Joku on käynyt laittamassa Marlenalle valot arkkuun.
Salem on sekaisin ja kaljanmyynti nousee.Celeste
hiippailee ikkunoiden alla pelottelemassa ihmisiä.
Hope luulee että Shawn on ostamassa vessapaperia.
Belle ei anna Philipille.Kate ei anna Johnille.Lexie ei anna Bolle.
aim päk
11
503
Vastaukset
- kyllä
haha onkohan tuo juttu oikee totta??en oiee usko.
- sara
nimimerkki paljastaja on taas kunnostautunut ja ruvennut kertomaan feikki juonareita :) antaa lapsen leikkiä.
- Nimetön
sara kirjoitti:
nimimerkki paljastaja on taas kunnostautunut ja ruvennut kertomaan feikki juonareita :) antaa lapsen leikkiä.
nyt en kyllä oikee tajunnu?!...sou...
- HorseHullu
Mitä sä tarkoitat kun kirjoitit: Belle ei anna Philipille, Kte ei anna Johnille eikä Lexie anna Bolle???
- päivien viemää
eikä myöskään juokki juonarin tarinoihin
- sara
belle ei suostu harrastaa seksiä philipin kanssa, kate ei myöskään anna seksiä johnille eikä lexie bolle. juonipaljastukset ovat tietysti keksittyjä.
- jasu
sara kirjoitti:
belle ei suostu harrastaa seksiä philipin kanssa, kate ei myöskään anna seksiä johnille eikä lexie bolle. juonipaljastukset ovat tietysti keksittyjä.
en oikeen usko noita ku kukaan ei melkeen puhu totta!
- päivien viemää
jasu kirjoitti:
en oikeen usko noita ku kukaan ei melkeen puhu totta!
siis ei tietenkää tuo oo totta,USKOITTEKO TE TODELLAKIN TUON PALJASTAJAN JUTTUJA!!!!!!AAHAHAHHAH LOL!eikä myöskään kannata uskoa juokki juonarin paljastuksiin!!!!lukekaa näitä mun viestejä,niin ootte ajan tasalla
- sara
päivien viemää kirjoitti:
siis ei tietenkää tuo oo totta,USKOITTEKO TE TODELLAKIN TUON PALJASTAJAN JUTTUJA!!!!!!AAHAHAHHAH LOL!eikä myöskään kannata uskoa juokki juonarin paljastuksiin!!!!lukekaa näitä mun viestejä,niin ootte ajan tasalla
nuo paljastajan jutut on tosiaankin keksittyjä.
- Nimetön
päivien viemää kirjoitti:
luulekko sää et mä uskoin?!hei en mä usko minkään juokki juonarin paljasteluita.en tietenkään HEI HALOO...
- HYYYYYYYYY
Nuo paljastukset oot kyllä keksiny omasta päästäs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826