Matti Järviharju (IKL ) on saanut vihdoin puolueensa puolerekisteriin ottamalla haltuunsa Väinö Kuisman puolueen rekisteröiden uuden nimen.
Suomen Isänmaallinen kansanliike r.p.
6
834
Vastaukset
- Järki käteen
Näköjään 11.10.2006 on tullut nimenvaihdos voimaan. Saatiin ainakin vanha pilipalipuolue pois, ja tilalle fiksun kaverin vetävä puolue. Mutta eikö Järviharju ollut joskus ehdokkaana Perussuomalaisissa?
- EX-PS
Pitää paikkansa. Järviharju on ollut Soinin liittolainen jo vuosikausia. Ollut PS:n listoillakin usein ehdokkaana. Nyt viimeinkin paljastui, että Kuismakin vaikuttanut taustalla.
On se kumma, kun Soinille kaikki "paskasakit" kelvanneet, mutta Leppäsen Urpo ja Mäenpään Olli ei sitten millään?
Olen aikaisemminkin tätä imehdellyt! - Järki käteen
EX-PS kirjoitti:
Pitää paikkansa. Järviharju on ollut Soinin liittolainen jo vuosikausia. Ollut PS:n listoillakin usein ehdokkaana. Nyt viimeinkin paljastui, että Kuismakin vaikuttanut taustalla.
On se kumma, kun Soinille kaikki "paskasakit" kelvanneet, mutta Leppäsen Urpo ja Mäenpään Olli ei sitten millään?
Olen aikaisemminkin tätä imehdellyt!Otin selvää asiasta. Kuisma oli jo aikaisemmin ilmoittanut luopuvansa politiikasta. Hänen puolueensa jäi sitten ajelehtimaan. Järviharju otti sen sitten lopulta haltuunsa.
- hajaannus?
Lähteekö kansallismieliset uuteen puolueeseen ja vennamolaiset jää persuihin?
- Hartola
Suomen Isänmaallinen Kansanliike r.p.:n perustaminen ei vaikuta Väinö Kuisman kiistattomaan asemaan isänmaallisen taistelun henkisenä johtajana. MIKÄÄN EI VOI PYSÄYTTÄÄ AATETTA JONKA AIKA ON TULLUT!
- on varmaankin
SIKA r.p.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988