Vältyitkö lapsena koskaan selkäsaunalta? Jos, niin miten?
Vastauksia tähän alle, kiitos.
Muuten: kumma kaupunki tämä, missä asun - ensin karhu isottelee keskustassa ja nyt tämä *mitähän huomenna, odotan kun joulupukkia*
- http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=45132
T. MM.
P.S. Olen asunut Sibeliuksenkadullakin *suuri kunnia, älkää edes kysykö, miksi*
Huomenta jälleen:
11
882
Vastaukset
- mielekäs
kaupunki se Hämeenlinna ja vielä Suomessa ja sekin, että mun serkku asuu sielä
- tipuliinukka
Tämä on aika puolueellinen tämä kysymys, koska nykyäänhän toi selkäsaunan antaminen on kiellettyä. :( Väittäisin siis, että ne noin 11-14v ihmiset ei ole enää selkäänsä saaneet(?!).
Vastaan kuitenkin kysymykseen, sillä minäpä sain hyvinkin selkääni lapsena. En kylläkään yhtä useasti kuin vanhempi siskoni. Tiedä häntä sitten oliko kyseessä tottelemattomampi osapuoli vai minuako vain "paapottiin"?!....>koska nykyäänhän toi selkäsaunan antaminen on kiellettyä.<
En puhunutkaan nykypäivästä, vaan lukijoiden/kirjoittajien lapsuudesta....- tipuliinukka
Man-of-Mystery kirjoitti:
....>koska nykyäänhän toi selkäsaunan antaminen on kiellettyä.<
En puhunutkaan nykypäivästä, vaan lukijoiden/kirjoittajien lapsuudesta....Oletkos ottanut huomioon, että moni täällä kirjoittava on vielä lapsi. Vai onko 11v sun mielestä jo aikuinen? Jopa 17v lasketaan vielä lapseksi ja tuskin monikaan on selkäänsä enää saanut!
meillä oli koivuniemenherra ain esillä...kerran se muistaakseni öö lävähti.....
=:0))- osmi
olin kersana niin villi, etä sain joka kääntees selkähäni. Äiti löi kun ajatteli, että olen taas suunnittelemassa jotain pahantekoa. Kyllä nykynuoret ei tiedä mitä se on. Todella nöyrryyttävää mutta luulen, että hyväksikin osaapahan nyt aikuisena elää siipiänsä muoden.
Täällähän on elämää heti aamusta...=))))
Olin sen verran pieni lapsena ettet kerinnyt remmiä karkuun, jotenka täytyy myöntää että kyllä se viuhkunut on ja osuvasti...=))))
Pitkällepäs ne ongelmat ovat rantautuneet, kun sinun kotikaupunkiisi. On ollut melkoinen vauhti niillä päällänsä...=))))
Noista Sibeliuksista tiedä...- SolaQuussa
Quu ei ole saanut selkäänsä, kuin huuhaalla..kotoa pelkkää rakkautta.. ;o)
Solalle sateli tukkapöllyä ja piiskaa..kerran vältyin selkäsaunalta, kun laitoim jonkun toisen piikkiin särkemäni ikkunan...;) - Danskuu
Selkäsaunalta vältyin kesäsin, kun lapsilaumassa, jossa minä, iso-veljeni ja serkkuni (poikia kaikki) tehtiin kolttosia, niin nuorimpana ja ainoana tyttönä kiinni jäädessä aloin aina itkemään, niin pojat sai minunki puolesta selkää, koska olivat houkutelleet minutkin mukaansa :P
No, kotioloissa remmipaukku minunki persuuksilla, yhtä ahkeraa, kuin iso-veljienkin tai no, joskus sai syyt vieritettyä veljien niskaan, sitten tein ilmoituksen lastensuojeluun, siinä 11/12-vanhana ja selkäsaunat loppuivat siihen. Uhkailut ei kylläkään :DD - mikhaildenisov
....muita ovelampi.
- Alien-8
Muistan vieläkin lapsuudesta erään selkäsaunan.Rupesimme kaverin kanssa kivittämään naapurin tyhjillään olevan talon ikkunoita.Taisimme hajottaa kuutisen ikkunaa.Aiai sitä voihketta ja valitusta,kun tuli remmistä paljaalle pyllylle:)Kivulias,mutta opettavainen tapahtuma.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa683941Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen192239Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4401951Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1641791- 1081176
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p871153Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361105Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33927En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37788Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina165730