Mikä vie kielen mennessään? Mihin olet koukussa? Minkä ottaisit mukaan autiolle saarelle?
Vastauksia, kiitos.....
T. MM.
Suuri makeisgallup
50
3328
Vastaukset
- hurjahilda
ottais isosison laatikon Dagabo patukoita.
Olis mukava napostella siella saarella,uida valillä ja aah sitä auringonpaistetta.
Dagabo,ehrottomasti!!!- Otso.
sitten uisit jos vesi olisikin saaren ympärillä jäässä?
- hurjahilda
Otso. kirjoitti:
sitten uisit jos vesi olisikin saaren ympärillä jäässä?
olis kyllä jossain missä on lämmintä,aurinko paistaa ja vesi on kutsuvan lämmintä.Senverran tuuria ihmisellä täytyy olla että autiosaarelle joutuessaan se on eres tropiikissa,Nih.
- Otso.
hurjahilda kirjoitti:
olis kyllä jossain missä on lämmintä,aurinko paistaa ja vesi on kutsuvan lämmintä.Senverran tuuria ihmisellä täytyy olla että autiosaarelle joutuessaan se on eres tropiikissa,Nih.
sitä luulis toiveissa autiosaaren olevan, mutta jos se olis tuollainen niin ei se saari olis autio. Olen edelleen hyytävän jäisen saaren kannalla. Nih,kerta.
- muuta ottaisin
viinaa ja pari nuorta naista, jotka antais pilluu.
Toiset tykkää karkista ja toiset naisista ja viinasta, noohh, makunsa kullakin. - Otso.
sitä...Hm Joo..Nicorettea ottaisin ja paljon...Kuiteskaan tupakkaa ois saatavilla.
- Sinisiivetär
kaikkea hyvää:Dagapo, Fazerin marjasuklaa,Werner Orininal, Julia box, minttu kierrelakritsia,Omenasiideriä,ruisleipää,salmiakkia,hammasharja, hammastahna ja lähdevettä muutama pullo sekä kännykkä, et joku hakis pois, kun eväät loppuu tai tois lisää evästä..
nams......
- Kylli.Kyllä
ottaisin mukaan K-kaupan irtokarkkihyllyn ja Fazerin, Halvan, Pandan, Cloettan, Maraboun sekä Leafin karkkitehtaat vain voin muutamia esimerkkejä mainitakseni.
- blondi-72hki
salmiakki ja hedelmämerkkareita sekä colakarkkeja!
Mie kun en ikinä muita nameja syö. että minkä makeisen ottaisitte autiolle saarelle - kun noita vastauksia katselin. Pieni selvennys siis tähän väliin....
T. MM.- Otso.
kategoriaan nicorette luetaan..Tietyn himon tyydyttämiseen se on ja onhan se makeaakin?
Vierailijalta...=))))
Lumipantterit... numero uno. Sopiihan se vuodenaikaankin...=))))lakua ja salmiakkia....
- PSYKO(logi)
..tietenkin. Oon niihin totaalisen koukussa, ja kunnollisia ei saa kun laivalta. Pitkä matka täältä keskisuomesta lähtee niitä hakemaan..Diilerikin muutti pois..:D
- Tulienkeli
Hmmm....suklaa..salmiakki..laku...valinnan.......vaikeus...tai ei ole vaikeutta....mukaan ottaisin tietysti Miehen.
- pouta.
porukka makkeen perrään.
- pouta.
a-v kirjoitti:
et oo?;) Valehtelet;)))
kyllä oon...myönnän.
mutta syön myös muutakin...lempeästi kypsennettyä lihaa... - pouta.
pouta. kirjoitti:
kyllä oon...myönnän.
mutta syön myös muutakin...lempeästi kypsennettyä lihaa...kertaa näyttä olevan salmiakkitikkarit kovassa huudossa.
Odotellaaan grillijuhlia...
- nyyperi
En ole tiennyt,että pillu ja viina on makeisia.
Minun makeiseni on HK:N sininenen lenkki jos kyseessä on karkki niin Marianne on ehdoton. - pouta.
rakkaus ja pillukateus saaneen joukot liikkeelle.
Aihe on maukas ja keskustelu ei lopu koskaan...- Avenging.Angel
Ja tervaleijona
kurkkupastilli paremminkin - hauko henkeäsi:
- http://www.fishermansfriend.com/
T. MM.- mirkkuakka
suklaa........Parempaa ei ookkaan,se vei aina kielen mennessäääääään...........
- mintsu.AGENTS
Ehdoton susosikki herkuista on suklaaaaa,varsinkin Marabou nerkkiset suklaalevyt,sekä Fazerin,paras on levyistä Joulusuklaa, mmmm hyvää.
Sit tietysti suklaa rasiat. - maiskuttaja.
karkit o hyvvii
- sala"
..mömmiä..vai ittekkö siä nostelet ittees. Senkin kissanhäntäilijä... ;)
- minänäitä
Juustovoileipä ja kahvi. kaikkihan on hyvää. Homejuustopizza ja tee. Kala-kananmuna-juusto-etikka-juures-hömpsö.
Maustesilakka-valmiste lihaperunasose-valmisteen kanssa, toinen pitää lämmittää.
Sokeri on makeatajoo. Suolakekseistä saa mainiota mössöä kaurahiutaleiden ja kylmän veden kanssa.
Merisuolasta alkaa kainalohiki haista. - Ärtsoppa
Jalostajan purkkihernekeittoa niin kyllä lähtee. Kovaa ja keskelle. Ei sinne autiosaarelle tuu kukaan muu.
- Hepu-Gepreselasasie
Linssisoppa huomattavastti hernesoppaa parempaa. Valmis sekunnin sadas-osissa.
- ikävöijä
Hepu-Gepreselasasie kirjoitti:
Linssisoppa huomattavastti hernesoppaa parempaa. Valmis sekunnin sadas-osissa.
niitä aikoja ko mystery oli huuhaal
- puss kiss
ikävöijä kirjoitti:
niitä aikoja ko mystery oli huuhaal
on se vieläki mut puskiss
pussillisen ja Bounty.;)
Autiolle saarelle ottaisin kännykän ja veneen.:)- sukellusveneilijä;-D
aution saaren... ;))
sukellusveneilijä;-D kirjoitti:
aution saaren... ;))
siellä sitten olis ollessa.;)
Läppäri olis tietenkin hyvä olla mukana, että pääsee huuhaalle.=)- pahapena
mut,jos vaa mun Cassis-Almaisein antaapi luvan :-P..se voip kyl pistää hanttiin :o)
pahapena kirjoitti:
mut,jos vaa mun Cassis-Almaisein antaapi luvan :-P..se voip kyl pistää hanttiin :o)
molemmat sitten.;) Ei se alma sitä pahaksi pistäisi, jos mä välillä lainaisin sua.:))
- sukellusveneilijä:)
Satumainen.Nainen kirjoitti:
siellä sitten olis ollessa.;)
Läppäri olis tietenkin hyvä olla mukana, että pääsee huuhaalle.=)kahvimaitoo....sukellusveneelläni.. ;)
ensiksi pitää rakentaa sinne sauna..:) sukellusveneilijä:) kirjoitti:
kahvimaitoo....sukellusveneelläni.. ;)
ensiksi pitää rakentaa sinne sauna..:)maitoo, jos ei oo kahviakaan?;))
Savusauna olisi aika kova juttu.;)- pahapena
molemmat sitten.;) Ei se alma sitä pahaksi pistäisi, jos mä välillä lainaisin sua.:))
Almasein pahaks pistäis,sil on solidaarinen luonne :-P..mä käväsisi vuoronperään lauleslkelee teitille tähän malliin et...;o)
http://www.youtube.com/watch?v=euQflvCRDV0&feature=related mikä ikiaikainen ketju tää on..?
Autiolle saarelle ottaisin mukaan jonkun ihanan häiskän, pikaveneen ja tyhjän bensakanisterin. Täydellinen yhdistelmä.- pahapena
a-v kirjoitti:
mikä ikiaikainen ketju tää on..?
Autiolle saarelle ottaisin mukaan jonkun ihanan häiskän, pikaveneen ja tyhjän bensakanisterin. Täydellinen yhdistelmä.muisti,et tekee mieli makiaa ;)
pahapena kirjoitti:
Almasein pahaks pistäis,sil on solidaarinen luonne :-P..mä käväsisi vuoronperään lauleslkelee teitille tähän malliin et...;o)
http://www.youtube.com/watch?v=euQflvCRDV0&feature=relatedtietty kaasoksi sitten tulla jossakin vaiheessa, jos vaan lupaat olla kiltisti.;)
Hekin saivat toisensa....onneksi...huh huh!
Ei jäänyt kumpikaan muitten riesaksi luojan kiitos.;)
http://eas3.emediate.se/eas?camp=41505;ty=ct&EASLink=http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a152460/martinan ja eskon haareportaasi yksinoikeudella seiskassa/a-v kirjoitti:
mikä ikiaikainen ketju tää on..?
Autiolle saarelle ottaisin mukaan jonkun ihanan häiskän, pikaveneen ja tyhjän bensakanisterin. Täydellinen yhdistelmä.sun ottaa se pikavene ja täysi kanisteri mukaan.;))
Mistä meinasit sen ihanan häiskän löytää?- pp
sun ottaa se pikavene ja täysi kanisteri mukaan.;))
Mistä meinasit sen ihanan häiskän löytää?on tänään kovaa kysyntää :-P
almallakiii on myysteerimiestä ikävä ja tota vanhaa huuhaata...*sniffff* vaikka ei tässä auta vissii itkut markkinoilla.....
no joka tapauksessa vanhoja aikoja muistellessa tulloo hymy nassulle...=:0))))))))))))))))))heitti almanki pellolle mutta pääsin mää sit takasin seuraavana päivänä... tämä nykytouhu on kuule paljon pahempaa. jos nyt yhtään muistat vanhaa aikaa jos olet tääl niin pitkää ollu.......
- bojonggg
ottasin sen laku-pekan ja pitäsin peukkuja pystyssä että se osais pykätä jonkun sortin purkin, millä pääsis pois sieltä autiolta saarelta ja veis kielenkin mennessään.
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499