toissapäivänä meni polvinivelet sijoiltaan ja tietty tänä aamuna, kun yritin laskeutua viinikellariini nilkuttaen niin ""naks"" ja polvi heilahti ja niin lensin pyrstölleni niin et höyhenet pölähti ""pam"" ja niin siinä makasin pyrstölläni koko komeudessani, siivet vielä selän alla. Tietty mää ensin katsoin ympärilleni, et näkikö kukaan ja sit aloitin vasta hengitellä ja se vasta alko kipeetä tehdä, kun henki alko kulkee..jo alko kankkuset puutua ja pistellä, ihan kuin olis haarukalla istunu ja oikein käänsinkin itteeni, kun ajattelin, et viikinki olis vahingos jättäny polulle haarukan ja nyt mää istuisin haarukka perspieles, mutta ei ollu haarukkaa onneksi ja siitä mää sitte pikkuhiljaa kierittelin itteni niinku heikoilla jäillä ylös ja kömmin kattoon remonttia, mis mallis se on, kun avajaisjuhlat lähestyy ja minä tällases rampakunnos, ku pitäs parhaimmillaan sillon olla. Kuinkas muilla hurisee tänään??
Pyrstö puuduksissa..
11
500
Vastaukset
- utelias
mitä juhlit?
- Sinisiivetär
viini virtaa ja laulut raikaa, uudistetun viinikellarin avajaisia..ne oli ne, et juomat tarjoan minä ja muut tuo juustoja, koska on yllättävää nähdä, minkälaisista juustoista ihmiset pitää..minun herkkua sinihomejuusto..
- utelias
Sinisiivetär kirjoitti:
viini virtaa ja laulut raikaa, uudistetun viinikellarin avajaisia..ne oli ne, et juomat tarjoan minä ja muut tuo juustoja, koska on yllättävää nähdä, minkälaisista juustoista ihmiset pitää..minun herkkua sinihomejuusto..
tulla Edamin kanssa?
- Sinisiivetär
utelias kirjoitti:
tulla Edamin kanssa?
nam..mukana..en tiiä mitä tuo sheriffi touhaa oikein..
- Iso-Iita
toheloit, ei tänään oo vasta kun torstai..:))
- Sinisiivetär
kun alakaan jo epällä, et onko se tuota lintuinfluenssaa, joka siivissä antaa väärää käskyä, ku käytiin orvokin kans siä Ameriikas pippurisafarilla ja pelkään, et sain siä tartunnan paikallisista tirpoista..tai sitte se on vaan todettava, et alkaa vanhuus vaivata ja siipirikkoisuus..
- Sinisiivetär
touhaili täällä..mua alkaa pelottaa..neljät uhkauksetko päällä..melkein kuin liikennevaloissa..""tärisee"" pelosta..mistä kyse..nyt viestit kadonneet..?????????
- Sinisiivetär
olla vähän selkärankaa niinku miehellä, et sanois suoraan, mikä mättää, eikä lähettelis zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz merkkejä moneen kertaan..haloo..
yhtä viestiä näkyviin - sen saapumisaika kyllä näkyi, mutta itse viestiä ei. Wanha kikka menneiltä vuosilta, kun pätki joka päivä.
Poistin ne omat "1234"-viestini pois turhina.
Huomasittehan, että äsken pätki ja tökki taas - pitihän mun jotain yrittää......
T. MM.- Sinisiivetär
Man-of-Mystery kirjoitti:
yhtä viestiä näkyviin - sen saapumisaika kyllä näkyi, mutta itse viestiä ei. Wanha kikka menneiltä vuosilta, kun pätki joka päivä.
Poistin ne omat "1234"-viestini pois turhina.
Huomasittehan, että äsken pätki ja tökki taas - pitihän mun jotain yrittää......
T. MM.mää luulin jo jotain ""ilkeetä"" kirjoittaneeni tai muuten tylsää..sorry..
- Sinisiivetär
siipiään, kun täällä taas tökästääkin jonku verran..
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923