Olisi mukava lukea hesari aamulla ennen töihin menoa. Jakaja pudottaa lehden n.klo.7.00 joka aamu.
Tien nimeä en kirjoita,mutta alue on P-Haaga.
Nasse-Täti on hyvin vihainen.
Hesarinjakajalle
4
570
Vastaukset
- Nimetön
ei ole syytä mollata hesarin eikä muidenkaan lehtien aamujakajia,sillä heidän työ ei ole niitä helpoimpia.meillekin hesari tulee jo ennen viittä aamulla kelistä riippuen.
- hjlkjhlk
No kannattaiskohan ottaa yhteyttä Hesariin, eikä valittaa täällä? Asia vois hoitua kuule vähän paremmin eteenpäin.
Itse asun myös Pohjois-Haagassa, ja Hesari tulee yleensä klo 5.00 - 5.30.
Tällä viikolla on tosin ollut myöhästymisiä, ja senkin hei saisi selville sieltä Hesarin palvelun kautta, mistä johtuu, jos asia kiinnostaisi senkään vertaa. - Aamu Ulla
hjlkjhlk kirjoitti:
No kannattaiskohan ottaa yhteyttä Hesariin, eikä valittaa täällä? Asia vois hoitua kuule vähän paremmin eteenpäin.
Tällä viikolla on tosin ollut myöhästymisiä, ja senkin hei saisi selville sieltä Hesarin palvelun kautta, mistä johtuu, jos asia kiinnostaisi senkään vertaa.Kyllä on tullut soiteltua useamman kerran.
Tällä hetkellä hyvityksiä yli 20 lehteä.
Jakajalle on aivan sama saako valituksia.
Kun homma ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
Lehti pitäisi olla arkipäivänä klo.6.30
postiluukku kolahtaa n.7.00-8.00
Että silleen.P-Haagassa - Hifki
hjlkjhlk kirjoitti:
Tällä viikolla on tosin ollut myöhästymisiä, ja senkin hei saisi selville sieltä Hesarin palvelun kautta, mistä johtuu, jos asia kiinnostaisi senkään vertaa.Täällä voi valittaa.
Sitä varten tämä palsta on tehty.
Harvoin olet hjlkjhlk oikeassa,mutta nyt
olet väärässä.
Risuja sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591