NESTEASEMAT

BOIKOTTIIN

Kyllä nyt viimeistään näkee että kartellin täytyy jyrätä bensakaupassa tosi vahvasti, ei normaalissa markkinatilanteessa mikään yritys pääse tekemään tuollaisia voittoja tällaisella bulkkituotteella kuten polttonesteet ovat!
Neste on ylivahva suomen markkinolle ja käskyttää näitä muita pitämään hinnat tietyllä tasolla, niin siinäpä se! BOIKOTOIKAA NESTETTÄ!

12

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      Neste on suurelta osin valtion omistama yritys. Niinpä suuri osa voitosta tulee valtiolle ja on omalta osaltaa vähentämässä verotaakkaa.

      Boikotoikaa venäläisiä jos joitakin boikotoitte.

      Minulle sinänsä ihan sama mistä menovetensä ostaa. 50 euroa on maksimi minkä tankkaus on vienyt ja sillä ajelee pari viikkoa yleensä. Ei paljoa nappaa.

    • muut tappiota?

      Tekevätkö muut sitten pyynteetöntä autoilijoiden palvelua ja myyvät tappiolla - NOT

      Voitto valuu ulos suomesta ja et vain kateellinen luuseridemari näe sitä verojuorukalenteristasi.

      • lisää...

        Tankkaatko sitten vaikka teboililla jos nesteellä on halvempaa ihan vain periaatteen mukaan?

        Edelleen kehoittaisin tankkaamaan siellä missä on halvinta.


      • nesteellä
        lisää... kirjoitti:

        Tankkaatko sitten vaikka teboililla jos nesteellä on halvempaa ihan vain periaatteen mukaan?

        Edelleen kehoittaisin tankkaamaan siellä missä on halvinta.

        Milloin Nesteellä on halvempaa??? Sitä kovasti ihmettelen kun Nesteen hinnat ovat paljon korkeammalla kuin muilla huoltamo ketjuilla (ainakin pääkaupunki seudulla), että kuka sieltä oikein viittii ostaa enemmistö kuitenkaan ei ole Patricia Seppälöitä.


      • Rukkikuski
        nesteellä kirjoitti:

        Milloin Nesteellä on halvempaa??? Sitä kovasti ihmettelen kun Nesteen hinnat ovat paljon korkeammalla kuin muilla huoltamo ketjuilla (ainakin pääkaupunki seudulla), että kuka sieltä oikein viittii ostaa enemmistö kuitenkaan ei ole Patricia Seppälöitä.

        Enemmistö autoilijoista taitaa tosiaan olla hengissä :)


    • Automiäs

      voittoa tehdä.

      Se tehdään niillä hodareilla, ylihintasella kaljalla, ruualla jne.

      Bensasta menee veroa 80% tms. ja sitä ei voida laskea kuten ei autoverotustakaan, koska turhille paperinpyörittäjille tarvitsee maksaa palkat jostain.
      Ilman bensa ja autoveroa Suomi olisi ollut konkurssissa kauan sitten.

      • Automiäs

        te itkette?

        Itse polttelen 2-3 tuhatta euroa vuodessa Nesteen bensaan.
        Eikä mua haitannut pätkääkään, kun bensa oli 1,4 euroa litra.

        Näitä valittajia kyllä piisas joka paikassa joilla menee 50-100 euroa kuussa bensaan voi hirveä sentään.

        Jos hirvittää niin käyttäkää joukkoliikennettä ja valittakaa vaikka korkeita lipunhintoja/aikatauluja.

        Mua ei kiinnosta, mä ajan tulevaisuudessakin omalla autolla.


      • Tulossa on uusi keino kerätä veroja kunhan monopolifirma ja politikot saa sovittua keinot. KEPU on jo kumartanut syvään kuvitellessan maataloustukirumpaa viljelijöille uuden polttoaineen viljelylle.
        Biopoltoaineilla voidaan perustella taas uusia tulevia uusia korotuksia ja hiukan rauhoitella muita EU-maita Suomen päästövaatimusten täyttämiseksi.
        Jokainen järkevä tajuaa, että Suomenkin on nykyaikaistettava autokantaansa voidakseen vähentää liikenteen saasteita. Harvaanasutussa maassamme liikenne on kaiken taloudellisen toiminnan elinehto maksoi se mitä maksoi.


      • booris
        Automiäs kirjoitti:

        te itkette?

        Itse polttelen 2-3 tuhatta euroa vuodessa Nesteen bensaan.
        Eikä mua haitannut pätkääkään, kun bensa oli 1,4 euroa litra.

        Näitä valittajia kyllä piisas joka paikassa joilla menee 50-100 euroa kuussa bensaan voi hirveä sentään.

        Jos hirvittää niin käyttäkää joukkoliikennettä ja valittakaa vaikka korkeita lipunhintoja/aikatauluja.

        Mua ei kiinnosta, mä ajan tulevaisuudessakin omalla autolla.

        Kärkäs kommentti, mutta hyvä sellainen.

        Tosiasia on, että ainoa tapa jolla oikeasti saadaan päästöjä ja autoilua vähennettyä on bensan hinnan korotus. Ainoastaan tämä saa ihmiset todella miettimään autoilunsa kannattavuutta ja panostamaan taloudellisuuteen.

