asentoja autossa ...

namu47

Hei !

Rakastelemme miesystäväni kanssa useasti autossa .. olosuhteiden pakosta. Rakastelemme aina joko niin että minä olen sylissä tai sitten ystäväni tulee takaapäin. Haluaisin kokeilla muitakin asentoja .. vaihtelua ! Antakaa vinkkejä ...

26

23731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autossa aloittanut

etupenkit ihan eteen, istut takapenkin etureunalla ja nojaat taakse, siis melkein makaat, ja jalat voit nostaa vaikka etupenkkien päälle. kaverisi asettuu polvilleen takajalkatiloihin jalkaterät vaikka etupenkkien alle, siinäpä se onkin kaikki hollilla ja helppoa ja mukavaa...

Jos hankit(te) farmarin, mahdollisuudet kasvavat paljon...

• namu47

Kiitos sinulle asiallisesta vastauksestasi. Kokeilimme tuota ehdottamaasi asentoa ja nam! kiitos...

Lisää vinkkejä kaivataan !!

• voi siinä

tuoksinassa pirauttaa miehen vaimolle että tulen kohta kotiin pizzan kanssa. Rakastan sua kulta. Mutta mulla ei enää seiso tänä iltana. Ainakaan terhakasti. Mutta pizzaa syömme kulta.

• vaan sulekkin!
        namu47 kirjoitti:

Kiitos sinulle asiallisesta vastauksestasi. Kokeilimme tuota ehdottamaasi asentoa ja nam! kiitos...

Lisää vinkkejä kaivataan !!

Hieman köyhä mielikuvitus jos ei itse keksi asentoja... vaan pitää oikein pyytää vinkkejä. Kuitenkin fordissahan on ruhtinaalliset tilat ;) Yleensä huorat ja nymfomaanit harrastavat autossa seksiä.

• Suorasanainen
        vaan sulekkin! kirjoitti:

Hieman köyhä mielikuvitus jos ei itse keksi asentoja... vaan pitää oikein pyytää vinkkejä. Kuitenkin fordissahan on ruhtinaalliset tilat ;) Yleensä huorat ja nymfomaanit harrastavat autossa seksiä.

Sinä taidat sitten ite olla sellanen ko niin paljon asioista tiedät!!

• Gimpales

Saatana jos ei ole varaa mennä edes motelliin niin nussikaa metsässä ja tappakaa toisenne. Vitun pettäjät ja paskat.

• Suorasanainen

Saa täällä toiset tehä ihan mitä vaan ilman että sun tarvii siihen kantaa ottaa!! Ite tuskin ees harrastat koskaan seksiä muiden ko maksullisten kaa ko tuskin kukaan tollasta suhteeseen haluu!!

• meikäpoika,

helppoa, kun on alla sellainen vanha kunnon jenkkipaku,,, sisällä tietysti täysi varustus, punkkaa myöten. Aina sopivat paikat ja tarvikkeet mukana...ja nainen ei voi koskaan mennä nurkan taakse kuivailemaan paikkojaan.....minä kun tykkään katsella sitä, miten naiset pyyhkivät pilluaan nainnin jälkeen,,,siinä on jotakin tosi herkkää....

• juhis5555555

mul on hiese ja mul o kyl patja sielllä mukana ett kyl niitä asentoja kuuluu myös kokea. mun kilatulla on farmri siel me olllaan yleensä oltu nussiis takpenkt kumoon vaan ja sit homat luonaa... jos on kattoluuku autossa ni sen voi avata ja pääolos vaan........

• Sputnik

..Voin näyttää eri variaatioita.Jätä se mies kuuntelemaan vaikka luontoiltaa siihen corollaan...

• Tia;0)
        Sputnik kirjoitti:

..Voin näyttää eri variaatioita.Jätä se mies kuuntelemaan vaikka luontoiltaa siihen corollaan...

rekan kyytiin :)

Tosin teinivuosinani kun liftailin paljon rekkoihin... ei makuualkoveita testailtu. Kuljettaja kun alkoi ehdottelemaan kierrellen -"on tässä sänkykin". Minä vain yhtä tyhmänä "sehän on tosi kiva pitkillä matkoilla, että voi välillä nukkua". Ärsytyksen näki naamasta, mutta kun olin "kiltti" tyttö... enkä anna pillua "rivien välistä" :) :) :)

• Nimetön N
        Sputnik kirjoitti:

Mullekin kelpais kyyti isommassa autossa... hih. :)

• pakari

työnnelkää vuoro tahtiin pakoputkeen, onnistutte molemmat muuten siinä.

• paraspano

on naida etupenkillä et kuljettaja näkee, niitä ketuttaa ku ei ikinää irtoo ja hakkaa handuu ku poka lähtee jatkaa kotii.tehdään aina näin mun homofrendin kaa.niellään aina 69!

• namu47

Hei,

Toivottavasti se joka näiltä keskustelusivuilta yrittää saada asiallisia vastauksia/mielipiteitä kysymyksiinsä, tajuaa että tämä ei ole sellainen foorumi jossa niitä saa. Jos 10:stä vastauksesta vain yksi on asiallinen, niin ..

