Eräs molekyylibiologi just löysi (sfnetissä kertoo) mielenkiintoisen artikkelin,
Scientific American October 2006,
sivu 18.
Siinä (kuulemma) käydään läpi kr-uskon keskeisiä teesejä koskien perhearvoja ja moraalia. Osoitetaan miten nämä ovat evoluution kuluessa muodostuneet ja ovat meille "järkeviä".
Artikkelissa myös katsotaan että kreationismi on pahu..pahaa teologiaa, kreationistit väheksyvät jumalaa ja pudottavat hänet "kellontekijä" tasolle, mikä on Herra Jumalan väheksyntää.
(Juttu on kuulemma vain yhden sivun mittainen ja helppolukuinen, joten sitä voi suositella laiskoillekin kreationisteille. )
Evoluutioteoria kristinuskon tukena
3
446
Vastaukset
- ja kiistatonta
että maailman on luonut Raamatun vähämielinen joka verta janoaa.
- a.käkätti
Nyt on tämä mister katti oikealla asialla ja
antoi hyvän kehyksenkin : kyllä kreationismi
alastomuudessaan tekee Jumalasta ainoastaan
kellosepän, eipä paljon muuta. Hyvin poimittu
juttu. Ei muuta kuin kiitokset, ajattelemisen
aihettaa kreationisteillekin ! - Hapkidod
Pitääpä käydä katsomassa kyseinen artikkeli. Olen itse myös melko laiska lukemaan mitä tahansa uskoa jollakin tavalla puolustelevaa tai evoluution kanssa sekoittavaa materiaalia, mutta jos itsensä sivistäminen on noin helppoa niin päätänpä olla reipas ja lukea sen.
(mainospuhetta kressuille)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048686
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636449Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634337- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876