Huomenta jälleen:

Vältyitkö lapsena koskaan selkäsaunalta? Jos, niin miten?

Vastauksia tähän alle, kiitos.

Muuten: kumma kaupunki tämä, missä asun - ensin karhu isottelee keskustassa ja nyt tämä *mitähän huomenna, odotan kun joulupukkia*

- http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=45132

T. MM.

P.S. Olen asunut Sibeliuksenkadullakin *suuri kunnia, älkää edes kysykö, miksi*

11

880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielekäs

kaupunki se Hämeenlinna ja vielä Suomessa ja sekin, että mun serkku asuu sielä

• tipuliinukka

Tämä on aika puolueellinen tämä kysymys, koska nykyäänhän toi selkäsaunan antaminen on kiellettyä. :( Väittäisin siis, että ne noin 11-14v ihmiset ei ole enää selkäänsä saaneet(?!).
      Vastaan kuitenkin kysymykseen, sillä minäpä sain hyvinkin selkääni lapsena. En kylläkään yhtä useasti kuin vanhempi siskoni. Tiedä häntä sitten oliko kyseessä tottelemattomampi osapuoli vai minuako vain "paapottiin"?!

• ....>koska nykyäänhän toi selkäsaunan antaminen on kiellettyä.<

En puhunutkaan nykypäivästä, vaan lukijoiden/kirjoittajien lapsuudesta....

• tipuliinukka
        Man-of-Mystery kirjoitti:

....>koska nykyäänhän toi selkäsaunan antaminen on kiellettyä.<

En puhunutkaan nykypäivästä, vaan lukijoiden/kirjoittajien lapsuudesta....

Oletkos ottanut huomioon, että moni täällä kirjoittava on vielä lapsi. Vai onko 11v sun mielestä jo aikuinen? Jopa 17v lasketaan vielä lapseksi ja tuskin monikaan on selkäänsä enää saanut!

• meillä oli koivuniemenherra ain esillä...kerran se muistaakseni öö lävähti.....

=:0))

• osmi

olin kersana niin villi, etä sain joka kääntees selkähäni. Äiti löi kun ajatteli, että olen taas suunnittelemassa jotain pahantekoa. Kyllä nykynuoret ei tiedä mitä se on. Todella nöyrryyttävää mutta luulen, että hyväksikin osaapahan nyt aikuisena elää siipiänsä muoden.

• Täällähän on elämää heti aamusta...=))))

Olin sen verran pieni lapsena ettet kerinnyt remmiä karkuun, jotenka täytyy myöntää että kyllä se viuhkunut on ja osuvasti...=))))

Pitkällepäs ne ongelmat ovat rantautuneet, kun sinun kotikaupunkiisi. On ollut melkoinen vauhti niillä päällänsä...=))))

Noista Sibeliuksista tiedä...

• SolaQuussa

Quu ei ole saanut selkäänsä, kuin huuhaalla..kotoa pelkkää rakkautta.. ;o)

Solalle sateli tukkapöllyä ja piiskaa..kerran vältyin selkäsaunalta, kun laitoim jonkun toisen piikkiin särkemäni ikkunan...;)

• Danskuu

Selkäsaunalta vältyin kesäsin, kun lapsilaumassa, jossa minä, iso-veljeni ja serkkuni (poikia kaikki) tehtiin kolttosia, niin nuorimpana ja ainoana tyttönä kiinni jäädessä aloin aina itkemään, niin pojat sai minunki puolesta selkää, koska olivat houkutelleet minutkin mukaansa :P

No, kotioloissa remmipaukku minunki persuuksilla, yhtä ahkeraa, kuin iso-veljienkin tai no, joskus sai syyt vieritettyä veljien niskaan, sitten tein ilmoituksen lastensuojeluun, siinä 11/12-vanhana ja selkäsaunat loppuivat siihen. Uhkailut ei kylläkään :DD

• mikhaildenisov

....muita ovelampi.

• Alien-8

Muistan vieläkin lapsuudesta erään selkäsaunan.Rupesimme kaverin kanssa kivittämään naapurin tyhjillään olevan talon ikkunoita.Taisimme hajottaa kuutisen ikkunaa.Aiai sitä voihketta ja valitusta,kun tuli remmistä paljaalle pyllylle:)Kivulias,mutta opettavainen tapahtuma.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4082
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2681
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2593
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2033
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1483
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1357
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1354
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      157
      1078
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1008
    Aihe