pääsee pakenemaan sieltä?
Miten ne saarella olijat...
6
527
Vastaukset
- päivien viemää
osa saattaa aikaisemminkin
- pauu
MITEN?
- päivien viemää
pauu kirjoitti:
MITEN?
ja sit en muista oliko se näin että se tony aikoi räjäyttää sen linnan ja siinä ne sitten pääsivät pakenemaan sieltä.
- patsy
Muistan joidenkin paenneen lautoilla.
- sara
kun saarelaiset ovat vihdoin pääsemässä pakenemaan lautoilla melaswenin rantaan iskee hyökyaalto. hyökyaallossa uskotaan kuoleen mm. tony ja muita salemilaisia, vaikka tony olikin järjestänyt heidät Euroopassa olevaan linnaansa. Sillä välin kun Tonyn luullaan kuolleen "henkiin jääneet" pääsevät helposti pakenemaan saarelta.
- ??????????????
Mäkun luulin että Tonyn linna on siell saarella? Miten se ne on järjestäny sinne linnaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637