Aamulla koomasta herätessään Nils-Aslak havaitsi ulkona sataneen lunta, sitä oli tullut jopa kolmetoista metriä yön aikana.
Onnekseen Nils-Aslak oli viime kesänä rakentanut makuuhuoneensa vintille katonrajaan ja sijaitsi samalla korkeudella kuin eräs torni Pariisissa.
Nils-Aslak avasi ikkunan ja hyppäsi alas 30 metrin korkeudesta ja läsähti kurttuinen naama edellä 13 metriseen lumihankeen. Kärppä heräsi kuuden metrin syvyydestä Nils-Aslakin napsahtaessa jojona kärpän kylkeen pää edellä.
Kärppä puraisin Nils-Aslakin nenän poikki ja juostessaan pois lumihangesta jätti Nils-Aslak jälkeensä verivanan ja nauraa hekottelvan kärpän. Kostoiskua suunnitellessaan Nils-Aslak haki astalon puutarhavajasta ja iski itseään vahingossa ohimoon sillä seurauksella että vajosi jälleen koomaan.
Tämä tarina oli niin HUUHAAta että moni saattaa tukehtua iltapäiväkahviinsa. Paskatko siitä, ei Nils-Aslak välitä. Se on koomassa.
Koomapotilas Nilsiästä
6
346
Vastaukset
- sola"
..sitä kärppää..varmaan sitkeää purtavaa.. ;)
Nils-Aslakin viskillä puudutettu nenä oli niin sitkeää että kärppä sai mahanpuruja seuraavana päivänä ja kiidätettiin teho-osastolle.
Kärppäkin makaa nyt koomassa ja suunnittelee kosto-iskua Nils-Aslakille jahka hän herää koomastaan.Heips, kultaseni. Hyvää ja savolaisuuden täyttämää päivää toivottaen
SavoRULES, rautaa rikkova mansikkamies- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Heips, kultaseni. Hyvää ja savolaisuuden täyttämää päivää toivottaen
SavoRULES, rautaa rikkova mansikkamiesonneksi palasin tarkistamaan, muistuiko mieleen... ;)
sola" kirjoitti:
onneksi palasin tarkistamaan, muistuiko mieleen... ;)
Lupaan muistaa ensi kerralla, hanitsu. Ai niin mitä minä lupasinkaan ja mitä minä unohdin?
Voivoi, nyt on piru merrassa. No muistan varmaan ennen huomista, ehkä...- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Lupaan muistaa ensi kerralla, hanitsu. Ai niin mitä minä lupasinkaan ja mitä minä unohdin?
Voivoi, nyt on piru merrassa. No muistan varmaan ennen huomista, ehkä...*muks*
Tinttura sentään..höh en minäkään muista..sitäpaitsi mie oon syyntakeeton ajoittain.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 22214826
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m202196Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381873- 1371242
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951230- 251118
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30892- 76793
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80713Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80698