Emme miesystäväni kanssa petä ketään, olemme molemmat vapaita, mutta ... jos olosuhteiden pakosta joudumme tapaamaan autossa, niin valitsen mieluimmin sen kuin yksin olemisen. Miksi heti oletetaan, että petetään ...

• autossa

Hei !

Hyvä asento on kun taittaa takapenkin selkänojat alas ja laittaa patjan pohjalle... siinä voi puuhastella vaikka mitä... hyvää suuseksiä ellei ystävälläsi ole nuhaa ;) Hah, jolloin nuolemisesta ei tule mitään. Paras paikka talvella tietenkin on uimarannan parkkipaikka... ei pahemmin liikettä paitsi tilastollisesti ainakin yksi ihminen näkee naintisessionne. Itse ole harrastellut seksiä kaikissa mahdollisissa paikoissa ja autossa tietenkin. Audissa on paras :)))

• Nimetön

Huora asento on paras :)))))

• Ei helvetti...

Olosuhteiden pakosta... Mikä vitun miesystävä panee usein autossa? (varattumies!) Autossa ei ensinnäkin voi rakastella se on pelkkää panemista. Horot on sylissä ja rumat antaa takaapäin ;) Taidat olla aika ruma ja vanha... Vaihtelua saat kun työnnät sormen perseeseesi ja vihellät Porilaisten marssin ja asento voi olla autossa mikä vaan... kannattaa valita joku todella vilkas paikka niin lisäkiksejä saa ohikulkevista katseista.
      Siinä sulle vaihtelua ja vinkkejä... köyhä mileikuvitus jos ei itse keksi miten sitä munaa oikein ottais sisälle ;)

• vaimo33

"Autossa ei ensinnäkin voi rakastella se on pelkkää panemista."

Mun mielestä rakastelu ja paneminen on synonyymeja. Molemmissa haetaan seksuaalista nautintoa,toinen vaan puetaan muka siveellisempään sanamuotoon vai hä? :D

• namu47

Hei,

Toivottavasti se joka näiltä keskustelusivuilta yrittää saada asiallisia vastauksia/mielipiteitä kysymyksiinsä, tajuaa että tämä ei ole sellainen foorumi jossa niitä saa. Jos 10:stä vastauksesta vain yksi on asiallinen, niin ..

Emme miesystäväni kanssa petä ketään, olemme molemmat vapaita, mutta ... jos olosuhteiden pakosta joudumme tapaamaan autossa, niin valitsen mieluimmin sen kuin yksin olemisen. Miksi heti oletetaan, että petetään ...

• SilliPili
        namu47 kirjoitti:

Hei,

Olosuhteiden pakosta... Mikä vitun miesystävä panee usein autossa? (varattumies!) Autossa ei ensinnäkin voi rakastella se on pelkkää panemista. Horot on sylissä ja rumat antaa takaapäin ;) Taidat olla aika ruma ja vanha... Vaihtelua saat kun työnnät sormen perseeseesi ja vihellät Porilaisten marssin ja asento voi olla autossa mikä vaan... kannattaa valita joku todella vilkas paikka niin lisäkiksejä saa ohikulkevista katseista.
        Siinä sulle vaihtelua ja vinkkejä... köyhä mileikuvitus jos ei itse keksi miten sitä munaa oikein ottais sisälle ;)

• RockyDildoa
        namu47 kirjoitti:

Hei,

Ette petä ketään... paitsi itseänne ;)

• sillinhajuinen pillu

beee

• Hercules

Yhtälailla vois teille sa*tanan moralisteille sanoa, että pankaa te rauhassa siellä kotona vaan !
        Nautitaan me "pervot" kaikesta mahdollisesta mitä tarjolla on, ja mikä itsestä tuntuu oikeelta ja hyvältä :)
        Me nussitaan vaimonkin kanssa jokaisella lomareissulla autossa mennentullen. Eikä oo mikään huoralaiva.
        "Ei kai sitten muutakuin valot pois, verhot kiinni ja tuppisuuna lähetyssaarnaaja-asennossa määrämittaista pesään pari minuuttia"

- Ei oikeen nappaa -

• evi0l

Ei voi muutaku ihmetellä jos panee autossa, nii ihmiset luulee et pettää jotai?
      Haloo.
      Oon seurustellu poikaystäväni kanssa 5vuotta, ja autossa paneminen kuuluu
      melkeenpä arki elämää. Pitkillä matkoilla varsinki hyvä pysähtyä tien vartee hommailee ;-)

Hyvä asento on kaataa etupenkki niin että nainen makaa maha selkänojaa pitkin
      ja mies tulee takaa päin! ;-)

• HYWWÄÄTEKKEE

se on hyvä että myös matkalla painelee,se on kateellista jos väittää toisin,mutta meitä on niin moneen junaan,--------------naisille sanoisin että jos siinä säästätte, säästätte väärässä paikassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe