Itse tehdyt vaatteet

Miten myy

Hei,
tiedän että kirpputori asiakkaat osaavat olla nirsoja, (internetissä jos myisi niin ihmiset maksavat vaikka mitä).. mutta teen itse omat vaatteet ja muutenkin tykkään ommella. Mitä luulette, paljonko uskaltaa pyytää hyvän laatusista, itse tehdyistä muodikkaista vaatteista joita ei edes ole käytetty?

7

980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehden

jos teet hyvin, hyviä ja muodikkaita vaatteita ei kirppis ole oikea paikka niitä myydä.

Tavaran ja kaiken muunkin arvo muuttuu kun se "joutuu" kirppikselle.

Oletko ajatellut missä muualla voisit töitäsi myydä? Joulu lähestyy ja useimmilla paikkakunnilla järjestetään joulumyyjäisiä.
      Ajattelin vain, ettei sinun kannata pilkkahintaan taitojasi kaupata.

• netissä ?

jos sulla on tuntuma että siellä maksetaan paljon paremmin. Ei myöskään tule kuluja pöytävuokrasta.

• Miten myy

Netissä jos myisi ni uskon että saiskin enemmän, mitä ainaki on kuullu. Mutta tykkään myydä kirppiksellä, tykkään asetella oman pöytäni jne... se on paljon henk.koht mutta asiakkaat ei tajuu että kun oikeesti panee vaivaa niin silti pitäs myydä 50centillä. netissä jos myy, ei tarvis edes nousta perseeltään ja jengi maksaa melkein kunnon hintoja. esim. kuulemma huuto.net on hyvä paikka myydä. enpäs tiedä sitten...

• Miten myy

Niin ja halusin vielä tarkentaa, miten hinnoittelesin

Topit n.10e
      Hameet 10e
      Housut 15e
      Huivit 5e
      laukut 10e

Ja huom, nää on ihan minimi, koska ite suunnittelen ja teen nämä vaatteet.

• tekee itse kauppansa"

Ymmärrän kyllä tuon hinnoittelun joskin ns. suunnittelusta ei välttämättä makseta. (Käsite on sitäpaitsi aika abstrakti keskivertokuluttajalle jolla ei itsellä ole ompelu ym.taitoa. Tähän ongelmaan olen törmännyt aina sillointällöin omien tuotteitteni markkinoinnissa ja myynnissä.)

Hyvätasoinen (kaupunki)kirppis vois olla ihan hyvä paikka tarjota vaatteita vähä niinkuin koemarkkinonti mielessä. Ja niin että olisit itse niitä myymässä eli ei mikään itsepalvelu kirppis.

Siinähän on samalla mahdollisuus saada heti palautetta suoraan potenttiaalisilta asiakkailta eli ostajilta.

Jos tuotteet menee kaupaksi kannatta alkaa etsiin putiikkeja ja käsitöitä myyviä yrityksiä joille voisi tarjota tuotteitaan.

Aika hyvin voi ite tietääkin minkälaisessa liikkeessä haluaa tuotteittensa olevan myytävänä joten kiertelemään vaan.

• kirpiksellä
        tekee itse kauppansa" kirjoitti:

Ymmärrän kyllä tuon hinnoittelun joskin ns. suunnittelusta ei välttämättä makseta. (Käsite on sitäpaitsi aika abstrakti keskivertokuluttajalle jolla ei itsellä ole ompelu ym.taitoa. Tähän ongelmaan olen törmännyt aina sillointällöin omien tuotteitteni markkinoinnissa ja myynnissä.)

Hyvätasoinen (kaupunki)kirppis vois olla ihan hyvä paikka tarjota vaatteita vähä niinkuin koemarkkinonti mielessä. Ja niin että olisit itse niitä myymässä eli ei mikään itsepalvelu kirppis.

Siinähän on samalla mahdollisuus saada heti palautetta suoraan potenttiaalisilta asiakkailta eli ostajilta.

Jos tuotteet menee kaupaksi kannatta alkaa etsiin putiikkeja ja käsitöitä myyviä yrityksiä joille voisi tarjota tuotteitaan.

Aika hyvin voi ite tietääkin minkälaisessa liikkeessä haluaa tuotteittensa olevan myytävänä joten kiertelemään vaan.

1e.

• OMAMIE

HEIPS! iahnia koruja teillä. Ajattelin ilmotella yhestä myyntikanavasta, jossa voitte myydä korujanne. TRENDSALES! Liittykää ilmaiseksi ja markkinoikaa. TOIMII! Itse myyn vaatteita ja saippuoita :) http://teijabeauty.webs.com/trendsales.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6444
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3863
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3240
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      374
      1761
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1003
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe