NESTEASEMAT

BOIKOTTIIN

Kyllä nyt viimeistään näkee että kartellin täytyy jyrätä bensakaupassa tosi vahvasti, ei normaalissa markkinatilanteessa mikään yritys pääse tekemään tuollaisia voittoja tällaisella bulkkituotteella kuten polttonesteet ovat!
Neste on ylivahva suomen markkinolle ja käskyttää näitä muita pitämään hinnat tietyllä tasolla, niin siinäpä se! BOIKOTOIKAA NESTETTÄ!

12

1263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      Neste on suurelta osin valtion omistama yritys. Niinpä suuri osa voitosta tulee valtiolle ja on omalta osaltaa vähentämässä verotaakkaa.

      Boikotoikaa venäläisiä jos joitakin boikotoitte.

      Minulle sinänsä ihan sama mistä menovetensä ostaa. 50 euroa on maksimi minkä tankkaus on vienyt ja sillä ajelee pari viikkoa yleensä. Ei paljoa nappaa.

    • muut tappiota?

      Tekevätkö muut sitten pyynteetöntä autoilijoiden palvelua ja myyvät tappiolla - NOT

      Voitto valuu ulos suomesta ja et vain kateellinen luuseridemari näe sitä verojuorukalenteristasi.

      • lisää...

        Tankkaatko sitten vaikka teboililla jos nesteellä on halvempaa ihan vain periaatteen mukaan?

        Edelleen kehoittaisin tankkaamaan siellä missä on halvinta.


      • nesteellä
        lisää... kirjoitti:

        Tankkaatko sitten vaikka teboililla jos nesteellä on halvempaa ihan vain periaatteen mukaan?

        Edelleen kehoittaisin tankkaamaan siellä missä on halvinta.

        Milloin Nesteellä on halvempaa??? Sitä kovasti ihmettelen kun Nesteen hinnat ovat paljon korkeammalla kuin muilla huoltamo ketjuilla (ainakin pääkaupunki seudulla), että kuka sieltä oikein viittii ostaa enemmistö kuitenkaan ei ole Patricia Seppälöitä.


      • Rukkikuski
        nesteellä kirjoitti:

        Milloin Nesteellä on halvempaa??? Sitä kovasti ihmettelen kun Nesteen hinnat ovat paljon korkeammalla kuin muilla huoltamo ketjuilla (ainakin pääkaupunki seudulla), että kuka sieltä oikein viittii ostaa enemmistö kuitenkaan ei ole Patricia Seppälöitä.

        Enemmistö autoilijoista taitaa tosiaan olla hengissä :)


    • Automiäs

      voittoa tehdä.

      Se tehdään niillä hodareilla, ylihintasella kaljalla, ruualla jne.

      Bensasta menee veroa 80% tms. ja sitä ei voida laskea kuten ei autoverotustakaan, koska turhille paperinpyörittäjille tarvitsee maksaa palkat jostain.
      Ilman bensa ja autoveroa Suomi olisi ollut konkurssissa kauan sitten.

      • Automiäs

        te itkette?

        Itse polttelen 2-3 tuhatta euroa vuodessa Nesteen bensaan.
        Eikä mua haitannut pätkääkään, kun bensa oli 1,4 euroa litra.

        Näitä valittajia kyllä piisas joka paikassa joilla menee 50-100 euroa kuussa bensaan voi hirveä sentään.

        Jos hirvittää niin käyttäkää joukkoliikennettä ja valittakaa vaikka korkeita lipunhintoja/aikatauluja.

        Mua ei kiinnosta, mä ajan tulevaisuudessakin omalla autolla.


      • Tulossa on uusi keino kerätä veroja kunhan monopolifirma ja politikot saa sovittua keinot. KEPU on jo kumartanut syvään kuvitellessan maataloustukirumpaa viljelijöille uuden polttoaineen viljelylle.
        Biopoltoaineilla voidaan perustella taas uusia tulevia uusia korotuksia ja hiukan rauhoitella muita EU-maita Suomen päästövaatimusten täyttämiseksi.
        Jokainen järkevä tajuaa, että Suomenkin on nykyaikaistettava autokantaansa voidakseen vähentää liikenteen saasteita. Harvaanasutussa maassamme liikenne on kaiken taloudellisen toiminnan elinehto maksoi se mitä maksoi.


      • booris
        Automiäs kirjoitti:

        te itkette?

        Itse polttelen 2-3 tuhatta euroa vuodessa Nesteen bensaan.
        Eikä mua haitannut pätkääkään, kun bensa oli 1,4 euroa litra.

        Näitä valittajia kyllä piisas joka paikassa joilla menee 50-100 euroa kuussa bensaan voi hirveä sentään.

        Jos hirvittää niin käyttäkää joukkoliikennettä ja valittakaa vaikka korkeita lipunhintoja/aikatauluja.

        Mua ei kiinnosta, mä ajan tulevaisuudessakin omalla autolla.

        Kärkäs kommentti, mutta hyvä sellainen.

        Tosiasia on, että ainoa tapa jolla oikeasti saadaan päästöjä ja autoilua vähennettyä on bensan hinnan korotus. Ainoastaan tämä saa ihmiset todella miettimään autoilunsa kannattavuutta ja panostamaan taloudellisuuteen.

        Turha siitä hinnasta on niin suurta numeroa tehdä, kun saman rahan siihen valtaosa käyttäisi kuitenkin. Jos hinta nyt puolittuisi niin bensan kulutus nousisi valtavasti, kun joka ikinen pikkumatka tehtäisiin autolla.

        Hinnan korotuksessa olisi tietysti huomioitava työvehkeiden helpotukset hinnassa, ettei koko maa pysähdy.

        Tässä vaiheessa lienee hyvä sanoa, että ajan itse paljon autolla ja hinta huimaa minuakin. Kuitenkin vasta viimeaikaisten hinnankorotusten myötä olen tarkemmin miettinyt ajojeni tarpeellisuutta. Käytännössä kuukaudessa bensaan laittamani rahamäärä on pysynyt samana (n. 150€), mutta turhat ajot ovat jääneet vähemmälle. Toki niitä olisi vieläkin karsittavaksi.. Esim. työmatkan voisin taittaa kätevästi julkisilla (bussi juna bussi), mutta autolla pääsen halvemmalla ja puolet nopeammin, joten mukavuussyista valitsen auton :)


      • lumeen
        booris kirjoitti:

        Kärkäs kommentti, mutta hyvä sellainen.

        Tosiasia on, että ainoa tapa jolla oikeasti saadaan päästöjä ja autoilua vähennettyä on bensan hinnan korotus. Ainoastaan tämä saa ihmiset todella miettimään autoilunsa kannattavuutta ja panostamaan taloudellisuuteen.

        Turha siitä hinnasta on niin suurta numeroa tehdä, kun saman rahan siihen valtaosa käyttäisi kuitenkin. Jos hinta nyt puolittuisi niin bensan kulutus nousisi valtavasti, kun joka ikinen pikkumatka tehtäisiin autolla.

        Hinnan korotuksessa olisi tietysti huomioitava työvehkeiden helpotukset hinnassa, ettei koko maa pysähdy.

        Tässä vaiheessa lienee hyvä sanoa, että ajan itse paljon autolla ja hinta huimaa minuakin. Kuitenkin vasta viimeaikaisten hinnankorotusten myötä olen tarkemmin miettinyt ajojeni tarpeellisuutta. Käytännössä kuukaudessa bensaan laittamani rahamäärä on pysynyt samana (n. 150€), mutta turhat ajot ovat jääneet vähemmälle. Toki niitä olisi vieläkin karsittavaksi.. Esim. työmatkan voisin taittaa kätevästi julkisilla (bussi juna bussi), mutta autolla pääsen halvemmalla ja puolet nopeammin, joten mukavuussyista valitsen auton :)

        Suomalaisten autoilu.
        Vartuhan, kun Kiina ja Intia alkaa lykkii peltilehmillä.
        Suomen talous kohenis, kun ihmiset liikkuisi ja ostelisi enemmän.
        Matkailu avartaa ja piristää.
        Nyt kerätään rahaa, vaan optiomiehille!


      • Automiäs
        booris kirjoitti:

        Kärkäs kommentti, mutta hyvä sellainen.

        Tosiasia on, että ainoa tapa jolla oikeasti saadaan päästöjä ja autoilua vähennettyä on bensan hinnan korotus. Ainoastaan tämä saa ihmiset todella miettimään autoilunsa kannattavuutta ja panostamaan taloudellisuuteen.

        Turha siitä hinnasta on niin suurta numeroa tehdä, kun saman rahan siihen valtaosa käyttäisi kuitenkin. Jos hinta nyt puolittuisi niin bensan kulutus nousisi valtavasti, kun joka ikinen pikkumatka tehtäisiin autolla.

        Hinnan korotuksessa olisi tietysti huomioitava työvehkeiden helpotukset hinnassa, ettei koko maa pysähdy.

        Tässä vaiheessa lienee hyvä sanoa, että ajan itse paljon autolla ja hinta huimaa minuakin. Kuitenkin vasta viimeaikaisten hinnankorotusten myötä olen tarkemmin miettinyt ajojeni tarpeellisuutta. Käytännössä kuukaudessa bensaan laittamani rahamäärä on pysynyt samana (n. 150€), mutta turhat ajot ovat jääneet vähemmälle. Toki niitä olisi vieläkin karsittavaksi.. Esim. työmatkan voisin taittaa kätevästi julkisilla (bussi juna bussi), mutta autolla pääsen halvemmalla ja puolet nopeammin, joten mukavuussyista valitsen auton :)

        Itsekkin autoilen sen takia, että ei tarvitse bussi-juna-kävely yhdistemää käyttää, vaan menen 3 kertaa nopeammin yhteen suuntaan omalla autolla.

        Hinta about sama.

        Makso mitä makso.


    • pitkään

      Päivän hinnat:

      ShellExpress 1.118
      Neste 1.249

      erotus 13,1 senttiä = 79 penniä!

      Tankillisella tuo ero on 9,2€ = 55 markkaa!

      Tutkikaa hintoja polttoaine.net:istä.
      Aina kallein on Neste.

      En käy Nesteellä koskaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe