Herra auta

väsynyt kulkia

HERRA tiedät kaikki ongelmani ,auta minua ,tiedät kaikki syntini joista en pääse irti, auta minua ymmärtämään miten elää,heikkouksieni kanssa ,en osaa iloita enää mistään,auta JEESUS.

23

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt aina ja iankaikkisesti

Rakas Jeesus, kuule tämän uskon ystävän aito rukous. Herra, sinä kannoit kaikki meidän heikkoutemme ja syntimme ristinpuulle ja ostit meidät vapaaksi niiden orjuudesta. Anna Pyhän Henkesi voima tälle ystävälle, että hän pääsee irti ja vapauteen kaikista niistä kahleista, jotka häntä sitovat. Kiitos, että Sinä, Jeesus, olet heikoissa väkevä ja kannat pienimpiä veljiäsi/sisariasi karikoiden yli. Käännä kasvosi tämän ystävän puoleen ja anna hänelle sinun rauhasi. Nimeen Isän, Pojan ja Pyhän Hengen. Amen

• Herra Erkki

" Elaia (Luoja) ja Herra ei ole sama. Kaikki paha ja kipu on herrasta. Vahingon sattuessa, Suomalainen ei koskaan sano herran nimiä turhaan. " - Matti E Simonaho

• Mie, Haamu

Kuulehan muistan lukeneeni Jobin kirjasta,että vaikka paha ja kipu on Herran lähettämä,se ei kuitenkaan ole Herrasta,sillä Hänessä ei ole mitään pahaa,
        sillä Hän on Puhtaus

Minä ymmärsin lukemaani niin,että Herralta rukoillaan kostoa niille, jotka ovat
        jotenkin loukanneet tai rikkoneet pyytäjää vastaan.
        Herra toteuttaa nämä toiveet,mutta kysyy samalla:"Kumpi on viisaampi,sinä vai minä?"
        Sori,että minulla meni näin kauan tähän vastaamiseen:DDD

• rakauden vuoksi

Jeesus pelasta rakkaani noituudesta. Puhu hanelle, puhdista, muuta, paranna hanen sielunsa, sydammensa ja elamansa. Anna hanelle silmat nahda totuus ja uskoa, etta ei ole liian myoha muuttaa suuntaa.Ole hanen kanssaan ja auta taistelujen yli. Tuo hanet luokseni, silla olen naantya ikavaan. Anna minulle voimia ja uskoa odottaa, etta taman kaiken teet. Olen vain pieni ihminen. Ala anna minun hapeaan joutua, ala anna minun pettya! Nojaan Sinun apuusi, Jeesus! Amen!

• Aidin huoli

Jeesus, auta nuorinta poikaani. Hanen parisuhteensa on taistelua taynna. Han oli jo vahalla lopettaa elamansa, kun hanen pienen tyttarensa aiti ei halua antaa hanen tavata lastaan. Anna aidille ymmarrysta ja viisautta sopeutua tilanteeseen. Auta, etta he joko parina voisivat rauhassa ja rakkaudessa elaa yhdessa, tai sitten ystavina erota ja yhdessa pitaa huolta pienokaisesta.Tama ainainen taistelu vie voimat pojaltani ja myos minulta, kun pelkaan poikani puolesta, etta han luovuttaa ja lopettaa elamansa. Jeesus, Sina voit tehda kaiken uudeksi! Kiitos, etta haluat auttaa! Amen!

• Mina uskon

Isa, murra ylpeyden ja ihmisten hallitsemisen halu rakkaani sydammessa. Anna hanen herata oikeaan rakkauteen ja ikavaan ja taten Sinun avullasi saavuttaa tayttymys elamassa. Anna hanen ajatella ja uneksia kauniita unelmia, jotka eivat ole epasovussa Sinun sanasi kanssa. Tiedan, etta han on kulkenut pahan vallassa, mutta Sina voit hakea hanet kotiin ja puhua hanelle niin monella lailla. Mina uskon, etta Sina, joka olet suuri kaikkivoipa Jumala, teet myos suuria tekoja ja siksi meidan ei pida tyytya vaahaan. Herra, tuo hanet luokseni, minun sieluni huutaa: En paasta Sinua, ennen kuin siunaat minua!

• kahleesi katkeaa

Kun olet murheissasi syntiesi vuoksi Herra vapauttaa. Olet katuva ja Isä rakastaa enemmän kuin osaat ikinä aavistaa.

• Hei sinä, väsynyt kulkija!
      Jumala auttaa kukistamaan synnin vuoret.
      Moni uskova haluaisi hylätä häpeälliset synnit, mutta monilla ei ole voimaa niitä hylätä, eikä se onnistukaan omassa voimassa. Meidän tulee oppia ymmärtämään kuinka Jumala auttaa meitä voittamaan syntiä. Raamattu opettaa, että Jumala vaikuttaa uskovassa tahtomisen ja tekemisen, jotta Jumalan hyvä tahto tapahtuu ja toteutuu. Meidän lihamme siis ei synnytä uskon elämää, vaan Jumala tekee sen Henkensä ja sanansa kautta. Jumala puhuu Sanansa kautta sinun ymmärryksellesi eli mieleesi siitä, mihin suuntaan Jumala muuttaa sinua. Tämän seurauksena Pyhä Henki vaikuttaa sinussa Jumalan tahdon mukaista elämää. Pyydä Jumalaa vaikuttamaan sinussa tahtomista ja tekemistä, että oppisit voittamaan syntejä, jotka sinua sitovat.
      Otan tähän esimerkin: Kun alkoholisti tulee uskoon, niin hänen sisäinen ihmisensä himoitsee alkoholia, koska hänen sisäinen elämänsä on rikki, niin hän tarvitsee rikkinäisyyteensä täytettä, jollaisena alkoholi toimii hänen elämässään. Kun tämä alkoholisti on tullut uskoon ja hänen rikkinäisyytensä ajaa häntä juomaan, niin silloin Jumalan Sana sanoo; ”Älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä.” Vanha elämä ajaa juomaan ja uusi elämä kehottaa olemaan juomatta sekä täyttymään Hengellä. Kun Jumalan sana on näyttänyt uudelle luomukselle uuden elämän suunnan, niin sen jälkeen Pyhä Henki antaa uskovalla voiman tähän uuteen elämään.
      Kuinka entinen alkoholisti voi voittaa alkoholismin? Kuinka ihminen voi voittaa synnin himot? Kuinka ihminen voi olla lankeamatta himoihinsa? Edelliset kysymykset ovat tuttuja meille kaikille. Jeesuksella on meille vastaus meidän kysymykseemme. Raamattu opettaa, että ase syntiä vastaan on lihan kärsiminen. Raamattu jatkaa; joka lihassa kärsii, lakkaa synnistä, ettette enää eläisi tätä lihassa vielä elettävää aikaa ihmisten himojen mukaan, vaan Jumalan tahdon mukaan.
      Jatkuu 1/4

• Jeesus sanoi, että uskon elämä on nisun jyvän tie. Jos nisun jyvä kuolee itselleen, niin se kantaa paljon hedelmää. Meidän lihamme rakastaa ja himoitsee syntiä, siksi lihamme haluaa elää synnissä. Kun synti alkaa kiusaamaan meidän lihaamme, jos haluamme voittaa synnin, niin lihamme joutuu kärsimään, koska se ei saa toteuttaa himojansa. Liha kärsii silloin, kun se ei saa toteuttaa himojansa. Jos annamme lihamme kärsiä emmekä lankea syntiin, niin silloin olemme lakanneet syntiä tekemästä. Jumala on luvannut valmistaa meille pois pääsyn kaikista kiusauksista, jotka nostetaan lihaamme vastaan. Hetkisen kestävä lihan kärsimys poistuu taistelun kautta.
        Muistuu mieleen eräs tositarina. Eräs vähän aikaa uskossa ollut veli, joka oli entisessä elämässään käyttänyt runsaasti alkoholia, joutui lihan kiusaukseen suuttuessaan vaimolleen. Hänen sisäiseen maailmaansa tuli voimakas kehotus juomiseen, koska hän oli tottunut ratkomaan ongelmansa juomalla. Niin hän lähti kerrostalon kodistansa ovet paukkuen päättäen lähteä juomareissulle. Sydämessään hän syytti vaimoaan tapahtuneesta eli vaimon syy oli hänen lankeamisensa. Veli meni vihaa puhkuen pihalle aikomuksenaan hakea kaupasta alkoholia tuskaansa. Tämä veli oli kuitenkin uskovainen ja niin Hänen Herransa päätti puhua hänelle. Jumala Henki alkoi puhumaan hyvin voimallisesti tämän veljen sydämelle. Pyhä Henki nosti veljen sydämelle Raamatun sanan kohdan, joka menee näin: ”Älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä.”
        Jatkuu 2/4

• savipalat.koottua kirjoitti:

Jeesus sanoi, että uskon elämä on nisun jyvän tie. Jos nisun jyvä kuolee itselleen, niin se kantaa paljon hedelmää. Meidän lihamme rakastaa ja himoitsee syntiä, siksi lihamme haluaa elää synnissä. Kun synti alkaa kiusaamaan meidän lihaamme, jos haluamme voittaa synnin, niin lihamme joutuu kärsimään, koska se ei saa toteuttaa himojansa. Liha kärsii silloin, kun se ei saa toteuttaa himojansa. Jos annamme lihamme kärsiä emmekä lankea syntiin, niin silloin olemme lakanneet syntiä tekemästä. Jumala on luvannut valmistaa meille pois pääsyn kaikista kiusauksista, jotka nostetaan lihaamme vastaan. Hetkisen kestävä lihan kärsimys poistuu taistelun kautta.
        Muistuu mieleen eräs tositarina. Eräs vähän aikaa uskossa ollut veli, joka oli entisessä elämässään käyttänyt runsaasti alkoholia, joutui lihan kiusaukseen suuttuessaan vaimolleen. Hänen sisäiseen maailmaansa tuli voimakas kehotus juomiseen, koska hän oli tottunut ratkomaan ongelmansa juomalla. Niin hän lähti kerrostalon kodistansa ovet paukkuen päättäen lähteä juomareissulle. Sydämessään hän syytti vaimoaan tapahtuneesta eli vaimon syy oli hänen lankeamisensa. Veli meni vihaa puhkuen pihalle aikomuksenaan hakea kaupasta alkoholia tuskaansa. Tämä veli oli kuitenkin uskovainen ja niin Hänen Herransa päätti puhua hänelle. Jumala Henki alkoi puhumaan hyvin voimallisesti tämän veljen sydämelle. Pyhä Henki nosti veljen sydämelle Raamatun sanan kohdan, joka menee näin: ”Älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä.”
        Jatkuu 2/4

Veljen mieli oli vihan ja lihan vallassa, joka himoitsi alkoholia. Mutta, Jumalan Henki kehotti, että älä lähde juomaan, sillä se on syntiä, vaan anna anteeksi vaimollesi ja palaa kotiisi. Tämä veli kävi sisäisen kamppailun, jossa liha veti häntä juomaan ja Henki kehotti häntä antamaan anteeksi ja palamaan vaimonsa luokse. Veljen sisäistä elämää raastoi. Hän tiesi, että juominen on väärin, mutta hän ei voi mitään lihallensa, sillä hän oli pakotettu juomaan. Jumalan Henki kuitenkin todisti juomisen synniksi, jonka seurauksena veli halusi tehdä Jumalan tahdon. Hän kävi sisällään tuskaisen taistelun, sillä vanha Aatu halusi juomaan, mutta uusi luomus halusi antaa anteeksi. Veljen liha kärsi, koska se ei saanut toteuttaa lihansa himoa. Puolentunnin kamppailun jälkeen veljessä vaikuttava Pyhä Henki sai voiton lihasta. Hän ei langennut juomaan, vaan antoi anteeksi vaimolleen ja palasi kotiinsa vaimonsa luokse.
        Näin kävi toteen tämän veljen elämässä tämä Raamatun kohta: joka lihassa kärsii, lakkaa synnistä, ettette enää eläisi tätä lihassa vielä elettävää aikaa ihmisten himojen mukaan, vaan Jumalan tahdon mukaan. Veli ei tullut täydelliseksi, vaan hän voitti Jumalan armosta sekä Jumalan Hengen avulla edessänsä olleen kiusauksen. Synnistä lakkaaminen tarkoittaa siis edessämme olevien synnin kiusausten voittamista. Tämä tarkoittaa myös itselleen kuolemista, jotta Kristuksen tuoksu leviäisi meidän kauttamme tähän maailmaan.
        Kun uskova harjaantuu ja kypsyy uskon elämässään, niin silloin hän oppii hylkäämään myös syntiä ilman kiivasta tulitaistelua, joka käydään ihmisen lihassa. Mutta koskaan uskovasta ei tule niin harjaantunutta, ettei hän joudu aina silloin tällöin kiivaaseen tykistötuleen syntiä vastaan. Raamatun perusperiaate on lihan kärsimisen kautta synnin kukistamiseen. Raamattu opettaa myös ilosta, jonka Jumala vaikuttaa, joten uskon elämä ei ole ryppyotsaista punnertamista, vaan usko on iloinen asia.
        Jatkuu 3/4

• savipalat.koottua kirjoitti:

Veljen mieli oli vihan ja lihan vallassa, joka himoitsi alkoholia. Mutta, Jumalan Henki kehotti, että älä lähde juomaan, sillä se on syntiä, vaan anna anteeksi vaimollesi ja palaa kotiisi. Tämä veli kävi sisäisen kamppailun, jossa liha veti häntä juomaan ja Henki kehotti häntä antamaan anteeksi ja palamaan vaimonsa luokse. Veljen sisäistä elämää raastoi. Hän tiesi, että juominen on väärin, mutta hän ei voi mitään lihallensa, sillä hän oli pakotettu juomaan. Jumalan Henki kuitenkin todisti juomisen synniksi, jonka seurauksena veli halusi tehdä Jumalan tahdon. Hän kävi sisällään tuskaisen taistelun, sillä vanha Aatu halusi juomaan, mutta uusi luomus halusi antaa anteeksi. Veljen liha kärsi, koska se ei saanut toteuttaa lihansa himoa. Puolentunnin kamppailun jälkeen veljessä vaikuttava Pyhä Henki sai voiton lihasta. Hän ei langennut juomaan, vaan antoi anteeksi vaimolleen ja palasi kotiinsa vaimonsa luokse.
        Näin kävi toteen tämän veljen elämässä tämä Raamatun kohta: joka lihassa kärsii, lakkaa synnistä, ettette enää eläisi tätä lihassa vielä elettävää aikaa ihmisten himojen mukaan, vaan Jumalan tahdon mukaan. Veli ei tullut täydelliseksi, vaan hän voitti Jumalan armosta sekä Jumalan Hengen avulla edessänsä olleen kiusauksen. Synnistä lakkaaminen tarkoittaa siis edessämme olevien synnin kiusausten voittamista. Tämä tarkoittaa myös itselleen kuolemista, jotta Kristuksen tuoksu leviäisi meidän kauttamme tähän maailmaan.
        Kun uskova harjaantuu ja kypsyy uskon elämässään, niin silloin hän oppii hylkäämään myös syntiä ilman kiivasta tulitaistelua, joka käydään ihmisen lihassa. Mutta koskaan uskovasta ei tule niin harjaantunutta, ettei hän joudu aina silloin tällöin kiivaaseen tykistötuleen syntiä vastaan. Raamatun perusperiaate on lihan kärsimisen kautta synnin kukistamiseen. Raamattu opettaa myös ilosta, jonka Jumala vaikuttaa, joten uskon elämä ei ole ryppyotsaista punnertamista, vaan usko on iloinen asia.
        Jatkuu 3/4

Elämässä olevat synnin vuoret kukistuvat kun opimme taistelemaan syntiä vastaan, jolloin voimme myös joutua kärsimään lihassa, koska liha haluaa tehdä syntiä, mutta koska olemme uusia luomuksia, niin Pyhä Henki antaa meille voimaa vastustaa kiusauksia sekä opettaa meitä voittamaan syntejä.
        Uskon elämän alussa emme ole vielä harjaantuneet erottamaan hyvää pahasta emmekä ole oppineet kuinka voimme voittaa lihamme synnin himot ja halut. Mutta kasvun kautta saamme oppia voittamaan syntejä.
        Anteeksiantamattomuus on usein este, että uskovan uskonelämä ei lähde käyntiin oikealla tavalla. Pyydä Jumalaa auttamaan sinua ja vaikuttamaan tahtomista ja tekemistä, että voisit antaa kaikille niille anteeksi, jotka ovat sinua satuttaneet. Jumala varmasti auttaa tässä niin että opit antamaan anteeksi ja saat antaa anteeksi ja pikkuhiljaa sinun uskonelämäsi tervehtyy ja alkaa kasvamaan oikeaan suuntaan. 4/4
        (lainattu opetus tuosta eräästä foorumisivusta) Jumala auttaa sinua ylittämään synnin vuoret.:)

Jumala auttaa sinua ylittämään synnin vuoret. Siunausta ja Kristuksen armoa sinulle!

• VAS_TUU_TA:
        savipalat.koottua kirjoitti:

Elämässä olevat synnin vuoret kukistuvat kun opimme taistelemaan syntiä vastaan, jolloin voimme myös joutua kärsimään lihassa, koska liha haluaa tehdä syntiä, mutta koska olemme uusia luomuksia, niin Pyhä Henki antaa meille voimaa vastustaa kiusauksia sekä opettaa meitä voittamaan syntejä.
        Uskon elämän alussa emme ole vielä harjaantuneet erottamaan hyvää pahasta emmekä ole oppineet kuinka voimme voittaa lihamme synnin himot ja halut. Mutta kasvun kautta saamme oppia voittamaan syntejä.
        Anteeksiantamattomuus on usein este, että uskovan uskonelämä ei lähde käyntiin oikealla tavalla. Pyydä Jumalaa auttamaan sinua ja vaikuttamaan tahtomista ja tekemistä, että voisit antaa kaikille niille anteeksi, jotka ovat sinua satuttaneet. Jumala varmasti auttaa tässä niin että opit antamaan anteeksi ja saat antaa anteeksi ja pikkuhiljaa sinun uskonelämäsi tervehtyy ja alkaa kasvamaan oikeaan suuntaan. 4/4
        (lainattu opetus tuosta eräästä foorumisivusta) Jumala auttaa sinua ylittämään synnin vuoret.:)

Jumala auttaa sinua ylittämään synnin vuoret. Siunausta ja Kristuksen armoa sinulle!

Tämä teoreettinen malli, on taas niiden uskovaisten kokemaa, jotka eivät ikinä ole olleet tekemisissä minkään alkoholismin kanssa itse. Vain hienoa teoriaa, eikä mitään totuutta .Ei uskovainen voi mitenkään samaistua alkoholistin juomisen himoon.Alkoholistille alkoholi on lääke, eikä itsetuhon tuttamis aine.Vapaasuuntaiset uskonlahkot toitottavat menneisyyden poistamisesta, mikä ei ole todellista. Alkoholia juova kännäävä porukka vain muuttuu uskovaisporukaksi. Eikä niistä uskovaisista kukaan oikeasti ole nähnyt kyseistä parannuksentekijää alkoholisti porukassa. Kylläkin Lahdessa, on vieläkin eräs kunnanvirkamies, joka kyttää vanhoja alkoholisteja, poliisien ja seurakuntansa piikkiin. Rankka tyyppi mielikuvittelemaan niinkuin uskovaiselle kuuluukin. Lahdessa oli myös toinen outo virkamieskyttääjä joka ajoi autolla ja kyttäsi määrättyjä henkilöitä. Nämä ykkös ja kakkoskyttääjät tekivät varmaan jotain as-sosiaalisten henkilöiden leimaamista.Nämä henkilöt leimasivat aikanaan ihmisiä omavaltaisesti kansakoulu pohjalta.Jos tällainen jo etukäteen väärin leimattu henkilö, meni sitten tällaiseen uskis lahkoon, juorusivat nämä kyttääjät perättömiä tietoja kyseisistä henkilöistä.Vilä vaikuttava Ra*** Ha**** sanoi itse kyttäävänsä henkilöitä jotka ovat joko huumeenkäyttäjiä, tai sekakäyttäjiä, myös alkoholisteja. Voi niitä, jotka tällaisten leimaajien ansiosta joutuvat häpeään ja noloon tilanteeseen. Nämä kyttääjät evät kaihda haukkumasta viattomia uhrejaan vaikka homoiksi, lesboiksi tai muuten vaan persoonallispoikkeaviksi.Lahden vapaakirkko on jo vuosikymmenet harrastanut tällaista ihmisten tuhoamista. Ra***- Ha**** mafia vaikuttaa monen ihmisen elämään tuhoisasti. Minun velvollisuus on näin ilmoittaa uskonlahkojen natsimaisesta käyttäytymisestä. Lahden työvoimatoimisto toimii myös samalla tavalla, pilkaten kahviloissa asiakkaitaan homoiksi tai lesboiksi.Pilkkajana toimii Ritva Salmi. Nämä heterot ovat joutuneet mielivallan uhreiksi.

• Vapautettu vanki

Esirukous
      Herra, tee minulle kaikki selvaksi. Ala anna minun pelata, missa ei pelkaamista ole. Sina ostit meidat vapauteen ja kuolit, etta meilla olisi elama ja yltakyllaisyys, ei ainoastaan tulevassa, mutta myos nyt taalla maailmassa. Ala anna ahdasmielisten ihmisten ryostaa minulta elamaani, niin etta se jaa elamatta ja kokematta. Anna minun taysin pystya nauttimaan kaikesta, mita elama antaa, etta kerran kun aikani koittaa, voisin sulkea silmani elamasta kyllansa saanneena, ei kyllastyneena, eika katkerana. Vuodet ovat kuluneet ja on paljon, mita en ole uskaltanut, auta minua uskaltamaan, ole kanssani. Sina et ole pikkumainen Jumala, vaikka monet yrittavat Sinusta sellaista tehda ja arvostelevat toisia, joilla on ilonsa Sinussa. Herra, auta minua oppimaan Sinut tuntemaan. Kiitos, etta muistat minua ja annat minulle mahdollisuuden elamaan. Mina ajattelen, etta Sina olet ihana ja taynna rakkautta, joka ei kahlehdi, vaan tekee vapaaksi! Halleluja

• Kuninkaan tytar

Herra, varjele minua pahalta! Kuka tulee minun asuntooni oisin, kun kuulen ja tunnen jonkun siella liikkuvan? Monia muita outoja asioita on tapahtunut, Sina tiedat kaiken. Herra, tee minusta immuuni pahaa vastaan, niin etta sen lahettaja ei onnistu aikeissaan. Keta mina pelkaisin, kun olet kanssani ja kun olet kanssani, kuka voi olla minua vastaan! Amen!

• I belive in you

Jeesus tule sydammeeni ja anna rauhasi. Ota tama hiipiva ahdistus pois.Puolestani on rukoiltu, mutta olen niin yksin kaiken taman kanssa, vain Sina olet kanssani. Minulla ei ole ketaan ihmista tukenani ja elamani kuluu yksin kulkien katua alas ja ylos, tai sisalle asuntooni piiloutuneena. Herra, milloin lohdutat minua?

• Voi voi...

Eli rukoilu ei auta ja olet ihan yhtä yksin kuin ennenkin...? Miten jos nyt yrittäisin toimia niinkuin normaalit ihmiset ja hakueutuisit sieltä rukoilukammiostasi ihan elävien ihmisten pariin? Voit olla varma, että KUKAAN ei sinua sieltä tule etsimään, vaan apu löytyy vain ja ainoastaan silloin kun on valmis itse jotakin tekemään asian hyväksi. Tällä en tarkoita rukoilua, vaan ihan konkreettista toimintaa ja tekemistä.

• saviruukku.

Herra vapauta minut kaikista kahleista ja tee minusta vapaa. Paranna minut ja vapauta minut ihmiseksi joksi sinä olet minut luonut ja tarkoittanut. Tuo elämääni ihana sinun valitsemasi elämänkumppani ja tälle pian syntyvälle lapselle vastuullinen isä. Rukoilen myös kaikkien täällä rukoilevien kanssa ja puolesta että sinä voimallisesti vastaat Jokaiselle heille ja autat heitä täydellisesti rakas Isä. Olet rakkaus ja tahdot meille vain ja ainoastaan hyvää. Jeesuksen Kristuksen nimessä AAMEN!

Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
      Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

• Y*K*S*I*O*N

Siunausta ja jaksamista Jeesuksessa.Pyrkikää kestämään, te toisten ihmisten murjomat, uskossa olijat.Älkää lannistuko, vaikka kaikki tuntuu hyvin pahalta.Sillä koittaa päivä, jolloin murjojat ja pilkkaajat kärsivät omat pahansa, omassa tunnossansa.Sinun mielesi vapautuu silloin. Jaksa luottaa ja antaa anteeksi, kaikki muuttuu paremmaksi, lapsen askelin . Älä kiirehdi, malta mielesi Jeesuksessa, niin näet valon kirkastuvan.

• pahaa vastaan

Jospa joku vastaisi ja rukoilisi puolestani, niin se antaisi lohdutuksen, etta joku minua muistaa! Ongelmia on monta, mutta suurin on se mista ei voi puhua, kun muuten hulluksi luullaan. Minulle on tosiaankin tapahtunut outoja yliluonnollisia asioita, jolle ei ole luonnollista selitysta, ja ne ei ole pikku juttuja. Rukoilkaa etta saatanan voimat ja kaikki paha ei voisi minua haavoittaa millaan lailla. Kiitos!

• Rukoile Jeesusta

avuksesi rohkeasti ja kestäväisesti, kylvä sydämmeesi Jumalan hyvää sanaa Uudesta Testamentista ja psalmeista. Ano Jeesuksen nimessä elävää vettä ja Pyhän Hengen armo-osallisuutta, samoin kiitä ja kunnioita Herraa tekemällä tahtoaan. Lakkaa kaikesta Jumalan tahdon vastaisesta, jos niitä elämässäsi on kuten ennustelut ja horoskoopit ja haureus ja muut sellaiset. Ole näissä hyvissä kestävä niin koet muutoksen.

• Sinuun luottaen

Herra Jeesus, annan sinulle kaiken mita olen ja myos mita en ole. Anna Sina minulle Pyhan Veresi puhdistus ja varjelu pahaa vastaan. Anna Sanasi kasvaa sydammessani ja muuttaa minua enemman kaltaiseksesi. Anna Nimesi voima elaman taisteluissa. Kaikki ovat minut hyljanneet. Sina et koskaan jata! Kiitos Jeesus! Anna minulle kuitenkin oma rakastettu, etta voisin tuntea kasivarret ymparillani. Minun on niin ikava. Kirkolla tapaan toisia naisia, vahan juttelemme ja sitten menen takaisin yksinaisyyteeni. Saatamme lahettaa sms viestin silloin talloin, tai jopa harva kerta tavata, mutta jokaisella on oma elamansa. Jeesus tee ihmeesi minunkin elamassani. Kiitos etta olet jo niin paljon tehnyt!

• Vainottu

Minussa ei ole paikkaa, mihin ei olisi lyoty, haavoitettu, ivattu ja tekijat ovat omaa vertani! Surun ja haavoittuvuuden myota on kostonhalu noussut pintaan, kun lyotya lyodaan. Jeesus auta minua! Auta pysymaan Sinussa. Muuta heidan mielensa, auta nakemaan omat virheensa. Sinun on valta, voima ja kunnia! Amen!

• Auttakaa!

Pyydan hartaasti, etta kantaisitte Peteria Jeesuksen eteen, etta han pelastuisi! Han on miespuolinen noita ja Jeesus kuoli hanenkin puolestaan ja tuli vapauttamaan vangitut. Hanen vereensa vedoten! Amen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1553
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      894
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe