Kuka teistä on kaunenin? Sami, Lexie vai Jennifer? Musta on eka Sami, sitten Lexie ja viimeieksi Jennifer.
Kuka on kaunein??
9
522
Vastaukset
- VASTAAJAA"!
Lexie, Jennifer ja vikas ja vähäisimmäks Sami
- KUULE!
NO EI KUULE TODELLAKAAN!sAMI ON RUMIN!!!!!sIT LEXIE JA JENNIFER ON KAIKISTA KAUNEIN!!!!jOS hOPE OLIS MUKANA,NIIN SE TULIS SAMIN JÄLKEEN..
- maarrii
mäkin oon samaa mieltä että eka Jennifer lexie ja sitten sami :D tai en tiiä noista kahesta ekasta :D mut muistakaa et on mielipide kysymys :D mustakin belle (kirsten) on kaikista nätein näytteliä cassietäkin nätimpi vaik kaikkien toisten mielestä ei oo :) mulle on ihan sama mut musta se vaan oN :DD MIELIPIDE !!!KYSYMYS :)
- pindy
tässä järjestyksessä kaunein eka:
jennifer
sami
lexie- sara
muistaen että tämä on oma mielipiteeni jäjestys menisi näin:
lexie
jen
sami
- _._._
Musta se on näin: Jennifer, Lexie ja sitten Sami! ;D
- taas...................
ensin sami, sitten lexie ja viimeksi jen. kaikki tosin sieviä. sarjan kaunein on kyllä belle, tyttömäisellä tavalla, mutta naisista varmaankin juuri sami.
- zeka!
taas................... kirjoitti:
ensin sami, sitten lexie ja viimeksi jen. kaikki tosin sieviä. sarjan kaunein on kyllä belle, tyttömäisellä tavalla, mutta naisista varmaankin juuri sami.
eka o lexie, sami ja viimeseks jennifer...
- mummo]
Tässä järkässä:
Lexie
Jennifer
Sami
;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637