Elikkäs, äskettäin Espooseen muuttanut päälle parikymppinen nainen etsiskelee hevosta millä ratsastella, noin kerran-pari viikossa rennosti maastossa. Kokemusta löytyy. En tykkää hypätä enkä välitä myöskään koulunväännöstä jatkuvasti. Oma hevoseni jäi savoon ja olisi kesällä-syksyllä tulossa tänne, jos löytäisin tallipaikan missä kohtuu vuokra ja kiva ympäristö (ei tarvii olla hieno maneesitalli) mutta kuitenkin hyvä ja osaava hoito täysihoidolla. Ehkä aiemminkin hevonen olisi tulossa, sopivan paikan löydyttyä. Hevoseni on kiltti ja helppo ruuna.
Lisäksi etsiskelen kaveria (siis ihan naispuolista kaveria, mies minulla jo on :) ), samanhenkistä höpöttäjää, tallille, shoppailemaan, elokuviin, kaveriksi, lenkille ja baariinkin joskus..
Olen huumorintajuinen, eläinrakas (meillä avomiehen kanssa kaksi koiraa), puhelias ja luotettava.
Minulla on auto, joten tallille pääsen kulkemaan syrjempäänkin, asun Niipperissä. Päivät käyn töissä. Ota yhteys mailiini, jos mikään tai vaikka kaikki näistä natsaisi!
[email protected]
Eteläsuomi, huom!
Da Capo
0
241
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286