Maailman suurimmat rinnat?

hurlumi

4D - dokumentit jatkavat taas peittelemätöntä tirkistelylinjaansa; tänään ovat vuorossa sitten maailman suurimmat rinnat. Jotka joku (ohjelmaesitteen mukaan) naikkonen hankki miehensä toivomuksesta ja maksamana. Siitä on jo vuosia aikaa, kun katselin jonkun dokkan, jossa vastaavan tyylinen naikkonen leikkautti takamuksensa vastaamaan enemmän herransa tarpeita. Toipuminen leikkauksesta oli pitkä ja kivulias ja ohjelmaesitteen mukaan tämänkin illan "dokumenttirintojen" omistaja kuolee hämärissä olosuhteissa. Joteskin tuntuu, että siellä Jenkkilässä ei enää mikään riitä.

Jos minulle ehdottettaisiin tissien/lantion muokkausta rakkaani taholta, voisin ehdottaa hänelle lobotomiaa vastavuoroisesti.

Mites teillä?

10

2921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animattiN

      ukko poistua samantien mun kämpästä ja elämästä.
      Jos en kelpaa näin niin sitten en ole hänelle se oikeakaan.

      • hurlumi

        millainen rakkaus vaatii laittamaan jopa henkensä likoon vaarallisen leikkauksen muodossa?

        Ehkä me suomalaiset olemme terveemmällä järjellä varustettuja. Ehkä meiltä ei löydy niin rikkaita miehiä/naisia, jotka oman fetisisminsä pohjalta lähtisivät kumppaniltaan vaatimaan plastiikkakirurgiaa ulkonäön rakentamisessa? Ehkä kyseessä olisikin pian entinen suhde.


      • animattiN
        hurlumi kirjoitti:

        millainen rakkaus vaatii laittamaan jopa henkensä likoon vaarallisen leikkauksen muodossa?

        Ehkä me suomalaiset olemme terveemmällä järjellä varustettuja. Ehkä meiltä ei löydy niin rikkaita miehiä/naisia, jotka oman fetisisminsä pohjalta lähtisivät kumppaniltaan vaatimaan plastiikkakirurgiaa ulkonäön rakentamisessa? Ehkä kyseessä olisikin pian entinen suhde.

        suomesta löytyy. Joskus parikymppisenä kundikaveri moitti rintojeni kokoa ja kehui mun likkakaverin rintoja, niin arvaat kai oliko se poitsu enään mun kanssa.


      • hurlumi
        animattiN kirjoitti:

        suomesta löytyy. Joskus parikymppisenä kundikaveri moitti rintojeni kokoa ja kehui mun likkakaverin rintoja, niin arvaat kai oliko se poitsu enään mun kanssa.

        ...on rakkaus silloin, jos se kokoon katsoo. Tuollaisen ihmisen ns. rakkaus syttyy taas, kun yhä paremmat rinnat matkalla vastaan tulevat.

        Miks tää halavatun suomi24 tökkii näin pahoin? Sen siunaaman kerran, kun meitsillä olisi aikaa palstalla riekkua...


      • animattiN
        hurlumi kirjoitti:

        ...on rakkaus silloin, jos se kokoon katsoo. Tuollaisen ihmisen ns. rakkaus syttyy taas, kun yhä paremmat rinnat matkalla vastaan tulevat.

        Miks tää halavatun suomi24 tökkii näin pahoin? Sen siunaaman kerran, kun meitsillä olisi aikaa palstalla riekkua...

        samaa minäkin olen kironnut jo viikon päivät tän 24:en kanssa. Ei kohta todellakaan tee mieli edes avata koko sivua.


      • loout
        animattiN kirjoitti:

        suomesta löytyy. Joskus parikymppisenä kundikaveri moitti rintojeni kokoa ja kehui mun likkakaverin rintoja, niin arvaat kai oliko se poitsu enään mun kanssa.

        olittt


    • Puhurix

      ollu ranskalainen? Näköjään muuallakin hulluja ku jenkkilässä.

    • Kauneus leikkauksista voi olla montaa mieltä.

      Ihan järkky tapaus on Taylor, kauniissa ja rohkeissa. Hieno ja upea nainen meni, ja pilasi huulensa täydellisesti. Mikä ihme siinä on, kun täydelliset huulet omaava nainen ei ole niihin tyytyväinen, vaan pilaa ne suurentamalla ylisuuriksi ja muodottomiksi.

      Nauroin makeasti nähtyäni ne ensikerran, nyt on sääli päällimmäinen tuntemus kun näen hänet.

      • max-life

        Hunter Tylo (olikohan nimi noin) oli kaunis ja aistikkaan näköinen nainen. Jos vain yksityiskohtia tarkastellee, täyttänee hän edelleen kauneusihanteidemme normit, mutta kasvot kokonaisuutena...

        Ihminen on herkistynyt aistimaan kasvoista asioita. Keinotekoinen yksittäinenkin kasvojen osa useinmiten rikkoo eheyden. Nyt tämä Taylor näyttää todella muoviselta, keinotekoiselta ja omituiselta.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe