Vanhanen kadotti arvovallan rippeetkin

Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen yritti vähän näyttää hampaita ja takoa pientä nyrkkiään pöytään tässä yt-lain käsittelyssä.

Nahjus-Vanhaselta näyttää unohtuneen, että ei kannata panna arvovaltaa peliin, jos sitä kertakaikkiaan ei ole.

Matti Vanhanen ja KEPU vedettiin täydellisesti kölin alta. Laki tulee voimaan juuri sellaisena kuin työmarkkinajärjestöjen neuvotteluissa oli sovittu.

Siihen en ota kantaa onko laki huono vai hyvä. Pointti on se, että Matti Vanhanen menetti arvovaltansa viimeisetkin rippeet tässä jupakassa.

KEPUn sisälläkin ollaan todella turhautuneita tähän Vanhaseen, jonka johdolla KEPU on hävinnyt kolmet peräkkäiset vaalit.

6

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teit kyllä

      hyvää työtä. Yrititte edes korporaatiota vastaan taistella. Kuten näitte pienen yrittäjän puolella ei ole kukaan muu kuin keskusta ja rkp. Toiset vain ovat isojen ja isopalkkaisten edustajia.

      KOKOOMUS EI OLE KOSKAAN USKALTANUT EDES YRITTÄÄ TEHDÄ MITÄÄN.

      • Jaba_43

        Kokoomus tuli Suomen yrittäjien kantaa eli ajoi samaa kuin keskusta ja rkp alunperin, eli sitä, ettei lakia laajennettaisi koskemaan 30 työntekijän yrityksiä pienempiin yrityksiin.

        Kuusi vuotta sitten kokoomus esti SAK:ta laajentamasta työehtosopimusten ylsissitovuutta, mutta keskusta olisi sallinut sen SAK:lle.

        Nytkin keskusta antoi periksi ja petti pienyrittäjät, joista iso osa on kesksuatan äänestäjiä.


      • Jaba_43 kirjoitti:

        Kokoomus tuli Suomen yrittäjien kantaa eli ajoi samaa kuin keskusta ja rkp alunperin, eli sitä, ettei lakia laajennettaisi koskemaan 30 työntekijän yrityksiä pienempiin yrityksiin.

        Kuusi vuotta sitten kokoomus esti SAK:ta laajentamasta työehtosopimusten ylsissitovuutta, mutta keskusta olisi sallinut sen SAK:lle.

        Nytkin keskusta antoi periksi ja petti pienyrittäjät, joista iso osa on kesksuatan äänestäjiä.

        Veli Jaba todistaa vahvasti.

        Kokoomus on todellinen yleispuolue, joka on yrittäjän puolella.

        Maalaisliitto/KEPU sen sijaan ajaa ainoastaan maajussien asiaa jopa etujärjestömäisellä tavalla. Yrittäjän asiaa ei KEPU ole koskaan tosissaan ajanut. Yrittäjäasiat KEPU muistaa ainoastaan vaalien alla, kun KEPU yrittää olla muka ihan kaikkien kaveri.


      • puolella...
        Känä kirjoitti:

        Veli Jaba todistaa vahvasti.

        Kokoomus on todellinen yleispuolue, joka on yrittäjän puolella.

        Maalaisliitto/KEPU sen sijaan ajaa ainoastaan maajussien asiaa jopa etujärjestömäisellä tavalla. Yrittäjän asiaa ei KEPU ole koskaan tosissaan ajanut. Yrittäjäasiat KEPU muistaa ainoastaan vaalien alla, kun KEPU yrittää olla muka ihan kaikkien kaveri.

        kuten tämäki osoittaa
        hehän vähiten epäilevät virallista totuutta, siis rapparin totuutta.

        http://www.tekniikkatalous.fi/doc.te?f_id=1001997


    • groundforce

      Minusta Matti Vanhasella ei koskaan ole arvovaltaa ollutkaan. Todellista johtajaa ei olisi voitu jyrätä näin kuin Vanhaselle tehtiin tämän lain käsittelyssä.

      Ei Lipposta tai Kekkosta olisi pystytty nöyryyttämään.

    • Kämä

      Jyrki Katainen on paitsi viisas niin myös pitkä mies. Kaupungilla on kertoiltu, että Kataisen vessassa on peili siirretty vessanpytyn päälle, että Jyrki yltäisi näkemään oman kuvajaisensa nousemalla seisomaan pytyn päälle. Eräänä krapula-aamuna wc-pytyn kansi olisi sitten unohtunut auki, jolloin Jyrki huuhtoutui alas. Aikansa viemäriverkostossa toikkaroituaan olisi Jykä sitten noussut kolmen sepän patsaan luona viemäristä ylös.

      En tiedä pitääkö huhu paikkaansa, sillä minun muistini mukaan kolmen sepän patsaan luona ei ole viemäriaukkoa. Saatan kyllä olla väärässäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe