Parveketupakointi

The Man

16

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asuntoanne

sen omistaa taloyhtiö.

Siinä miettimistä ja muisteltavaa.

• The Man

että rodun tai kulttuurin perusteella ette voi evätä ketään ostamasta asuntoani. Valkolaisille 300 000, muille 100 000, alennustahan saa antaa.

• se on näin.
        Omistan asunnon hallintaan oikeuttavat osakkeet.

Ja voin myydä ne kelle tahaansa.

• todistettua

• The Man

• on paljon

rajoituksia. Asunnossa alasti liikkuminen on kielletty, muualla kuin pesutiloissa. Juuri eräs osakas menettia asuntonsa, kun oli syönnyt aamiaista alasti keittiössä. Piereskelykin on kielletty asukkailta.

• usein käryttely kielletty.

Mutta mutta jos yhtiökokous päättää kieltää parveketupruttelun, olen silloin hyvin hiljaa.

Sitten kun päätös on vahvistettu siirryn polttamaan käytävälle ja ostan pienen pilkkijakkaran johon myös laitan iltakaljani.

• pilkkijakkaraan

myös kaljan jäähdyttimen, niin saisi sauhuutella kaikessa rauhassa parikin sätkää ketjussa, eikä olisi pelkoa oluen lämpenemisestä.

• pilkkijakkaraan kirjoitti:

myös kaljan jäähdyttimen, niin saisi sauhuutella kaikessa rauhassa parikin sätkää ketjussa, eikä olisi pelkoa oluen lämpenemisestä.

1. osta hiilihappojäätä - 70 astetta
        2. ns. autojääkaappi ja 12 V:n akku-takuu 12 kk
        3. ota jääkapista kylmät kaljat ja pistä ne villasukkiin jotka toimivat eristeenä

Tässä muutama niksopirkka ei muuta kuin pössyttelemään ja nauttimaan virvokkeista ja ota känny mukaan jos nälkä yllättää niin tilaa sinne pizzaa ja nauti elämästä.

• vähän nostaa

Ootteko tosiaan lapsen asteella.
      Kirjoittelustanne ei voi muuta päätellä.

• tolkkua.

Vai onko sinnulla, luetun ymmärtämis vaikeuksia ?

• esitystä.
    • Naapuri..

Kaikki mainitsemasi ryhmät ovat mieluisampia naapureita kuin sinä!

• The Man

että sinunkin vajaa-älyisen suvaitsevaisuus riittää vielä kulttuuriin, mutta ei enää röökaamiseen? Entäpä tietyt lähi-idän kulttuurit, joissa vesipiiputtelu on tapana. Olet nöyrää poikaa, pikku Henri! Nuolet niiden persettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1081
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      775
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      614
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      563
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      512
    7. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      35
      486
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      483
    10. Sinun kanssasi

Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver
      Ikävä
      36
      466
    Aihe