Kyllä nyt viimeistään näkee että kartellin täytyy jyrätä bensakaupassa tosi vahvasti, ei normaalissa markkinatilanteessa mikään yritys pääse tekemään tuollaisia voittoja tällaisella bulkkituotteella kuten polttonesteet ovat!
Neste on ylivahva suomen markkinolle ja käskyttää näitä muita pitämään hinnat tietyllä tasolla, niin siinäpä se! BOIKOTOIKAA NESTETTÄ!
NESTEASEMAT
12
1212
Vastaukset
- The Rat
Neste on suurelta osin valtion omistama yritys. Niinpä suuri osa voitosta tulee valtiolle ja on omalta osaltaa vähentämässä verotaakkaa.
Boikotoikaa venäläisiä jos joitakin boikotoitte.
Minulle sinänsä ihan sama mistä menovetensä ostaa. 50 euroa on maksimi minkä tankkaus on vienyt ja sillä ajelee pari viikkoa yleensä. Ei paljoa nappaa. - muut tappiota?
Tekevätkö muut sitten pyynteetöntä autoilijoiden palvelua ja myyvät tappiolla - NOT
Voitto valuu ulos suomesta ja et vain kateellinen luuseridemari näe sitä verojuorukalenteristasi.- lisää...
Tankkaatko sitten vaikka teboililla jos nesteellä on halvempaa ihan vain periaatteen mukaan?
Edelleen kehoittaisin tankkaamaan siellä missä on halvinta. - nesteellä
lisää... kirjoitti:
Tankkaatko sitten vaikka teboililla jos nesteellä on halvempaa ihan vain periaatteen mukaan?
Edelleen kehoittaisin tankkaamaan siellä missä on halvinta.Milloin Nesteellä on halvempaa??? Sitä kovasti ihmettelen kun Nesteen hinnat ovat paljon korkeammalla kuin muilla huoltamo ketjuilla (ainakin pääkaupunki seudulla), että kuka sieltä oikein viittii ostaa enemmistö kuitenkaan ei ole Patricia Seppälöitä.
- Rukkikuski
nesteellä kirjoitti:
Milloin Nesteellä on halvempaa??? Sitä kovasti ihmettelen kun Nesteen hinnat ovat paljon korkeammalla kuin muilla huoltamo ketjuilla (ainakin pääkaupunki seudulla), että kuka sieltä oikein viittii ostaa enemmistö kuitenkaan ei ole Patricia Seppälöitä.
Enemmistö autoilijoista taitaa tosiaan olla hengissä :)
- Automiäs
voittoa tehdä.
Se tehdään niillä hodareilla, ylihintasella kaljalla, ruualla jne.
Bensasta menee veroa 80% tms. ja sitä ei voida laskea kuten ei autoverotustakaan, koska turhille paperinpyörittäjille tarvitsee maksaa palkat jostain.
Ilman bensa ja autoveroa Suomi olisi ollut konkurssissa kauan sitten.- Automiäs
te itkette?
Itse polttelen 2-3 tuhatta euroa vuodessa Nesteen bensaan.
Eikä mua haitannut pätkääkään, kun bensa oli 1,4 euroa litra.
Näitä valittajia kyllä piisas joka paikassa joilla menee 50-100 euroa kuussa bensaan voi hirveä sentään.
Jos hirvittää niin käyttäkää joukkoliikennettä ja valittakaa vaikka korkeita lipunhintoja/aikatauluja.
Mua ei kiinnosta, mä ajan tulevaisuudessakin omalla autolla. Tulossa on uusi keino kerätä veroja kunhan monopolifirma ja politikot saa sovittua keinot. KEPU on jo kumartanut syvään kuvitellessan maataloustukirumpaa viljelijöille uuden polttoaineen viljelylle.
Biopoltoaineilla voidaan perustella taas uusia tulevia uusia korotuksia ja hiukan rauhoitella muita EU-maita Suomen päästövaatimusten täyttämiseksi.
Jokainen järkevä tajuaa, että Suomenkin on nykyaikaistettava autokantaansa voidakseen vähentää liikenteen saasteita. Harvaanasutussa maassamme liikenne on kaiken taloudellisen toiminnan elinehto maksoi se mitä maksoi.- booris
Automiäs kirjoitti:
te itkette?
Itse polttelen 2-3 tuhatta euroa vuodessa Nesteen bensaan.
Eikä mua haitannut pätkääkään, kun bensa oli 1,4 euroa litra.
Näitä valittajia kyllä piisas joka paikassa joilla menee 50-100 euroa kuussa bensaan voi hirveä sentään.
Jos hirvittää niin käyttäkää joukkoliikennettä ja valittakaa vaikka korkeita lipunhintoja/aikatauluja.
