...Levokari, tuo Luvian majakka, saa kenkää SaiPasta, sillä mies on ylivoimaisesti liigan surkein puolustaja - on muuten siitä merkillinen 'merimerkki' että hänet kierretään sekä oikealta että vasemmalta.
Jokohan Pauli....
4
506
Vastaukset
- googel
Samainen majakka oli merimerkkinä viime kaudella Raumalla. Ette sitä kyllä tänne laske. Kauppaatte vaikka TPS:ssään. Ei turkulaiset kuitenkaan lahjahevosen suuhun katso.
- Lasu
Samaa kaliberia on myös Palomäki, Rönnberg, Grönholm ja Tikkanen. En ymmärrä, miks niitä aina hommataan tänne. Eivät pysy vauhdissa, eivät tee pisteitä ja istuvat vähä väliä jäähyllä ja niille pitää vielä maksaa siitä hommasta. Mieluummin halukkaita omia nuoria pelaamaan. Eivät ne voi olla huonompia kuin nuo tyypit.
- kymijoki
taitaapi kyllä olla ihan oman juniori koulun kasvatteja?
- Lasu
kymijoki kirjoitti:
taitaapi kyllä olla ihan oman juniori koulun kasvatteja?
Jep, täältä on kotosin. Ei oo vissii portit auennu rahakaukaloihin. Ns. tuskainen pakki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294