Kannattaa välttää näitä sanoja

...........

Venäjällä: jop/jep (voi vittu), hui (mulkku), kurvi (huorat).

Italiassa: katso (cazzo=mulkku)

9

3022

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fladimir

      Hyvin oot asioista perillä...heh..

    • etenkin vältä

      kun olet Suomessa koulun päättäjäisjuhlissa
      tai sukulaisen ristiäisissä:
      - vittu
      - perkele
      - saatana
      Ne on aikas rumia.
      Eli älä myöskään ravintola Kämpissä lykätessäsi kaviaaria suuaukkoosi mölise "Vittu kun makosaa, perkele!"

      • voehan

        vittu


      • dasfasdfsaet4gewrh

        mitä hel !? xD


    • aaaaaaim

      Pietarissa ollessani kompastuin rotvalliin, ja refleksinomaisesti kiljaisin kovaan ääneen HUI! (puhun siis venäjää, että tajusin samalla mitä sanoin) Sain kyllä aimo annoksen pahaa silmää paikallisilta ohikulkijoilta.

      • ............

        Voi mulkkkkuuuuuuu!! Miksipä sitä ei voisi huudella Venäjällä kaatuessaan mulkkua siinä missä koto-suomessa vittua.


    • aika pahoja, noita sanoja nyt on aika vaikea välttää, varsinkin turistina ^^'

    • lovetti

      Hui hirvitys,ei elämä olen siis kiroillut enemmän kuin luulinkaan!

    • kysymysmerkki?

      Olimme siis koko perhe Thaimaassa,
      lähin vielä äiskän kanssa kaupungille ku veli ja iskä lähtitakas hotelliin.
      Huusin heille tietenkin isoon ääneen "MOI MOI, NÄHÄÄN SIT MYÖHEMMIN!"
      Kaikki ohikulkijat käänty kattoon mua, ja minä sitä sitten ihmetellen lähdin
      käppäilemään toisaalle. myöhemmin selvisi, että "moi moi" tarkoittaa Thaimaassa "voi v****", tai vastaavaa.

      XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe