ja hyvää pyh. miestenpäivää kaikille.
Pikaisen katsauksen luotuani ja jonkin verran siivottuani palstaa totean, että täällä on oltu ihmeen siististi - pelkäsin pahempaa......
T. MM.
P.S. Pilkunviilaajille takaisku: pyhäinpäivä on tänään almanakan mukaan, mutta takavuosina tämä päivä oli pyh. miestenpäivä *törkeää miesten aliarviointia*
Huomenta -
9
1610
Vastaukset
- hurjahilda
Tänään on muuten ihan yksinkertanen Pyhäinpäivä.
Miehet on purotettu pois. - sunto
Hywää huomenta kaikille!
Aloitin pyhäinpäivän pirteästi tietotekniikalla, Ubuntu-linuxin asennusyrityksillä. Jonkun toisen kaverin aikaisemmat viestit kuvaavat täysin tunteitani:
" Mistä perkeleestä minä tiedän että onko?
Maalattu ja liimattu on koko aamu.
Tulos:
mount: liitospiste /mnt/windows ei ole olemassa
ubuntu@ubuntu:~$ "
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000001708&posting=22000000020285048&view_mode=flat Kylläpäs sheriffi on aikaseen liikeellä...=))))
Hyvä ettet tarvinnut siivoukseen kolaa...=))))
Se on näin tasa-arvon aikana pudotettu se "miesten" nimi pois. Mutta mitäs me miehet ei naisten eteen tehtäs...=))))- mikhaildenisov
....oikea ajatus,tää on miesten pyhä päivä
Basta!!! - BORAT
juu, eikös pyhäinpäivänä ole kaupat kiinni?
....>eikös pyhäinpäivänä ole kaupat kiinni?<
Siwa on auki vuoden jokaisena päivänä, muut ovat tänään kiinni niinkuin Alko jouluna........
- sunto
Sain tän Ubuntu-Linuxin toimimaan!!!!
Kyllä nyt kelpaa kirjoitella viestejä ja selailla nettiä!!!kun vaivannäkösi palkitaan ja kaikki toimii lopulta niinkuin pitääkin. Oi se suuri helpotuksen tunne.....
T. MM.- nyyperi
Man-of-Mystery kirjoitti:
kun vaivannäkösi palkitaan ja kaikki toimii lopulta niinkuin pitääkin. Oi se suuri helpotuksen tunne.....
T. MM.TIETSIKKA POKSAHTI ON JÄÄNYT AIKAA AGENTSEILLE
HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667