kainalo karvat kiihottaa

turre76

olen 30v mies ja ainakin minusta tämä karvojen ajelu on mennyt liian pitkälle, mihin ovat kadonneet kaikki luomu naiset jotka eivät turhaan ajele karvojaan esim. kainaloista ja vieläpä nauttivat siitä jos mies kiihottuu niistä. minun mielestä ainakin on todella kiihottavaa jos naisella on hiaton paita ja ajelemattomat kainalot ja pikku housutkaa eivät peitä kokonaan tuuheaa alapäätä.. mistähän sellaisen voisi löytää omaksi kullaksi?

13

4243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "veliseni"

      vieläkö löytyy naisia joilla on jalkojen välissä aina niin ihana karvakolmio. kun kaikille näyttää nyt olevan posliiniset pop. yäk sanon minä. nainen ilman karvakolmiota ei ole nainen vaan maton tamppausteline. en voi sietää suuseksissä nuoleskella niitä tulehtuneita näppyjä. jotka aiheutuu karvojen ajelusta.vaan karvojen välistä pilkottavaa limaista vakoa. nam. se se jotain onkin.naiset antakaa karvojenne kasvaa silloin ootte kiihottavampia!

    • Ergkhi

      samaa mieltä!!! KARVAT ON POP!!!! Jee, naiset, antakaa karvojenne kasvaa täyteen mittaansa! Se on to-del-la KIIHOTTAVAA!!!

    • maistappas

      Karvaiset kainalot on ihanan kiihottavia ja jos kulli meinaa joskus lerpahtaa niin nuolaiseppas naisesi kainaloita! Kalu pomppaa pystyyn kuin raketti! Feromonit sen tekee. Dödöjä ei tietystikään silloin saa olla kainaloissa laitettuna, ne maistuu kaamealta. Tuore kainalohiki on kihottavan hajuista ja makuista.

      Tuossa on POP-UP vapaita sivuja, kuvia ja clippejä karvaisista naisista, nauti!


      http://www.xnxx.com/free/hairy-pussy-movies.php


      http://www.xnxx.com/free/hairy-pussy-pictures.php

      • mullako on tuommoinen

        niitä kuvia katsellen, nyt olen varma että mä ajan karvat säännöllisesti!!! aivan ällöä ku on pitkät karvat. Jos nuolisin naista jolla on pitkät karvat, ääkkk, en halua ajatella että karvat jäävät hampaiden väliin ja niellä karvapalloja. Yäk. Ei kiitos. Tykkään nuolla lyhytkarvaista tai puoliposliinista naista.


      • iiiks

        Voi luoja, että on rumaa katsottava :/


      • majava85

        Kiitos, autto ja paljon mua. Menin heti ja ajoin posliiniksi. Ja vielä niin, että varmistin, että kaikki karvat on nyt poissa.


    • samif

      Minulla sama mieltymys.Antaisitko sähköposti osoitteen,niin voisimme jutella aiheesta.

    • hairy

      Ihana ja kiihottava näky: nainen makaa selällään kädet niskan takana ja karvat pörröllään kainaloissa

      • turre76

        tuollaisen kun saisi viereen omaan sänkyyn voisi olla onnellinen;)


    • veksi2006

      jos oppisit kirjoittamaan yhdyssanat oikein.

    • Sami79

      Sä et voi olla tosissas

    • pete kuu

      Naiset kertokaa onko ystättäreillänne kainalokarvat, esim montakohan sadasta pitää karvansa, entä onko talvella enemmin karvakainaloita kuin kesällä joilloin on paljastavammat vaatteet

    • Anonyymi

      Oikeilla jäljillä ootte. Nevershaved paras; kurkunpäästä varpaisiin. Todennäköisesti ei silloin myöskään leviä tatskamustetta ihoon, koska vähänki akrvaiseen ihoon on keljua koittaa tussata kuvia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe