Kun yritän asentaa jotain (windows installerilla) tulee tämmönen: Please download and install updated microsoft visual c runtime. Oon yrittäny saada sitä updatettamalla mut ei onnaa. Eli mistä sais tän?
Microsoft Visual C++ Runtime
3
679
Vastaukset
- Nimimerkki
Tuo Visual C Runtime on tiedostonimeltään msvcrt.dll. Se on ohjelmankehittäjille julkista kamaa jota saavat vapaasti levittää ohjelmansa mukana.
Googleta tuota fileä, näyttäisi olevan ladattavissa, ei tosin Microsoftilta. Dll pitää kopioida \Windows\System32-hakemistoon.
Jos haluat saada sen Microsoftilta, niin lataa Visual Studio 2005 demoversio ja asenna se. Dll:n pitäisi putkahtaa oikeaan paikkaan. Pitkä ja itkuiten tie, jos et muuta tarvitse.- en osaa
"Googleta tuota fileä, näyttäisi olevan ladattavissa, ei tosin Microsoftilta. Dll pitää kopioida \Windows\System32-hakemistoon."
Miten tuon saa korvattua? Windows valittaa että ei onnistu koska tiedosto on käytössä. - en osaa
en osaa kirjoitti:
"Googleta tuota fileä, näyttäisi olevan ladattavissa, ei tosin Microsoftilta. Dll pitää kopioida \Windows\System32-hakemistoon."
Miten tuon saa korvattua? Windows valittaa että ei onnistu koska tiedosto on käytössä.Sain korvattua tuon tiedoston, NTFS4DOS osoittautui käteväksi ohjelmaksi. Mutta se ei kuitenkaan auttanut ongelmaan, virheilmoitus tuli edelleen.
Itselläni tämä ilmoitus tuli kasperskyä asennettaessa, ja yhtiön sivuilta sitten löytyikin apu
http://www.kaspersky.com/faq?qid=187276191
(olisi varmaan ollut fiksua etsiä ratkaisua sieltä heti alkuunsa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111