Mua ei kiinnosta, mä ajan tulevaisuudessakin omalla autolla.Kärkäs kommentti, mutta hyvä sellainen.
Tosiasia on, että ainoa tapa jolla oikeasti saadaan päästöjä ja autoilua vähennettyä on bensan hinnan korotus. Ainoastaan tämä saa ihmiset todella miettimään autoilunsa kannattavuutta ja panostamaan taloudellisuuteen.
Turha siitä hinnasta on niin suurta numeroa tehdä, kun saman rahan siihen valtaosa käyttäisi kuitenkin. Jos hinta nyt puolittuisi niin bensan kulutus nousisi valtavasti, kun joka ikinen pikkumatka tehtäisiin autolla.
Hinnan korotuksessa olisi tietysti huomioitava työvehkeiden helpotukset hinnassa, ettei koko maa pysähdy.
Tässä vaiheessa lienee hyvä sanoa, että ajan itse paljon autolla ja hinta huimaa minuakin. Kuitenkin vasta viimeaikaisten hinnankorotusten myötä olen tarkemmin miettinyt ajojeni tarpeellisuutta. Käytännössä kuukaudessa bensaan laittamani rahamäärä on pysynyt samana (n. 150€), mutta turhat ajot ovat jääneet vähemmälle. Toki niitä olisi vieläkin karsittavaksi.. Esim. työmatkan voisin taittaa kätevästi julkisilla (bussi juna bussi), mutta autolla pääsen halvemmalla ja puolet nopeammin, joten mukavuussyista valitsen auton :) - lumeen
booris kirjoitti:
Kärkäs kommentti, mutta hyvä sellainen.
Tosiasia on, että ainoa tapa jolla oikeasti saadaan päästöjä ja autoilua vähennettyä on bensan hinnan korotus. Ainoastaan tämä saa ihmiset todella miettimään autoilunsa kannattavuutta ja panostamaan taloudellisuuteen.
Turha siitä hinnasta on niin suurta numeroa tehdä, kun saman rahan siihen valtaosa käyttäisi kuitenkin. Jos hinta nyt puolittuisi niin bensan kulutus nousisi valtavasti, kun joka ikinen pikkumatka tehtäisiin autolla.
Hinnan korotuksessa olisi tietysti huomioitava työvehkeiden helpotukset hinnassa, ettei koko maa pysähdy.
Tässä vaiheessa lienee hyvä sanoa, että ajan itse paljon autolla ja hinta huimaa minuakin. Kuitenkin vasta viimeaikaisten hinnankorotusten myötä olen tarkemmin miettinyt ajojeni tarpeellisuutta. Käytännössä kuukaudessa bensaan laittamani rahamäärä on pysynyt samana (n. 150€), mutta turhat ajot ovat jääneet vähemmälle. Toki niitä olisi vieläkin karsittavaksi.. Esim. työmatkan voisin taittaa kätevästi julkisilla (bussi juna bussi), mutta autolla pääsen halvemmalla ja puolet nopeammin, joten mukavuussyista valitsen auton :)Suomalaisten autoilu.
Vartuhan, kun Kiina ja Intia alkaa lykkii peltilehmillä.
Suomen talous kohenis, kun ihmiset liikkuisi ja ostelisi enemmän.
Matkailu avartaa ja piristää.
Nyt kerätään rahaa, vaan optiomiehille! - Automiäs
booris kirjoitti:
Kärkäs kommentti, mutta hyvä sellainen.
Tässä vaiheessa lienee hyvä sanoa, että ajan itse paljon autolla ja hinta huimaa minuakin. Kuitenkin vasta viimeaikaisten hinnankorotusten myötä olen tarkemmin miettinyt ajojeni tarpeellisuutta. Käytännössä kuukaudessa bensaan laittamani rahamäärä on pysynyt samana (n. 150€), mutta turhat ajot ovat jääneet vähemmälle. Toki niitä olisi vieläkin karsittavaksi.. Esim. työmatkan voisin taittaa kätevästi julkisilla (bussi juna bussi), mutta autolla pääsen halvemmalla ja puolet nopeammin, joten mukavuussyista valitsen auton :)Itsekkin autoilen sen takia, että ei tarvitse bussi-juna-kävely yhdistemää käyttää, vaan menen 3 kertaa nopeammin yhteen suuntaan omalla autolla.
Hinta about sama.
Makso mitä makso.
- pitkään
Päivän hinnat:
ShellExpress 1.118
Neste 1.249
erotus 13,1 senttiä = 79 penniä!
Tankillisella tuo ero on 9,2€ = 55 markkaa!
Tutkikaa hintoja polttoaine.net:istä.
Aina kallein on Neste.
En käy Nesteellä koskaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456