Daniel Dennett kuoli

analyysi.

Tiedoksi niille, jotka Daniel Dennettin tuotantoon ovat tutustuneet, että hän kuoli viime viikolla.

14

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on kuitnekin hyvinkin mahdollista, koska hänelle tehtiin iso sydänoperaatio lokakuussa.

Darwin's Dangerous Idea on hieno kirja.

• analyysi.

Yllähän oli jo uutinen kerrottuna, joten se löytyy yltä :)

Lehdistöön uutinen ei välttämättä ole vielä ehtinyt. En ole etsinyt lehdistöstä vielä uutista. Todennäköisesti se uutisoidaan lehdistössäkin pikapuoliin, ellei niin ole vielä tehty. Itse kuulin asiasta eräältä Cornellin yliopiston professorilta.

• analyysi. kirjoitti:

Yllähän oli jo uutinen kerrottuna, joten se löytyy yltä :)

Lehdistöön uutinen ei välttämättä ole vielä ehtinyt. En ole etsinyt lehdistöstä vielä uutista. Todennäköisesti se uutisoidaan lehdistössäkin pikapuoliin, ellei niin ole vielä tehty. Itse kuulin asiasta eräältä Cornellin yliopiston professorilta.

Luulisi nyt kuitenkin, että tuosta netissä jossakin jo mainittaisiin, jos Dennett kerran kuoli jo edellisellä viikolla.

Mutta kuten sanottu: Dennett ainakin oli huonossa kunnossa.

• illuminatus kirjoitti:

Luulisi nyt kuitenkin, että tuosta netissä jossakin jo mainittaisiin, jos Dennett kerran kuoli jo edellisellä viikolla.

Mutta kuten sanottu: Dennett ainakin oli huonossa kunnossa.

Ei nyt mulle mitenkään kovin tuttu nimi, mutta BBC:, Reutersin tai CNN:n haut eivät antaneet mainintaa kuolemasta (eikä kyllä kovin paljon elämästäkään).

Niin tämmöinen "huhu"uutinen on hankala. Ennenaikaiset muistokirjoituksetkin kun tahtovat olla loukkaavia, vaikkei tarkoitus olekaan jne.

Kaikki kuolevat aikanaan.

• illuminatus
        tuttumies kirjoitti:

Ei nyt mulle mitenkään kovin tuttu nimi, mutta BBC:, Reutersin tai CNN:n haut eivät antaneet mainintaa kuolemasta (eikä kyllä kovin paljon elämästäkään).

Niin tämmöinen "huhu"uutinen on hankala. Ennenaikaiset muistokirjoituksetkin kun tahtovat olla loukkaavia, vaikkei tarkoitus olekaan jne.

Kaikki kuolevat aikanaan.

Ehkä Dennett pääsee vielä tekemään marktwainit: "Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioiteltuja".

• Näin on asia

Huhu huhu huhuuuuu...

• analyysi.

Tosin en lukenut kyseistä uutista alunperin tuosta blogista, mutta ensimmäisenä kyseisestä uutisesta kuulin kylläkin samaiselta henkilöltä.

• Daniel Dennett on siis elossa.

Etkö ymmärtänyt lähdettäsi vai unohtuiko sinulta lähdekritiikki kuten usein tähänkin asti?

• analyysi.
        illuminatus kirjoitti:

Daniel Dennett on siis elossa.

Etkö ymmärtänyt lähdettäsi vai unohtuiko sinulta lähdekritiikki kuten usein tähänkin asti?

Olet oikeassa. Kiitos oikaisusta. Luin aiheeseen liittyen aikoinaan pikaisesti jotain tekstiä perjantaina klo 3:n jälkeen yöllä, jolloin myös aloitin tämän ketjun. Silloin ajatusten juoksu ja lukutaito ei tainnut olla ihan vireimmillään. Virhe olisi minun pitänyt huomata perjantaina aamulla tai viimeistään nyt tänään illalla, kun seuraavan kerran internetiin päädyin. No, tuli virhe näinkin korjattua. Pahoittelut niille, jotka tekstini johdosta tulivat harhaanjohdetuiksi.

• analyysi. kirjoitti:

Olet oikeassa. Kiitos oikaisusta. Luin aiheeseen liittyen aikoinaan pikaisesti jotain tekstiä perjantaina klo 3:n jälkeen yöllä, jolloin myös aloitin tämän ketjun. Silloin ajatusten juoksu ja lukutaito ei tainnut olla ihan vireimmillään. Virhe olisi minun pitänyt huomata perjantaina aamulla tai viimeistään nyt tänään illalla, kun seuraavan kerran internetiin päädyin. No, tuli virhe näinkin korjattua. Pahoittelut niille, jotka tekstini johdosta tulivat harhaanjohdetuiksi.

Kyllä se otsikko joskus vielä on tottakin.

• tietoa on

tiedoksi kaikille Daniel Dennetin serkkuun tutustuneille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2936
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2078
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1588
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1308
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1206
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      964
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      902
    Aihe