Kun yritän asentaa jotain (windows installerilla) tulee tämmönen: Please download and install updated microsoft visual c runtime. Oon yrittäny saada sitä updatettamalla mut ei onnaa. Eli mistä sais tän?
Microsoft Visual C++ Runtime
3
666
Vastaukset
- Nimimerkki
Tuo Visual C Runtime on tiedostonimeltään msvcrt.dll. Se on ohjelmankehittäjille julkista kamaa jota saavat vapaasti levittää ohjelmansa mukana.
Googleta tuota fileä, näyttäisi olevan ladattavissa, ei tosin Microsoftilta. Dll pitää kopioida \Windows\System32-hakemistoon.
Jos haluat saada sen Microsoftilta, niin lataa Visual Studio 2005 demoversio ja asenna se. Dll:n pitäisi putkahtaa oikeaan paikkaan. Pitkä ja itkuiten tie, jos et muuta tarvitse.- en osaa
"Googleta tuota fileä, näyttäisi olevan ladattavissa, ei tosin Microsoftilta. Dll pitää kopioida \Windows\System32-hakemistoon."
Miten tuon saa korvattua? Windows valittaa että ei onnistu koska tiedosto on käytössä. - en osaa
en osaa kirjoitti:
"Googleta tuota fileä, näyttäisi olevan ladattavissa, ei tosin Microsoftilta. Dll pitää kopioida \Windows\System32-hakemistoon."
Miten tuon saa korvattua? Windows valittaa että ei onnistu koska tiedosto on käytössä.Sain korvattua tuon tiedoston, NTFS4DOS osoittautui käteväksi ohjelmaksi. Mutta se ei kuitenkaan auttanut ongelmaan, virheilmoitus tuli edelleen.
Itselläni tämä ilmoitus tuli kasperskyä asennettaessa, ja yhtiön sivuilta sitten löytyikin apu
http://www.kaspersky.com/faq?qid=187276191
(olisi varmaan ollut fiksua etsiä ratkaisua sieltä heti alkuunsa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945