on hirveitä selittäjiä. vai mitä?
rassut
17
1133
Vastaukset
- Karvabää
Suomi oli vielä Suomi..
- niinkin!
Rasistit selittävät ja perustelevat kantansa. Samaa ei voi sanoa humanisteista.
- Camoonnn...
Pidän rasisteista melkein yhtä paljon kuin sinä, mutta juttujesi taso on lähinnä samalla tasolla rasistien kanssa, jopa alhaisempi, mikäli se ylipäätään on mahdollista.
- et pysty
kirjoittamaan yhtä lausetta pitempiä kirjoituksia? Johtuuko se sinun älykkyysosamäärästä, jolla ei tietenkään ole mitään tekemistä etnisen taustasi kanssa..
- -karvapää-
toinenkin ominaisuus. itkupilliys.
- kikkarakakkarapää
-karvapää- kirjoitti:
toinenkin ominaisuus. itkupilliys.
sitten rassu?
- ResAlik
Miten kommentoisit tätä videota:
http://www.youtube.com/watch?v=eVqwckpcho8- ResAlik
Karvapää, olet altis kommentoimaan joka väliin mihin oletat saavasi "vaikutuksen".
Miksi et kommentoi videoon?
- Zeb Kurgan
Tuollaisia parin sanan töksähdyksiä vaan satelee...
- Zeb Kurgan
hopi hopi
- juuso
jos et ole huomannut monien rassujen kommentteja, josta samanoloisia muutaman sanan töksäytyksiä, mitään perustelematta.
- selitä
et
. - SovakkoRassu
Siitä, että me yritämme selittää asiat niin että jopa hyysäri sen ymmärtää. Hyysäri ei taasen selittele mitään, vaan jankkaa totena pitämiään valheita "hauki on kala" tyylisesti. Rassut ovat "voitolla", koska he keskustelevat, kommentoivat, esittävät todisteita, eivätkä tuputa "opinkappaleitaan" sokeasti kuin uskonkiihkoilijat
- kikkarakakkarapää
karvapää kirjoitti:
täällä palstalla joku hyysärikin?? kuka?
käyt.
- Hyysäri
karvapää kirjoitti:
täällä palstalla joku hyysärikin?? kuka?
Minäkin.
- siinä missä
karvapäätkin.
RK!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294