Vanhaselle: YT-limbo viimeinen naula uskottavuuden arkkuun

.

Tiedoksi:

Mikään maailman mahti ei voi tapahtunutta muuksi muuttaa:

Keskustan taipuminen YT-asiassa SDP-SAK:n edessä oli ilmeisesti vihon viimeinen raskas veto, jossa Keskustaa, yritäjiä ja ennen muuta Keskustan uskottavuutta vedettiin suorastaan kölin alta Hakaniemen väkivaltakoneen pilkkanaurun saattelemana.

Suuri joukko keskustan kannattajista, - erityisesti yrittäjät - kokivat saaneensa pahasti selkäänsä.

Keskustan johto otti tällä YT-nöyräilyllä viimeisen naulan Keskustan vaalitappion arkkuun.

Matti Vanhaselle:

Et ole enää laisinkaan uskottava!

SDP-SAK:n kanssa käytävään kädenvääntöön tarvitaan kovia valtiomiehiä, joiden teot ovat puheitten mukaisia.

Tällainen nöyräily on nyt tullun tiensä päähän.

Keskustassa olisi kiirellisesti vaihdettava puolueelle pystyvämpi johto, eikä Apollolla suinkaan pitaisi odotella toimettomana tulevan maaliskuun 20. päivää, joilloin tällä menolla SDP-SAK:n edessä peruutellessa joutuu Keskusta-johto vain nenät veressä kinaamaan vaalitappion syistä.

Lopultakin olisi uskottava, että SDP-SAK:n orjailu on johtanut varman tappion tielle, siksi pitää nyt pelastaa mitä vielä pelastettavissa on.
Manipuloitujen galluppien harhasta pitää jo herätä!

Seppo Hietanen
"kerimäki st"
CITY-Keskusta

23

959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokoomuksen vihollinen no2

...ehkä uskaltaa äänestää kepua, kun tietää ettei puolue ihan täysillä patruunoitten perässä juokse.

• Jaba_43

Juuri patruunoiden perässähän tässä juostaan, kun suomenruotsalainen kapitaali pani ensin rkp:n tottelemaan EK:ta ja sitten suuryritysten duunareita patruunoiden tuella paimentava SAK pani Vanhasen aisoihin oppositioon joutumista vilauttamalla, jos pienyrityisiä ei pakoteta suurten kanssa samaan byrokratiaan.

Näin turvattiin EK:n työnantajaliitolle 2800 uuden jäsenen potentiaali jaq SAK:laisille liitoille 66000 mahdollista jäsentä, kun yt-byrokratiaa pitää ruveta hoitamaan "asiantuntevasti ja laillisesti".

Nyt nimenomaan juostiin patruunoiden perässä, mitä ei ole edes vaikea huomata, jos pitää edes toisen silmän auki.

• kokoomuksen vihollinen no2
        Jaba_43 kirjoitti:

Juuri patruunoiden perässähän tässä juostaan, kun suomenruotsalainen kapitaali pani ensin rkp:n tottelemaan EK:ta ja sitten suuryritysten duunareita patruunoiden tuella paimentava SAK pani Vanhasen aisoihin oppositioon joutumista vilauttamalla, jos pienyrityisiä ei pakoteta suurten kanssa samaan byrokratiaan.

Näin turvattiin EK:n työnantajaliitolle 2800 uuden jäsenen potentiaali jaq SAK:laisille liitoille 66000 mahdollista jäsentä, kun yt-byrokratiaa pitää ruveta hoitamaan "asiantuntevasti ja laillisesti".

Nyt nimenomaan juostiin patruunoiden perässä, mitä ei ole edes vaikea huomata, jos pitää edes toisen silmän auki.

...nykyään ei 20-29 henkilöä työllistävissä yrityksissä ole ammattiliittojen jäseniä? Eikä yhtään järjestäytynyttä työnantajaa? Voi hertsikka sentään mitä soopaa.

• Lepsämän Matti

Matti Vanhasen eleetöntä ja rauhallista tapaa tehdä politiikkaa on ilo seurata. Kerrankin meillä on asiallinen pääministeri. Hänhän onkin kansansuosikki.

• JormaKKorhonen
      • Jaba_43

Olen usein sanonut, että arvostelen poliitikkoja yli puluerajojen ainoastaan heidän tekojensa mukaan, jolloin arvostelu on kritiikkiä, kun teot ovat huonoja ja kehuja silloin, kun teot ovat hyviä.

Olen myös usasti tuonut esiin, ettei minulla ole vakiomielipiteitä poliitikosta eikä antisosialismia suurempaa ennakkoasennetta puolueisiinkaan.

Kun oletan sinun tietävän tämän, niin ihmettelen, miksi toistuvasti nälvit minua siitä, että "muutan mielipidettäni" tai nyt tässä jostain "yhteisestä surutaakasta".

Enko sinun mielestäsi saisi muuttaa mielipidettäni, kun aina kuitenkin kerron, mistä asiasta arvostelen.

Vai oletko sellainen sotilas, joka ajattelee, että kerran vihollinen on aina vihollinen, ja ampuu heti kun näkee vilauksen?

• JormaKKorhonen
        Jaba_43 kirjoitti:

Olen usein sanonut, että arvostelen poliitikkoja yli puluerajojen ainoastaan heidän tekojensa mukaan, jolloin arvostelu on kritiikkiä, kun teot ovat huonoja ja kehuja silloin, kun teot ovat hyviä.

Olen myös usasti tuonut esiin, ettei minulla ole vakiomielipiteitä poliitikosta eikä antisosialismia suurempaa ennakkoasennetta puolueisiinkaan.

Kun oletan sinun tietävän tämän, niin ihmettelen, miksi toistuvasti nälvit minua siitä, että "muutan mielipidettäni" tai nyt tässä jostain "yhteisestä surutaakasta".

Enko sinun mielestäsi saisi muuttaa mielipidettäni, kun aina kuitenkin kerron, mistä asiasta arvostelen.

Vai oletko sellainen sotilas, joka ajattelee, että kerran vihollinen on aina vihollinen, ja ampuu heti kun näkee vilauksen?

...kyseessä oli niin vakava asia, jossa mielestäsi ei ole sijaa "kokkapuheille" tai ylipäätään leikinlaskulle. Sellaiseksi tuon kuitenkin tarkoitin.

Onhan se politiikasta kyseenollen ja muutoinkin ihan hyvä periaate, että arvostaa ja arvostelee ihmistä enemmän tekojensa kuin asemansa perusteella. Minun vaan on joskus vaikea muistaa täällä joidenkin niin tekevän, kun on mm. Oiva ja muita tuollaisia "periaatteen miehiä", joille mikä tahansa kepulaisen tekemä on aina hyvin ja oikein, vaikka sama asia olisi eilen jonkun ei-kepulaisen tekemänä ollut pahoin ja väärin.

Noille "periaatteen miehille" mikään oman puolueen poliitikon tekemä ei voi olla väärin, eikä mikään muun puolueen poliitikon tekemä oikein. Niin on, vaikka teot olisivat ihan samoja.

Mutta et Sinäkään käyttäydy ihan niin kuin väität käyttäytyväsi. En ainakaan muista sinun koskaan todenneen yhdenkään kokoomuspoliitikon tehneen tyhmästi tai väärin. Usko pois, että niinkin on tapahtunut, vaikka kuinka monta kertaa, ja tapahtuu nyt ja vast`edes. Enkä useinkaan ole huomannut sinun antavan tunnustusta esim. demaripoliitikkojen tekemisille, poisluettuna yhteisesti arvostamamme Paavo Lipponen. No, vihreiden Osmo Soinivaaran tervettä idearikkautta olen muistaakseni huomannut Sinunkin arvostavan, ja aiheesta minunkin mielestäni.

En ole sellaine sotilas kuin arvelet minun olevan. Toki minulla Neuvostoliitto/Venäjää kohtaan tietty varauma on ja varmaan pysyykin, kun tunnen historiaa ja Paasikiven ohjetta noudattaen pyrin ottamaan siitä oppiakin. Siksi toivoisin Suomen saavan vahvimman mahdollisen liittolaisen, eli liittyvän Natoon.

Mutta "poliittisessa sodassa" minulla ei ole pysyviä vihollisia enempää kuin liittolaisiakaan. No, jälleen varauma: demareista vasemmalta en usko koskaan liittolaisia löytäväni, ja kepussa näen paljon sellaista, joka muodollisesta porvarillisuudestaan huolimatta on demareista selvästi vasemmalla. Kartan myös äärioikeistoa, vaikka kerran olen perustuslaillista äänestänyt: Ahti M Salosta presidentinvaaleissa 1978, kun sekä demarit että kokoomus oliva menneet Kekkosen ehdokkuuden taakse. Se minusta oli ihan liian irvokasta.

• Keris on taas totaalisen väärässä.

