UUU U millon ne saari jaksot tuleeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
kertokaa
8
436
Vastaukset
- päivien viemää
muumi saattaa vastata tähän tai sara ne tietää sen ja tietäisit sinäkin jos katsoisit juonipaljastuksista
- sara
otsikko^^
- -papu-
sara kirjoitti:
otsikko^^
on ollu silleenki et vaikka jotain pitäis tapahtua tiettynä päivänä sitä ei kuitenkaan tapahu!
- cascada
-papu- kirjoitti:
on ollu silleenki et vaikka jotain pitäis tapahtua tiettynä päivänä sitä ei kuitenkaan tapahu!
huomenna ?! mitä huomenna sitten käy ? ja miksi ne "kuolleet" palaa niin myöhään (puolen vuoden päästä) sieltä saarelta ,jos sinne saarelle mennään jo kohta ?
KIITOS JOS VASTAATTE! - igli
Tiedoksi vain et kyl mä katon juonipaljastuksia,
kysymys kuuluu katotko sä, kun et ossannu vastata mun kysymykseen ? - sara
cascada kirjoitti:
huomenna ?! mitä huomenna sitten käy ? ja miksi ne "kuolleet" palaa niin myöhään (puolen vuoden päästä) sieltä saarelta ,jos sinne saarelle mennään jo kohta ?
KIITOS JOS VASTAATTE!täytyyhän salemilaisten ensin keksiä, että kuolleet ovat elossa ja kestää aikaa ennen kuin saarelaiset tajuavat tonyn olevan syyllinen.
- sara
-papu- kirjoitti:
juu pitäis sen jakson lopussa tulla. tiistaina kuitenkin päästään itse asiaan kun marlenalle kerrotaan mistä saarijuonesta on oikein kysymys :)
- päivien viemää
igli kirjoitti:
Tiedoksi vain et kyl mä katon juonipaljastuksia,
kysymys kuuluu katotko sä, kun et ossannu vastata mun kysymykseen ?lue otsikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423354- 361934
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301689- 161507
- 231488
- 241377
- 91361
- 141197
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781085- 221082