        Turha siitä hinnasta on niin suurta numeroa tehdä, kun saman rahan siihen valtaosa käyttäisi kuitenkin. Jos hinta nyt puolittuisi niin bensan kulutus nousisi valtavasti, kun joka ikinen pikkumatka tehtäisiin autolla.

        Hinnan korotuksessa olisi tietysti huomioitava työvehkeiden helpotukset hinnassa, ettei koko maa pysähdy.

        Tässä vaiheessa lienee hyvä sanoa, että ajan itse paljon autolla ja hinta huimaa minuakin. Kuitenkin vasta viimeaikaisten hinnankorotusten myötä olen tarkemmin miettinyt ajojeni tarpeellisuutta. Käytännössä kuukaudessa bensaan laittamani rahamäärä on pysynyt samana (n. 150€), mutta turhat ajot ovat jääneet vähemmälle. Toki niitä olisi vieläkin karsittavaksi.. Esim. työmatkan voisin taittaa kätevästi julkisilla (bussi juna bussi), mutta autolla pääsen halvemmalla ja puolet nopeammin, joten mukavuussyista valitsen auton :)


      • lumeen
        booris kirjoitti:

        Kärkäs kommentti, mutta hyvä sellainen.

        Tosiasia on, että ainoa tapa jolla oikeasti saadaan päästöjä ja autoilua vähennettyä on bensan hinnan korotus. Ainoastaan tämä saa ihmiset todella miettimään autoilunsa kannattavuutta ja panostamaan taloudellisuuteen.

        Turha siitä hinnasta on niin suurta numeroa tehdä, kun saman rahan siihen valtaosa käyttäisi kuitenkin. Jos hinta nyt puolittuisi niin bensan kulutus nousisi valtavasti, kun joka ikinen pikkumatka tehtäisiin autolla.

        Hinnan korotuksessa olisi tietysti huomioitava työvehkeiden helpotukset hinnassa, ettei koko maa pysähdy.

        Tässä vaiheessa lienee hyvä sanoa, että ajan itse paljon autolla ja hinta huimaa minuakin. Kuitenkin vasta viimeaikaisten hinnankorotusten myötä olen tarkemmin miettinyt ajojeni tarpeellisuutta. Käytännössä kuukaudessa bensaan laittamani rahamäärä on pysynyt samana (n. 150€), mutta turhat ajot ovat jääneet vähemmälle. Toki niitä olisi vieläkin karsittavaksi.. Esim. työmatkan voisin taittaa kätevästi julkisilla (bussi juna bussi), mutta autolla pääsen halvemmalla ja puolet nopeammin, joten mukavuussyista valitsen auton :)

        Suomalaisten autoilu.
        Vartuhan, kun Kiina ja Intia alkaa lykkii peltilehmillä.
        Suomen talous kohenis, kun ihmiset liikkuisi ja ostelisi enemmän.
        Matkailu avartaa ja piristää.
        Nyt kerätään rahaa, vaan optiomiehille!


      • Automiäs
        booris kirjoitti:

        Kärkäs kommentti, mutta hyvä sellainen.

        Tosiasia on, että ainoa tapa jolla oikeasti saadaan päästöjä ja autoilua vähennettyä on bensan hinnan korotus. Ainoastaan tämä saa ihmiset todella miettimään autoilunsa kannattavuutta ja panostamaan taloudellisuuteen.

        Turha siitä hinnasta on niin suurta numeroa tehdä, kun saman rahan siihen valtaosa käyttäisi kuitenkin. Jos hinta nyt puolittuisi niin bensan kulutus nousisi valtavasti, kun joka ikinen pikkumatka tehtäisiin autolla.

        Hinnan korotuksessa olisi tietysti huomioitava työvehkeiden helpotukset hinnassa, ettei koko maa pysähdy.

        Tässä vaiheessa lienee hyvä sanoa, että ajan itse paljon autolla ja hinta huimaa minuakin. Kuitenkin vasta viimeaikaisten hinnankorotusten myötä olen tarkemmin miettinyt ajojeni tarpeellisuutta. Käytännössä kuukaudessa bensaan laittamani rahamäärä on pysynyt samana (n. 150€), mutta turhat ajot ovat jääneet vähemmälle. Toki niitä olisi vieläkin karsittavaksi.. Esim. työmatkan voisin taittaa kätevästi julkisilla (bussi juna bussi), mutta autolla pääsen halvemmalla ja puolet nopeammin, joten mukavuussyista valitsen auton :)

        Itsekkin autoilen sen takia, että ei tarvitse bussi-juna-kävely yhdistemää käyttää, vaan menen 3 kertaa nopeammin yhteen suuntaan omalla autolla.

        Hinta about sama.

        Makso mitä makso.


    • pitkään

      Päivän hinnat:

      ShellExpress 1.118
      Neste 1.249

      erotus 13,1 senttiä = 79 penniä!

      Tankillisella tuo ero on 9,2€ = 55 markkaa!

      Tutkikaa hintoja polttoaine.net:istä.
      Aina kallein on Neste.

      En käy Nesteellä koskaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3251
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2421
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1780
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1613
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1097
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      45
      985
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      974
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      876
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      77
      861
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      804
    Aihe