Ei tämä yt-lain muutos mikään SDP:n ja SAK:n asia ole pelkästään. Mukana olivat Elinkeinoelämän keskusliitto sekä kaikki ammatilliset keskusjärjestöt.

Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen osoitti nahjusmaisuutensa ruvetessaan pullikoimaan liian myöhään. Asiat olisi pitänyt tuoda pöytään jo hallitusohjelmasta sovittaessa ja kolmikantaneuvotteluissa hallituksen, työnantajien ja työntekijöiden kesken.

• .

Asiasi ei liiemmalti kaipaa kommentia; Ethän pyri nytkään kuin hejaamaan.
        Se siitä.
        Huomaatkos muuten että heittelet melko hulvattomasti herjaasi nimeltä tunentulle henkilölle?

Onkin kiva tavata käräjien "juttutuvalla", heh.
        Siellä Känäkin saa "kasvot"..

Seppo Hietanen
        "kerimäki st"
        CITY-Keskusta

• CITY.-Keskusta kirjoitti:

.

Asiasi ei liiemmalti kaipaa kommentia; Ethän pyri nytkään kuin hejaamaan.
        Se siitä.
        Huomaatkos muuten että heittelet melko hulvattomasti herjaasi nimeltä tunentulle henkilölle?

Onkin kiva tavata käräjien "juttutuvalla", heh.
        Siellä Känäkin saa "kasvot"..

Seppo Hietanen
        "kerimäki st"
        CITY-Keskusta

Nyt mä alan ihan vapiseen...

:)))

• Lasol mainos
        Känä kirjoitti:

Nyt mä alan ihan vapiseen...

:)))

Jos kovin vapisuttaa niin Lasol auttaa - siitä kun huikkaa niin ei vapisuta taas vähään aikaan. Sepikin sen tietää ;))

• Laajasalon
        Lasol mainos kirjoitti:

Jos kovin vapisuttaa niin Lasol auttaa - siitä kun huikkaa niin ei vapisuta taas vähään aikaan. Sepikin sen tietää ;))

metsäpubin nykyisessä vesi ja lumisateessa? Vieläköhän se on auki? Vai liekö suljettu ensi kesään asti?

• mitä vanha punikki?

Etkös sää olekin entinen stalinisti?

Mee vittuun pilaamasta ilmaa!

• Maaseutu-City

Tiedoksi:

Keppahousujen on nyt ryhdistäydyttävä ankaraan hyökkäykseen Haggiksen punanurkkaa vastaan. Sirkka-Liisan taistelupöksyt salkoon ja Vanhasen johtaman, määrätietoisen hyökkäyksen turvin pelastamme sen, mitä on vielä pelastettavissa.

Suuri joukko keskustan kannattajia, on valmiit ryhmittymään Senaatintorilla City.-Keskustan eli Sepin taakse, marssimaan ja laulamaan maamiehen laulua (anttila se ampaisi ylös vuoteestaan) ja
      nujertamaan lopullisesti telaketjukommareiden ylivallan.

SDP-SAK:n edessä emme taivut, seisomme yhtenä miehenä, naisena ja kepulaisena järkähtämättä, heidän vyörytyksen edessä. Viimeisen naulan duunarin arkkuun lyö alkutuottaja. Nyt kovennetaan otetta ja otetaan pienet, ja sitten heitämme voltin ja manipuloimme omat galluppitutkimukset.

Äärikepulaisia on vedetty nenästä jo tarpeeksi!
      Emme ole enää orjia, vaan selkärangaisia maalaisia. Valtaamme punanurkkien valta-asemat ja nostamme kansallista maataloutukea. Lopetetaan pyllistely, takapuoleen jo koskee. Reippaat keskustalaiset, täten julistan; Parrikaadeille ja apila-julisteet mukaan ja armottomaan hyökkäykseen. Pekkarinen pannaan eturiviin, muuten Pekkarista ei näy.

Herätkää, on jo päivä!

Heppu Sietanen
      "Kyrsimäki"
      Maaseutu-City

• Enonkoski-Sulkava

Olet oikeassa. On hyökättävä jha tehtävä viimeinkin armottomasti ja selväksi ehdoton tosiasia, jonka rinnalla kaikki muut totuudet ovat kanan-ruokaa:

SDP-SAK:n ylivalta tullut tiensä päähän

Rivo ja rietas, verinen veetuilu punanurkkien sirppiliitereistä kuuluu toki jo mennen maailman aikoihin muualla, mutta meillä nämä stalinisti-kommunistit ovat naamioituneet salatakseen todellisen tavoittensda: luokkasotan ja vallankumouksen, jonka nimiin yhäö Hakaniemessä vannotaan, kansanvallan turmioksi. Tämä rivo peli sai kruunauksensa presidentinvaaleissa, jossa molemmat pääehdokkaat ilmoittivat olevansa Työväen edustajia, maassa jossa on toki reilu porvarillinen enemmistö. Emme anna periksi, ennen kuin ehdoton antautuminen on tuloksena!

• Apilas

Ei paljoa hetkauta puolueen kannatusta. Ja kaippa niissa 2000:ssa on myös muiden puolueiden kannattajia valmiiksi.

• Jaba_43

Suomessa oli joitain vuosia sitten 230 000 alle 30 työntekijän yritystä, suurin osa tietenkin alle 20 työntekijän yrityksiä.

Jos oletetaan, että noita pienyrityksiä olisi vaikka parisataatuhatta ja suurimassda osassa 2-3 osajasta, jotka ovat yrittäjiä perheineen, niin uhumme vähintään puolesta miljoonasta äänestä, ellei peräti miljoonasta.

Luulisi hetkauttavan, koska Vanhasen tapa kävellä suurpääoman ja ay-mafian kanssa pienyrittäjien mielipiteiden yli ei suinkaan koske vain niitä 2800 yritystä, joille nyt pantiin turhaa yt-byrokratiaa hoidettavaksi.

• mainosfirmasi
        Jaba_43 kirjoitti:

Suomessa oli joitain vuosia sitten 230 000 alle 30 työntekijän yritystä, suurin osa tietenkin alle 20 työntekijän yrityksiä.

Jos oletetaan, että noita pienyrityksiä olisi vaikka parisataatuhatta ja suurimassda osassa 2-3 osajasta, jotka ovat yrittäjiä perheineen, niin uhumme vähintään puolesta miljoonasta äänestä, ellei peräti miljoonasta.

Luulisi hetkauttavan, koska Vanhasen tapa kävellä suurpääoman ja ay-mafian kanssa pienyrittäjien mielipiteiden yli ei suinkaan koske vain niitä 2800 yritystä, joille nyt pantiin turhaa yt-byrokratiaa hoidettavaksi.

pärjännyt kilpailussa. Tuollainen telaketjuyrittäjä karkottaa sekä asiakkaat että työntekijät. Turha työntää omaa epäonnistumistaan yritystoiminnassa aina työntekijöiden piikkiin, Jäbä-parka.

• Älä ennusta nytkään
        Jaba_43 kirjoitti:

Lukemattomia typeriä uhoja vuosien mittaan.

Ja kaikki pieleen.

• Jaba_43
        mainosfirmasi kirjoitti:

pärjännyt kilpailussa. Tuollainen telaketjuyrittäjä karkottaa sekä asiakkaat että työntekijät. Turha työntää omaa epäonnistumistaan yritystoiminnassa aina työntekijöiden piikkiin, Jäbä-parka.

Taisin osua kohdalleen, kun noin parkaisit

• Jaba_43
        Älä ennusta nytkään kirjoitti:

Ja kaikki pieleen.

Yritysten lukumäärän toteaminen ei ole ennustus, sillä kyllä 200 000 yriytyksestä nyt yhteensä puolen miljoonan ja miljoonan välillä yrittäjäosakkaita, eli yrittäjä-äänestäjiä löytyy

• ..ennustamiset...
        Älä ennusta nytkään kirjoitti:

Ja kaikki pieleen.

on mennyt nappiin.. Anneli Jätekasa, kuntaremontti, presidentinvaalit jne.. jne.. jne.
        Seuraava "haaksirikko" tulee Natossa, sitten taloudessa ja kuntien pakkoliitosten ripeästä kasvusta.. Kepuloiset nääs jättää ne nyt tekemättä, mutta verotus porsaan kotia ajaa.. Siinä suhteessa Jäbä on ollut ennustaja, sinuun verrattuna. Sinä et vaan vielä kykene ymmärtämään sitä...

• mutta näin on

"Poliittisen sairin asiankuulumaton ja törkeä herjaaminen keksustaa kohtan on lopetettava". Keskustan pitkäaikaisena ja kannatusjäsenmaksuni maksavana luottamushenkilönä vetoan sinuun Seppo Hietanen: Älä käytä keskustan nimeä väärin, koska sinulla ei ole oikeutta sitä käyttää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe