Maailman suurimmat rinnat?

hurlumi

4D - dokumentit jatkavat taas peittelemätöntä tirkistelylinjaansa; tänään ovat vuorossa sitten maailman suurimmat rinnat. Jotka joku (ohjelmaesitteen mukaan) naikkonen hankki miehensä toivomuksesta ja maksamana. Siitä on jo vuosia aikaa, kun katselin jonkun dokkan, jossa vastaavan tyylinen naikkonen leikkautti takamuksensa vastaamaan enemmän herransa tarpeita. Toipuminen leikkauksesta oli pitkä ja kivulias ja ohjelmaesitteen mukaan tämänkin illan "dokumenttirintojen" omistaja kuolee hämärissä olosuhteissa. Joteskin tuntuu, että siellä Jenkkilässä ei enää mikään riitä.

Jos minulle ehdottettaisiin tissien/lantion muokkausta rakkaani taholta, voisin ehdottaa hänelle lobotomiaa vastavuoroisesti.

Mites teillä?

10

2921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animattiN

      ukko poistua samantien mun kämpästä ja elämästä.
      Jos en kelpaa näin niin sitten en ole hänelle se oikeakaan.

      • hurlumi

        millainen rakkaus vaatii laittamaan jopa henkensä likoon vaarallisen leikkauksen muodossa?

        Ehkä me suomalaiset olemme terveemmällä järjellä varustettuja. Ehkä meiltä ei löydy niin rikkaita miehiä/naisia, jotka oman fetisisminsä pohjalta lähtisivät kumppaniltaan vaatimaan plastiikkakirurgiaa ulkonäön rakentamisessa? Ehkä kyseessä olisikin pian entinen suhde.


      • animattiN
        hurlumi kirjoitti:

        millainen rakkaus vaatii laittamaan jopa henkensä likoon vaarallisen leikkauksen muodossa?

        Ehkä me suomalaiset olemme terveemmällä järjellä varustettuja. Ehkä meiltä ei löydy niin rikkaita miehiä/naisia, jotka oman fetisisminsä pohjalta lähtisivät kumppaniltaan vaatimaan plastiikkakirurgiaa ulkonäön rakentamisessa? Ehkä kyseessä olisikin pian entinen suhde.

        suomesta löytyy. Joskus parikymppisenä kundikaveri moitti rintojeni kokoa ja kehui mun likkakaverin rintoja, niin arvaat kai oliko se poitsu enään mun kanssa.


      • hurlumi
        animattiN kirjoitti:

        suomesta löytyy. Joskus parikymppisenä kundikaveri moitti rintojeni kokoa ja kehui mun likkakaverin rintoja, niin arvaat kai oliko se poitsu enään mun kanssa.

        ...on rakkaus silloin, jos se kokoon katsoo. Tuollaisen ihmisen ns. rakkaus syttyy taas, kun yhä paremmat rinnat matkalla vastaan tulevat.

        Miks tää halavatun suomi24 tökkii näin pahoin? Sen siunaaman kerran, kun meitsillä olisi aikaa palstalla riekkua...


      • animattiN
        hurlumi kirjoitti:

        ...on rakkaus silloin, jos se kokoon katsoo. Tuollaisen ihmisen ns. rakkaus syttyy taas, kun yhä paremmat rinnat matkalla vastaan tulevat.

        Miks tää halavatun suomi24 tökkii näin pahoin? Sen siunaaman kerran, kun meitsillä olisi aikaa palstalla riekkua...

        samaa minäkin olen kironnut jo viikon päivät tän 24:en kanssa. Ei kohta todellakaan tee mieli edes avata koko sivua.


      • loout
        animattiN kirjoitti:

        suomesta löytyy. Joskus parikymppisenä kundikaveri moitti rintojeni kokoa ja kehui mun likkakaverin rintoja, niin arvaat kai oliko se poitsu enään mun kanssa.

        olittt


    • Puhurix

      ollu ranskalainen? Näköjään muuallakin hulluja ku jenkkilässä.

    • Kauneus leikkauksista voi olla montaa mieltä.

      Ihan järkky tapaus on Taylor, kauniissa ja rohkeissa. Hieno ja upea nainen meni, ja pilasi huulensa täydellisesti. Mikä ihme siinä on, kun täydelliset huulet omaava nainen ei ole niihin tyytyväinen, vaan pilaa ne suurentamalla ylisuuriksi ja muodottomiksi.

      Nauroin makeasti nähtyäni ne ensikerran, nyt on sääli päällimmäinen tuntemus kun näen hänet.

      • max-life

        Hunter Tylo (olikohan nimi noin) oli kaunis ja aistikkaan näköinen nainen. Jos vain yksityiskohtia tarkastellee, täyttänee hän edelleen kauneusihanteidemme normit, mutta kasvot kokonaisuutena...

        Ihminen on herkistynyt aistimaan kasvoista asioita. Keinotekoinen yksittäinenkin kasvojen osa useinmiten rikkoo eheyden. Nyt tämä Taylor näyttää todella muoviselta, keinotekoiselta ja omituiselta.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe