kertokaa

igli

UUU U millon ne saari jaksot tuleeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

8

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivien viemää

      muumi saattaa vastata tähän tai sara ne tietää sen ja tietäisit sinäkin jos katsoisit juonipaljastuksista

      • sara

        otsikko^^


      • -papu-
        sara kirjoitti:

        otsikko^^

        on ollu silleenki et vaikka jotain pitäis tapahtua tiettynä päivänä sitä ei kuitenkaan tapahu!


      • cascada
        -papu- kirjoitti:

        on ollu silleenki et vaikka jotain pitäis tapahtua tiettynä päivänä sitä ei kuitenkaan tapahu!

        huomenna ?! mitä huomenna sitten käy ? ja miksi ne "kuolleet" palaa niin myöhään (puolen vuoden päästä) sieltä saarelta ,jos sinne saarelle mennään jo kohta ?

        KIITOS JOS VASTAATTE!


      • igli

        Tiedoksi vain et kyl mä katon juonipaljastuksia,
        kysymys kuuluu katotko sä, kun et ossannu vastata mun kysymykseen ?


      • sara
        cascada kirjoitti:

        huomenna ?! mitä huomenna sitten käy ? ja miksi ne "kuolleet" palaa niin myöhään (puolen vuoden päästä) sieltä saarelta ,jos sinne saarelle mennään jo kohta ?

        KIITOS JOS VASTAATTE!

        täytyyhän salemilaisten ensin keksiä, että kuolleet ovat elossa ja kestää aikaa ennen kuin saarelaiset tajuavat tonyn olevan syyllinen.


      • sara
        -papu- kirjoitti:

        on ollu silleenki et vaikka jotain pitäis tapahtua tiettynä päivänä sitä ei kuitenkaan tapahu!

        juu pitäis sen jakson lopussa tulla. tiistaina kuitenkin päästään itse asiaan kun marlenalle kerrotaan mistä saarijuonesta on oikein kysymys :)


      • päivien viemää
        igli kirjoitti:

        Tiedoksi vain et kyl mä katon juonipaljastuksia,
        kysymys kuuluu katotko sä, kun et ossannu vastata mun kysymykseen ?

        lue otsikko


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe