Onko kellään kokemusta ylläolevista yhdistyksistä? :)
Mitä eroa näillä/näiden toimminnassa on?
Kertokaas kokemuksia ja kaikkee :)
Kiitti.
NMKY ja NNKY
3
1121
Vastaukset
- lukiolainen
...onko näillä yhdistyksillä sama tunnus eri lyhenteellä? Tunnushan on kolmio "väärinpäin" (yksi kulma alaspäin) mutta monella nettisivulla on ollut kolmio ns. oikeinpäin... Miten asia on?!
- Anonyymi
NMKY hyväksyy lasten pahoinpitelyn. Lasten oikeuksia eikä ihmisarvoa tunnisteta, vaan vuosia jatkunut haitallinen toiminta hyväksytään. Vanhemman puolustaessa lasten oikeuksia kostetaan palaute perättömillä lastensuojeluilmoituksilla.
Täytyy vain ihmetellä että fyysistä ja henkistä pahoinpitelyä, 12 viikkoa tapaamisien estämisen, viisi vuotta yhteydenpidon estämistä ym ym kokeneelle lapselle täytyy vielä aiheuttaa lisää pahaa vanhemman vaatiessa hänen suojaamista. - Anonyymi
Käärme huijaa ihmistä piiloutuen uskontojen taakse. Käärme on kirjoittanut myös vanhan testamentin. Sieltä löytyy kohtia jotka kielivät siitä miten käärme haluaa pitää maailman ihmiset tiukassa kontrollissa ja planeettamme matalan.
Käärme esimerkiksi järjesti kielten sekoituksen jotta ihmisten olisi vaikeampi liittoutua keskenään.
Käärme omi myös Jeesuksen omiin tarkoituksiinsa, Jeesus oli vain ihminen eikä Jumala kuten alunperin väitettiin. Jeesuksen kuoleman jälkeen Käärme teki jeesuksesta keulakuvan jota käytti vetääkseen ihmiset tiukkaan kontrolliinsa. Juutalisuus on yksi käärmeen käyttämistä uskonnoista johon Jeesus keulakuvan seuraaminen lopulta johtaa ja Juutalaisuus on ahdas ja paha tila ihmiselle jotta käärem kykenee pitämään ihmiskunnan tiukassa kontorllissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471