Olen ajanut autoa & omistanut melkein yhtäjaksoisesti yli 20 v
Äskettäin Vaihdoin autovakuutus firmaa ja nyt olin ollut ilman "omaa autoa" noin 1v
- bonuksia ei aluksi löytynyt ollenkaa ??
- nyt löytyi mutta vain 10 %
Käsittääkseni pitäisi olla vielä täydet vai olenko väärässä
Mistä tämän tarkastaa..??
onko alettava vaan selvittelemään edellisiä vakuutuksi ja soittelemaan eri yhtiöihin.. ?
Miten tarkastaa autovakuutus bonukset ?
3
6288
Vastaukset
- täti
Bonusten pitäisi löytyä siitä vakuutusyhtiöstä, missä sinulla on viimeksi ollut vakuutus autolla!
- ...
Kilpailutapa vakuutusyhtiöt uudelleen. Autovakuutukseen voi saada jopa 70% lähtöbonuksenkin.
- että säilyy 5 vuotta
Tapiolan sivuilla luki että bonukset säilyy 5 vuotta.
Mutta lakihan ei enään määrää bonuksia, kuten ennen vaan periaatteessa jokaisella vakuutusyhtiöllä on omat bonusjärjestelmänsä. Vakuutusyhtiöt ovat käsittääkseni sopineet että liikennevakuutksen bonukset pidetään samana, kun asiakas siirtyy yhtiöstä toiseen.
Olisi kannattanut ensin pyytää vakuutus sieltä vanhasta yhtiöstä, ne olisivat luultavasta antaneet sen sillä vanhalla prosentilla ja siirtää vakuutus sen jälkeen eri yhtiöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835