Mitä Vanhanen salailee?

Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen kieltäytyi vastaamasta, kun häneltä kysyttiin onko hän teettänyt pimeää työtä.

Mitä Matti Vanhasella on salattavaa?

Onkohan Nurmijärven omakotitalon rakentaminen tehty niin, että työstä jätettiin maksamatta sotu-maksut ja verot?

KEPUlaisuuteen kuuluu tietty filunkipeli, joten KEPUlaista on syytä epäillä kunnes toisin todistetaan.

21

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on outoa

      että henkilö, jolla on tuollainen nimimerkki,itkee milloin mitäkin Vanhasen tekemistä tai tekemättä jättämistä.

      Taisi olla kaamea järkytys, kun Vanhanen ja muut ministerit olivatkin maksaneet tv-lupansa aivan asiallisesti.

      Känä on tyypillinen "kyttääjä"...Tuolla TÄYTYY olla jotain salattavaa...eli se on syyllinen kunnes toisin todistaa.
      Herraisä, jos oikeuslaitos toimisi tuolla periaatteella !!

      • Heh heh

        Kukaan ei ota tosissaan Känän kirjoituksia.


    • kokoomuksen vihollinen no2

      ...yhtä rehellinen kuin kokoomuslainen kiinteistönvälittäjä! Monetko provikat ja ylityöt tuli kuitattua kilometrikorvauksilla tai verottomina päivärahoina...

    • ei ole

      Joku voisi tehdä tutkimuksen miksi juuri kokoomukselaiset sortuvat luvattomuuksiin ja rikoksiin.

      Vaika eihän sitä tutkia tarvitse, rikolliset nyt vaan hakeutuvat kokoomukseen ja kokoomukselaiset rikoksiin. Tämän voi päivittäin lehtiä lukiessaan todeta kuka hyvänsä.

    • fakta homma

      Tunnetusti Kepussa on suurin rikollistiheys. Sieltä löytyy ihan huipulta rattijuoppoutta, petoksia, väkivaltaa jne.

      Kepun jäsenyyden ehtonakin taitaa olla, että pitää osoittaa tehneensä jonkun rikoksen tai rikkeen.

      • ei ole kokoomuksessa

        rikollista toimintaa vaan kuuluu kulttuuriin.
        Muut puolueet vaan ovat niin rasistisia etteivät hyväksy kokoomukselaisia perinteitä, veronkierto, petokset, pahoinpitelyt jne.


      • Heh heh
        ei ole kokoomuksessa kirjoitti:

        rikollista toimintaa vaan kuuluu kulttuuriin.
        Muut puolueet vaan ovat niin rasistisia etteivät hyväksy kokoomukselaisia perinteitä, veronkierto, petokset, pahoinpitelyt jne.

        Ilutaloa. He heh.


      • Hannu Kopola löi...
        ei ole kokoomuksessa kirjoitti:

        rikollista toimintaa vaan kuuluu kulttuuriin.
        Muut puolueet vaan ovat niin rasistisia etteivät hyväksy kokoomukselaisia perinteitä, veronkierto, petokset, pahoinpitelyt jne.

        Joo. Eeva Kuuskoski tosiaan pieksi työpaikalla alaistaan Helena Molanderia.

        Kepun Pirkanmaan piirin pj Hannu Kopola taas ollessaan Ahlmannin maatalousoppilaitoksen rehtori, löi oppilastaan.

        Hannu Kopola sai kenkää virastaan. Kuuskosken pelastivat kepulikaverit.


      • alunperin kokoomuslainen
        Hannu Kopola löi... kirjoitti:

        Joo. Eeva Kuuskoski tosiaan pieksi työpaikalla alaistaan Helena Molanderia.

        Kepun Pirkanmaan piirin pj Hannu Kopola taas ollessaan Ahlmannin maatalousoppilaitoksen rehtori, löi oppilastaan.

        Hannu Kopola sai kenkää virastaan. Kuuskosken pelastivat kepulikaverit.

        siksi väkivaltaan taipuvainen, Kuuskosken eduksi on sanottava ettei piessyt naista sairaalakuntoon niin kun kokoomuslaisilla miehillä on tapana.


      • kepukopukepukopukepukopu

        Väyrysen Pave kunnostautui aikoinaan myös nipistelemällä Finnairin lentoemäntiä.

        Timo "faki-faki" Järvilahti yritti euroedustajana vikitellä saksalaista naispuolista euroedustajaa: "juu mii köy mäi ryym faki-faki".


      • eikä vokottele naisia
        kepukopukepukopukepukopu kirjoitti:

        Väyrysen Pave kunnostautui aikoinaan myös nipistelemällä Finnairin lentoemäntiä.

        Timo "faki-faki" Järvilahti yritti euroedustajana vikitellä saksalaista naispuolista euroedustajaa: "juu mii köy mäi ryym faki-faki".

        vaan lyö heti nyrkillä ja lujaa.


    • ajaa vähemmistön asiaa

      Heh heh. Siihen tarvitaan kokenutta EU-asiantuntijaa.

    • raipu

      Mihin pyrit kirjoituksellasi?

      • Lauri Leskenlehti

        Raipulle tiedoksi. Känän epäillään olevan Ratamo Rautalehti, joka loi maineensa http://chat.kokoomus.fi :ssä.

        Hän on pidättämättömistä suomenkielisen verkon kiihkein keskustanvastustaja. Hän on töissä sosialidemokraattisessa organisaatiossa, mutta on kantakirjakokoomuslainen.


      • raipu
        Lauri Leskenlehti kirjoitti:

        Raipulle tiedoksi. Känän epäillään olevan Ratamo Rautalehti, joka loi maineensa http://chat.kokoomus.fi :ssä.

        Hän on pidättämättömistä suomenkielisen verkon kiihkein keskustanvastustaja. Hän on töissä sosialidemokraattisessa organisaatiossa, mutta on kantakirjakokoomuslainen.

        kantakirjakokoomuslainen?


      • se tarkoita
        raipu kirjoitti:

        kantakirjakokoomuslainen?

        samaa kuin, mikä se nyt olikaan kantakirja sonni.


    • Turha nimittely ei auta

      Ja mitä tuohon "toisin todistamiseen" tulee, meillä käytössä olevan länsimaisen oikeusjärjestyksen mukaan on syytöksiä esittävän esitettävä myös todisteet syytöksilleen.

      Vanhassa Neuvostoliitossa oli toisin päin.

      Markun nyt jos kenenkä luulisi tajuavan miten typeriä turhat syytökset ovat.

    • Cittarin tarkkailija

      Eikös sinne Vanhasen omakotitalolle rakennettu verorahoilla helikopterikenttä? Siinä ei taida olla puhtaat jauhot pussissa.

      • Concordille

        kiitorata, ja VARMAAN muitten rahoilla!!! dorka


      • raipu

        Olisi voinut tehdä valituksen Supolle kun Seitsemän päivää lehden helikopteri meni häiriköimään.

        Jos helikopteri olisi mennyt Lipposen tai Rajamäen pihalle....

        -Navalahan onkin demari mutta jää pois vuodenvaihteessa.

        -iloitaan jo etukätteen - jooko?


      • Nurmijärveläinen

        Vanhasen talon pihalle rakennettiin verorahoilla helikopterikenttä. Herra Vanhaselle ei kuulemma kaikissa olosuhteissa riitä autokyyti Nurmijärveltä Helsinkiin.

        Hirveetä verorahojen tuhlausta. Varsinkin kun Vanhanen jää yhden kauden pääministeriksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe