Sitkeä herpes

kohtahirressä

Olen sairastanut sukuelinherpestä kohta kymmenen vuotta. Tauti on ollut alusta asti erittäin aktiivinen. Nykyään uusii edelleen vähintään kerran kuussa. Oireet nykyään kuitenkin lievemmät kuin alussa. Estolääkityksellä tauti pysyy poissa, mutta palaa takaisin uusien entiseen tahtiinsa. Hermot on menny jo ajat sitten. Onko kellään ehdotuksia miten edetä, kun ei nykyajan lääketiede voi auttaa, s-tana!

7

1416

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuoden kärsinyt...

Tätäpä minäkin pelkään...
      En todellakaan tienny, että noin pitkään voi jatkua...

Vinkkejähän täällä on ollu vaikka mitä homeopaateista l-lysiiniin ja valkosipuliin...

Kaikkea kannattaa kokeilla!

• kohtahirressä

Voimia vaan sulle untuvikko. Toivottavasti jaksat taudin kanssa. Luin jostain, että se aika, mikä kuluu taudin ensiepisodista seuraavaan uusimiseen, ennustaa taudin rajuuden. Eli mikäli herpes uusii pian ensi infektion jälkeen (kuten itselläni kävi), on tiedossa usein uusiva riesa. Kai sitä on sitten ruvettava sitä valkosipulia tonne alapäähän tunkemaan, kun ei asikloviirit auta. P-rkele.

• mitään apua

Itselläni on rauhallinen huuliherpes, joka uusiutuu kerran vuodessa näin loppuvuodesta pimeimpänä vuodenaikana. Havaintojeni mukaan rakkuloiden määrä vaihtelee sen mukaan miten hyvässä fyysisessä kunnossa olen.

• .......

kuinka nopeeta sukupuoliherpes näkyy?? onko mahdollista kun alapää turvonnut reilusti ja virtsaaminen jatkuvaa ja kirveltävää että olis herpes kyseessä?seksistä on nyt noin viikko ja mm. oireita mitä mainitsin on ollut.. voisko tämä olla vaan pelkkää virtsaputken tulehdusta? kuinka herpes hoidetaan??voiko kumpaakaan herpestä tai virtsaputken tulehdusta hoitaa kotikonstein?

• olemassa!!!!!

Sain herpestartunnan vasta n.7kk sitten. Ensireaktiot olivat niin kovat, että jouduin käymään sairaalassa muutamaan otteeseen sillä kovan turvotuksen vuoksi en pystynyt virtsaamaan enkä ulostamaan... Olin yksin ja kauhuissani. Kun selvisin tästä ensimmäisestä kohtaamisesta pahimmat pelot alkoivat käymään toten. Sain uuden rakkulan kaksi jopa kolme kertaa kuukaudessa. Itsemuha-ajatukset eivät olleet kaukana... Tätä tunnetta ei voi ymmärtää kukaan muu paitsi tautia itse sairastava. Ajattelin olevani inhottava hylkiö. Kaduin hirvittävästi ulkomailla hetken mielijohteesta syntynyttä romanssiani.
      No koska lääkärin määräämät acicloviirit ym. tuntuivat aiheuttavan enemmän haittaa kuin hyötyä (sain kauheasti finnejä)lopetin niiden syömisen ja aloin etsiä epätoivoisesti muuta ratkaisua.
      Kokeilin vyöhyketerapiaa sekä homeopatiaa ja hetkellisesti siitä tuntuikin olevan hyötyä. Oireet palasivat kuitenkin takaisin, vaikkakin täytyy sanoa, että tuntuivat olevan hieman lievempiä.
      Surffailin netissä usein etsien tietoa ja vastauksia. Ruokavalio vaikutti olevan suuri tekijä harpeksen hallinnassa. Ns.Gi-dieetti on lähinnä ihanteellista ruokavaliota. En ole kuitenkaan noudattanut sitä orjallisesti, mutta pahimmat aiheuttajat kuten limut, kahvin ja riisin olen tiputtanut pois ruokaympyrästä.
      Ja sitten itse asiaan... Eli www.neveranoutbreak.com sieltä tilasin skeptisin mielin purkin rasvaa ja tippoja. Ostin myös toisesta vastaavasta nettikaupasta jonkin yrttivalmisteen, mutta en ole sitä vielä kokeillut ja nyt näyttää siltä, että ei tarvii kokeillakkaan. Tuntuu kuin olisi tapahtunut ihme. Olen ollut kuukauden kuurilla ja mitään rakkuloita ei ole näkynyt! Kuukautiset alkoi juuri, eikä vieläkään mitään (aikaisemmin pomminvarmasti rakkula tai kaksi)!!
      On liian aikaista julistaa mitään ihmettä, mutta sisälläni on outo tunne toivosta.
      Yksi kömmähdyskin sattui... aluksi en lukenut tarpeeksi huolella ohjeita ja sainkin melkoiset oireet liiaalisesta tipan (sekoitetaan veteen) käytöstä johtuen. Yhden vrk käytön jälkeen sain n.kymmenen rakkulaa kertaheitolla yhteen kohtaan. Ajattelinkin jo että tällainen "hoito" joo joo, mutta onneksi kirjoitin tästä asiakaspalveluun josta neuvottiin miten toimia oikein. Toistaiseksi vaikuttaa lupaavalta. Tämä lääke tehoaa ykköseen ja kakkoseen molempiin ja nostaa muutenkin koko kehon immuunijärjestelmän tehokkuutta.
      No jokainen uskokoon jos haluaa, ymmärrän että tuollaiset "ihmevoiteet" saattavat aiheuttaa epäilyksiä ja saattaa olla, että tämä oireettomuuskin on pelkkää sattumaa. Olen kuitenkin tehnyt pyhän lupauksen, että mikäli olen vuoden oireettomana, aion tehdä kaiken minkä yksi ihminen voi, jotta saisin annettua tämän ilon tunteen niin monelle kuin se vaan on mahdollista! Tässä vähän varaslähtöä, mutta kokeilkaa jos uskotte että toivo on 95usd (sis.voide, tippa ja pk) arvoinen.

Ps. toimitus on "anonyymi" ja saapuu nopeasti (minulle tuli alle viikossa). Lisäksi customer cervice todella toimii ja asiakkaista todella välitetään transactionin jälkeenkin!

PPs.Kaikkea hyvää sulle myös jatkossa, kymmenen vuotta on todella kunnioitettavan pitkä aika kamppailla tätä painajaista vastaan!

• vielä....

sanoa, että tuo 95usd sisältää voiteen ja tipan lisäksi sen kirjan myös. Kannatta todellakin ottaa kirja mukaan tilaukseen (se paketti), siitä saa hyvän käsityksen viruksesta ja omasta kehosta ja miten ne toimivat yhdessä ja toisiaan vastaan. Itse tilasin vahingosta viisastuneena sitten jälkikäteen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe