marlena
Jennifer & Jack
Abe & Lexie
Bo & Hope
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131186- 2271169
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2631030Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787