Kuka mahtaa tuntea heinon tukun uuden kala pojan?Se on aika namu pakkaus. Miten voisin lähestyä sitä.Kulkee töihin pyörällä ja minä bussilla. Auttakaa kohta pikku joulut. Haluan sen omaksi!!! HETI
kala poika heinon tukku
7
1315
Vastaukset
- just joo
heinojahan on muutama...mikäköhän kyseessä...?
- ihastunut27
Espoon heino se blondiks värjätty poitsu jos joku tuntee ni kysyiskö onks varattu!!!!!! Mä haluan sen !!!!!!!!
- jee
ihastunut27 kirjoitti:
Espoon heino se blondiks värjätty poitsu jos joku tuntee ni kysyiskö onks varattu!!!!!! Mä haluan sen !!!!!!!!
taas uus työpaikka romanssi...ihkuu
- kala MIES
olen varattu maailman ihanimmalle naiselle josta saan joku kaunis päivä vaimon ja sulla ei ole toivoakaan joten unohda!!!!!!!!
- maucca
JOO sellasta vaan et ei tosiaan kannnata harkita uraa ainakaan heinon tukun kuljetuksessa :) neegron hommaa!! yks hyvä puoli kyl löytyy... satu on kiva;)
- jiivee-
pitäshän sun tietää että heinon kuljetuksessa ei olle heinon palveluksessa vaan alihankkijalla...
ja onhan se satu ihan jees vaikka volume vois olla vähän pienemmällä...
- yöntimppa
joo ei se pefletti pahalta näytä, tosin ei ole vaalea eikä enää kalaosastolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232