Aamulla koomasta herätessään Nils-Aslak havaitsi ulkona sataneen lunta, sitä oli tullut jopa kolmetoista metriä yön aikana.
Onnekseen Nils-Aslak oli viime kesänä rakentanut makuuhuoneensa vintille katonrajaan ja sijaitsi samalla korkeudella kuin eräs torni Pariisissa.
Nils-Aslak avasi ikkunan ja hyppäsi alas 30 metrin korkeudesta ja läsähti kurttuinen naama edellä 13 metriseen lumihankeen. Kärppä heräsi kuuden metrin syvyydestä Nils-Aslakin napsahtaessa jojona kärpän kylkeen pää edellä.
Kärppä puraisin Nils-Aslakin nenän poikki ja juostessaan pois lumihangesta jätti Nils-Aslak jälkeensä verivanan ja nauraa hekottelvan kärpän. Kostoiskua suunnitellessaan Nils-Aslak haki astalon puutarhavajasta ja iski itseään vahingossa ohimoon sillä seurauksella että vajosi jälleen koomaan.
Tämä tarina oli niin HUUHAAta että moni saattaa tukehtua iltapäiväkahviinsa. Paskatko siitä, ei Nils-Aslak välitä. Se on koomassa.
Koomapotilas Nilsiästä
6
340
Vastaukset
- sola"
..sitä kärppää..varmaan sitkeää purtavaa.. ;)
Nils-Aslakin viskillä puudutettu nenä oli niin sitkeää että kärppä sai mahanpuruja seuraavana päivänä ja kiidätettiin teho-osastolle.
Kärppäkin makaa nyt koomassa ja suunnittelee kosto-iskua Nils-Aslakille jahka hän herää koomastaan.Heips, kultaseni. Hyvää ja savolaisuuden täyttämää päivää toivottaen
SavoRULES, rautaa rikkova mansikkamies- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Heips, kultaseni. Hyvää ja savolaisuuden täyttämää päivää toivottaen
SavoRULES, rautaa rikkova mansikkamiesonneksi palasin tarkistamaan, muistuiko mieleen... ;)
sola" kirjoitti:
onneksi palasin tarkistamaan, muistuiko mieleen... ;)
Lupaan muistaa ensi kerralla, hanitsu. Ai niin mitä minä lupasinkaan ja mitä minä unohdin?
Voivoi, nyt on piru merrassa. No muistan varmaan ennen huomista, ehkä...- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Lupaan muistaa ensi kerralla, hanitsu. Ai niin mitä minä lupasinkaan ja mitä minä unohdin?
Voivoi, nyt on piru merrassa. No muistan varmaan ennen huomista, ehkä...*muks*
Tinttura sentään..höh en minäkään muista..sitäpaitsi mie oon syyntakeeton ajoittain.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693