paavola

vannilainen

millainen paikka on hyvinkään paavola? onko rauhatonta aluetta?

23

3512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ikinä

no jos tykkäät asuu niin että saat miettii että lähenkö illalla ulos ja kattelet koko ajan taakse ku kävelet ni siit vaan!! se on täynnä mustalaisii,ulkomaalaisii ja narkkareita! ja hyvinkään kaupunki tunkee sinne kaikki sosiaalipummit!! ei sinne paavolan kouluunka uskalla omaa lastaan laittaa tai en ainaka mä laittais ku sen verran ajattelen oman lapseni parasta!mutta jos kuulut johonki edellämainittuihin ihmis ryhmiin paikka on sopiva!!mutta jos olet normaali ihminen joka on vielä työssä käyvä ni älä ikinä muuta sinne!!

• vannilainen

ok.. lapsiperhe ollaan... eli kannattaa katsoa asuntoa joltain muualta hyvinkäältä:D mistähän löytyisi 3h k( p) max.580€? ei taida hyvinkäällä olla hirveästi tuollaisia kämppiä tarjolla...

• EI KUNNON KANSALAINEN !!!!
        vannilainen kirjoitti:

ok.. lapsiperhe ollaan... eli kannattaa katsoa asuntoa joltain muualta hyvinkäältä:D mistähän löytyisi 3h k( p) max.580€? ei taida hyvinkäällä olla hirveästi tuollaisia kämppiä tarjolla...

Kuuleppas olen asunnut paavolassa (Tähkäkadulla)
        kyllä se on rauhallinen paikka
        (jotkut paikat levottomia) riippuu itse
        miten käyttyy niin kyllä siellä
        Pärjää.Täällä Hyvinkäänkylässä
        saattas olla kaupungin asuntoja
        kysy asuntotoimistosta?.

• vannilainen
        EI KUNNON KANSALAINEN !!!! kirjoitti:

Kuuleppas olen asunnut paavolassa (Tähkäkadulla)
        kyllä se on rauhallinen paikka
        (jotkut paikat levottomia) riippuu itse
        miten käyttyy niin kyllä siellä
        Pärjää.Täällä Hyvinkäänkylässä
        saattas olla kaupungin asuntoja
        kysy asuntotoimistosta?.

kiitos...
        tuolla sivuilla olen käynytkin aika useasti tässä viime aikoina ja hakemuksenkin laitoin. näytti olevan vain yksi asunto vapaana ja sekin paavolassa. kaupunginasuntojen vuokrat eivät kyllä päätä huimaa...
        asunnon kun pitäisi vielä olla lähellä sahanmäkeä, sillä mieheni poika asuu tuolla alueella ja osasyy hyvinkäälle muuttoonkin on tuo...
        toivottavasti pian löytyisi asunto, nykyinen kun on aivan liian pieni. ja tahtoisin talveksi pois helsingistä:)

• iso-bertta
        vannilainen kirjoitti:

kiitos...
        tuolla sivuilla olen käynytkin aika useasti tässä viime aikoina ja hakemuksenkin laitoin. näytti olevan vain yksi asunto vapaana ja sekin paavolassa. kaupunginasuntojen vuokrat eivät kyllä päätä huimaa...
        asunnon kun pitäisi vielä olla lähellä sahanmäkeä, sillä mieheni poika asuu tuolla alueella ja osasyy hyvinkäälle muuttoonkin on tuo...
        toivottavasti pian löytyisi asunto, nykyinen kun on aivan liian pieni. ja tahtoisin talveksi pois helsingistä:)

kyselepä asuntoa vvo:lta. niillä on asuntoja esim vesitorninkadulla ja sehän on lähellä sahanmäkeä

• vannilainen
        iso-bertta kirjoitti:

kyselepä asuntoa vvo:lta. niillä on asuntoja esim vesitorninkadulla ja sehän on lähellä sahanmäkeä

sinnekin olen jo laittanut hakemuksen:D vesitorninkadulla vaan ongelmana se, ettei asunnoissa ole parveketta...

vannilainen kirjoitti:

sinnekin olen jo laittanut hakemuksen:D vesitorninkadulla vaan ongelmana se, ettei asunnoissa ole parveketta...

En sinuna muuttas vvo.n asuntoihin
        siellä kämpät epämääräisiä vvo :lla
        oma sähkötariffi kalliimpaa kuin
        muualla tasoon nähden s..a kalliit vuokrat.

• vailla

käytkö Valtakadulla?

• mllp

kannattaiskohan ottaa ensin asioista selvää paavola on aivan normaali asuinalue olen asunnut kohta 30 vuotta ja viihtynyt todella hyvin

Käy katsomassa www.hyvnikaa.fi

Siis www.hyvinkaa.fi

• paavolassa vuodesta 2004

Asun Jussilankadulla lapsiperheeni kanssa. Kuljen usein illalla kautta yöllä kun p alaan työstä. Ei ole ollut mitään häiriötä kadulla täällä kylläkin keskustassa.

Rauhallinen asua(ehkä en muuttaisi jussilankatu 2 tai 4) mutta täällä on ollut joskus rauhatonta ei enää vuosiin. Paavolan rauhattomuus on legenda. Rauhatonta nykyisin Hyvinkäällä on jossakin muualla.
      Muuta vaan ulkoilumaastot lähellä, kiva "valtsu" hyvät päiväkodit, mukava koulu ja kivoja naapureita.

• stranger007

asuin paavolassa (jussilankatu 11g) vuosina 1991-1993. silloin oli ihan hyvä mesta

• Tähkäkadulla asunnut

Niin tuo on höpö höpö
        tietoa.Olihan paavola
        joskus hurja paikka 80 luvulla
        olinhan myös minä siellä mukana
        mutta tänä päivänä paikka on tooooosiiiii
        rauhallinen eli paavolaa voi suositella
        niin onhan siellä eräässä talossa ns:pihapoliisi
        joka luulee omistavan koko piha alueen huutaen parvekkeella pääpunaisena karjuen että v**** painukaa vettiin täältä ym ym mukavaa.Tiedät varmaan ketä tarkoitan on siinä lähikaupassa töissä mutta se siitä.

• lapsiperheelle

Hei, olen asunut Paavolassa v. -80 lähtien, välillä käynyt muuallakin Hyvinkäällä, enkä kyllä enää Hyvinkäällä halua asua missään muualla kuin Paavolassa. Täällä on yksityisiä, kaupungin (yäk), Renton ja Saton vuokra-asuntoja, vapaitakin löytyy kerrostaloista. Posti Valintatalossa, eli auki myös sunnuntaisin, bussi kulkee usein, Lidl lähellä sekä Sahanmäkeen pääse tosi hyvin fillarillakin töihin. Terveyspalvelujakin on, mutta ne ovat supistuneet, kuten muuallakin. Suosittelen, lapsilla hyviä paikkoja ja ala-asteen kouluun pääsee pyöräteitä.

• P. Pantteri

Paavolan ongelmat sijaitsevat pääosin muualla asuvien ihmisten korvien välissä. Loppujen lopuksi todella viihtyisä asuinpaikka. Mainioita harrastuspaikkoja ihan vieressä: mm. Sveitsin puisto, uimala ja perttulan nurmet. Luopukaapa ihmiset niistä ennakkoasenteistanne ja menkää itse katsomaan.

• Stray Cat
        P. Pantteri kirjoitti:

Paavolan ongelmat sijaitsevat pääosin muualla asuvien ihmisten korvien välissä. Loppujen lopuksi todella viihtyisä asuinpaikka. Mainioita harrastuspaikkoja ihan vieressä: mm. Sveitsin puisto, uimala ja perttulan nurmet. Luopukaapa ihmiset niistä ennakkoasenteistanne ja menkää itse katsomaan.

et eniten Paavolaa haukkuu ne jotka ei ole täällä päivääkään asunut saatikka kaupunginosan elämää vierestä seurannut.Helppohan on aina mustata asioita tietämättä..Itse olen reilu 10 vuotta sitten tänne Sahanmäestä muuttanut ja todennut Paavolan olevan juuri sellainen kuin arvelin .Luonnonläheinen ja lapsiystävällinen.Enpä ole noista muksuista kauheita traumoja havainnut vaikka ovat täällä 'joutuneet' elämään. Kuten sanoit ihmisten ennakkoasenteet on pahin Paavolan kehityksen este.Just nää puheet et pitää katella olan yli täällä kävellessään ni en tiedä mistä noi sikiää.Kannattaa tossa vaiheessa kyllä harkita lääkityksen vaihtoa tai pysymistä neljän seinän sisällä kultaisessa 'kartanossaan'... 'Paha-Paavola':haluaisinpa tietää missä se sijaitsee kun en sitä vielä ole löytänyt?

• Kulkuri&Kiertolainen

Ei sen rauhattomampi kuin monessa muussa kaupungissakaan ja kaupunginosassa.

Hyvinkään Paavola on rauhallisempi asuinalue kuin esimerkiksi vaikka Lahden Saksala tai Kiveriö. Tai otetaan Hämeenlinnan kupeella Renko tai Lammi.

• "kyllä kelpaa asustell...

Muutettiin v85 rivariin kulomäen rinteeseen ja edelleen v93 omakotitaloon samoille nurkille.

Minkään valtakunnan häiriötä ei ole ilmaantunut, "valtsun" nurkilla oravanpyörästä pudonneet aamuisin nauttivat olusensa ja siiderinsä, mutta mitä sitten? Eivät tuota häiriötä, kesäisin viihtyvät "mäntybaarissa" hyväniin.

• M/HVNK

Täs on oikea osoite www.hyva.fi Hyvinkaan vuokra-asuntoihin www.hyvinkaa.fi ei ole oikea.Kyl löytyy sieltä sun hinta luokkaa asuntoja.VVO:LTA ei kannata vuokrata sähkö kallista

• Mami-80

En ole kovin kauaa asunut, mutta ihan kivan rauhalliselta vaikuttaa.
      Yhtään narkkaria tai juoppoa ei ole näkynyt.
      Lapsille ei oo tosi juuri mitään täällä.Leikkipuistoja tai muita äitejä ei näy.

• Paavola kusee

Paavolassa on maahanmuuttajia. Illalla (MAMUT) esim. lähtevät rikkomaan paikkoja ja varastelemaan pyöriä ja nämä yleisin asuvat Paavolassa

• älliremletisal

Pahempia ne paikalliset on,keltaiset kumisaappaat,punainen pipo,ruskeat vakosamettifarkut joissa takana läppä,korvissa juoppojen karvatupsut,makoilee
      radanvarressa aamutuimaan ja pohjoisesta tulevien junien asiakkaat ihmettelevät kuinka niillä on lasit väärinpäin päässä kuin elmerillä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe