Siis en nähnyt viime jaksoa ,harmittaa hirveesti kun olen joka jakson kattonut.voisiko joku kertoo tarkasti,,ilman mitää vammailuja.,..
Mitä tapahtui viime jaksossa?
1
360
Vastaukset
- huhhhuh...
Jääkarhun kidnappauksesta toipuva Mr. Eko lähti veljensä nähtyään tämän haudalle, matkalla hän törmäsi menneisyytensä aaveisiin, muistoihinsa, ja mustaan savuun.
Selviytyjät päättivät laskeutua uudelleen Pearliin, ja samalla etsiä samaan suuntaan menossa olevaa Ekoa. Paulo ja Nikki änkesivät mukaan. Selviytyjät löysivätkin Ekon, ja saapuivat lopulta yhdessä lentokoneen romulle. Locke ja Eko vierittivät kiven pois koneen suulta, Yemin ruumis oli poissa.
Tämän jälkeen Locke laskeutui Pearliin muiden avuksi, nämä koettvat selvittää olisivatko Pearlin monitorit yhteydessä muihin kuuteen hatchiin. Sayid yhdisti piuhat ja kuvayhteys aukesi johonkin asemaan. Selviytyjät näkivät vilaukselta piraattia muistuttavan silmälappumiehen, joka sulki yhteyden.
Tällä välin Yemi ilmestyi Ekolle, ja houkutteli tämän syrjempään. Eko sanoi ettei kadu menneisyytensä tekoja, hän teki kaiken voitavansa veljensä puolesta. Yemi vaikutti suuttuneelta ja tokaisi lopuksi: "Puhut minulle kuin olisin veljesi." Eko hämmästyi, ja lähti vale-Yemin perään tivaten tältä kukä hän sitten on.
Silloin musta savu tuli paikalle ja hyökkäsi Ekon kimppuun. Se paiskoi häntä maahan ja puihin, mekkala hälytti muutkin paikalle mutta liian myöhään. Eko ehti viimeisellä hetkellään kuiskata Locken korvaan: "Te olette seuraavat."
Othersien leirissä Jack päätteli röntgenkuvissa näkyneen selkäkasvaimen kuuluvan Benille. Juliet valmisti suurella vaivalla hampurilaisen Jackille, ja Ben keskeytti lämpimissä väleissä juttelevan kaksikon viedäkseen Jackin Picketin vaimon hautajaisiin.
Myöhemmin Ben kertoi Jackille että tämän ilmestyminen saarelle oli merkki jumalalta, koska vain kaksi päivää hänen diagnoosinsa jälkeen selkäydin-kirurgi tipahti taivaalta. Hän sanoi että nyt Jack tiesi miksi hän oli missä oli, ja että hän harkitsisi leikkausta.
Juliet tuli myöhemmin näennäisesti taivuttelemaan Jackia parantamaan Benin, mutta pyysikin tätä itse asiassa tappamaan Benin leikkauksen aikana. Julietin mukaan moni halusi nimittäin äästä Benistä eroon. Jack jäi miettimään miten toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412897Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens322616Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau212468Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1441804Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017