Koomapotilas Nilsiästä

Aamulla koomasta herätessään Nils-Aslak havaitsi ulkona sataneen lunta, sitä oli tullut jopa kolmetoista metriä yön aikana.

Onnekseen Nils-Aslak oli viime kesänä rakentanut makuuhuoneensa vintille katonrajaan ja sijaitsi samalla korkeudella kuin eräs torni Pariisissa.

Nils-Aslak avasi ikkunan ja hyppäsi alas 30 metrin korkeudesta ja läsähti kurttuinen naama edellä 13 metriseen lumihankeen. Kärppä heräsi kuuden metrin syvyydestä Nils-Aslakin napsahtaessa jojona kärpän kylkeen pää edellä.

Kärppä puraisin Nils-Aslakin nenän poikki ja juostessaan pois lumihangesta jätti Nils-Aslak jälkeensä verivanan ja nauraa hekottelvan kärpän. Kostoiskua suunnitellessaan Nils-Aslak haki astalon puutarhavajasta ja iski itseään vahingossa ohimoon sillä seurauksella että vajosi jälleen koomaan.

Tämä tarina oli niin HUUHAAta että moni saattaa tukehtua iltapäiväkahviinsa. Paskatko siitä, ei Nils-Aslak välitä. Se on koomassa.

6

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola"

..sitä kärppää..varmaan sitkeää purtavaa.. ;)

• Nils-Aslakin viskillä puudutettu nenä oli niin sitkeää että kärppä sai mahanpuruja seuraavana päivänä ja kiidätettiin teho-osastolle.

Kärppäkin makaa nyt koomassa ja suunnittelee kosto-iskua Nils-Aslakille jahka hän herää koomastaan.

• Heips, kultaseni. Hyvää ja savolaisuuden täyttämää päivää toivottaen

SavoRULES, rautaa rikkova mansikkamies

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Heips, kultaseni. Hyvää ja savolaisuuden täyttämää päivää toivottaen

SavoRULES, rautaa rikkova mansikkamies

onneksi palasin tarkistamaan, muistuiko mieleen... ;)

• sola" kirjoitti:

onneksi palasin tarkistamaan, muistuiko mieleen... ;)

Lupaan muistaa ensi kerralla, hanitsu. Ai niin mitä minä lupasinkaan ja mitä minä unohdin?

Voivoi, nyt on piru merrassa. No muistan varmaan ennen huomista, ehkä...

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Lupaan muistaa ensi kerralla, hanitsu. Ai niin mitä minä lupasinkaan ja mitä minä unohdin?

Voivoi, nyt on piru merrassa. No muistan varmaan ennen huomista, ehkä...

*muks*

Tinttura sentään..höh en minäkään muista..sitäpaitsi mie oon syyntakeeton ajoittain.. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe