Ootteko huomannu, et MTV3:sella tulee aivan liikaa mainoksia? Joskus jotkut ohjelmat on 5-10 minuuttia myöhässä, koska tulee MAINOKSIA! Nelosella ja Subtv:llä ei tuu läheskään yhtä paljon mainoksia.
Alkaa muutenkin ottaa päähän se, että kolmosel on AINA ohjelmat myöhässä mainoksien takia.
Mitä mieltä te ootte?
MTV3:sen mainokset
11
580
Vastaukset
- TTh88
Terve
Lostin (nelonen) ja Huosen (MTV3) mainoskatkoilla Lost mainostaa enemmän. Ja muista silleen ne maksaa ohjelmansa. - *pilkunnussija*
sunnuntain simpsoneissa tuli varmaan 7min mainokset! ärsyttävää tollaiset maailman pisimmät mainokset >:(
- ...totta
Kyllä niitä tulee ihan älyttömästi. Miten maikkarilla voikin ohjelmat olla aina myöhässä ja jo alkuillasta. Luulis että niille typerille mainoksillekin olis osattu varata niihin menevä aika ettei tartteis ohjelma-aikaa käyttää. Mut paremminkin kannattais lähettää viestiä maikkarille kuin täällä vaan vatvoa. Lisäksi vielä huipuksi mainoskatkon viimeinkin päätyttyä sieltä tulee tosi tyhmä rimpsu esittelyä heidän ohjelmistaan!!!
- Syy on tässä
Syy siihen että sieltä tulee se pitkä rimpsu mainontaa omista ohjelmista on se että mainoksia on eri osissa maata erilainen määrä. Mainoskatkohan ei tietenkään ole sama kaikkialla Suomessa! Maikkarilla on paljon myös alueellista mainontaa, eli mainoksia jotka näkyvät vain tietyllä alueella.
Jos esim. Helsingin alueella nähdään paljon alueellista mainontaa, ja mainoskatkon on tietysti oltava täysin saman pituinen joka paikassa, niin esim. keski-Suomessa se aika täytetään sitten niiden tulevien ohjelmien buffaamisella. - katsonut
enkä katso. Mainoksien aikana löytyy paljon parempaakin tekemistä. Sanonko, että hyi hel.... kaikenlaisille tuutista tuleville mainoksille. Erehdyin kerran elokuviin pakkokatsomaan 10 min alusta mainoksia. Nykyisin menen leffaan n. 15 min 'myöhässä'.
- ...
Olen samaa mieltä!Ärsyttää tuollaiset piinaavan pitkät(joskus jopa 10 min)mainostauot!10 min on sentään kuudesosa tunnista,joten miksi tuhlata niin pitkä aika idioottimaisiin paskamainoksiin?Miksei vaikka 2-3 min riitä?Saisivat ottaa oppia Subilta ja Neloselta!!!Tai pistäisivät sitten vaikka klo 22 alkavan ohjelman alkamisajaksi 22.10 koska se on lähempänä totuutta!!!!
Toinen ärsyttävä juttu Maikkarilla on se,että uutiset tulevat kesken elokuvan,kuten sen hiljattain tulleen Viimeinen linnoitus(?) -elokuvan kanssa.Eikö ne uutisetkin vois tulla poikkeuksellisiin aikoihin kun tulee elokuva?Murrrh... >:-|"Toinen ärsyttävä juttu Maikkarilla on se,että uutiset tulevat kesken elokuvan,kuten sen hiljattain tulleen Viimeinen linnoitus(?) -elokuvan kanssa.Eikö ne uutisetkin vois tulla poikkeuksellisiin aikoihin kun tulee elokuva?Murrrh... >:-|"
Totta. Miksi ihmeessä lauantai-action-formaatti piti sotkea tuolla tavalla? Tulee mieleen ajat, jolloin uutiset olivat niin pyhä asia, että niitä ei saanut sotkea mikään ja varmuuden vuoksi YLEllä ne ajettiin yhtä aikaa kahdelta kanavalta...
Vieläkö mainoksien sijoitteluun pätee se sääntö, että tunnin ohjelma-ajasta saa enintään 15 minuuttia olla mainoksia?
- Mainos-TV:ssä
on mainoksia, sillähän se elää.
Jos jonkun ohjelman yhteydessä on paljon mainoksia, se kertoo, että ohjelmalla on paljon katsojia.
Ne tulevien ohjelmien esittelyt ovat suoraan hanurista. - petkunterä
mainoksille olisi varattu vaikka 10min ohjelmien välissä ihan ohjelmatiedoissakin niin kuka niitä katsoisi.
- Öövini
metelillä.Loppuu kaukkarista patterit kun koko ajjaan joutuu ääntä säätelöön!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203