älkää kyllästykö näihin aloituksiini:
Mikä on elämässäsi tärkeintä?
Mitä elämästäsi puuttuu, ts. kaipaatko jotain?
Millainen maailma olisi ilman rakkautta?
Rehellisyyttä peliin sitten....
T. MM.
P.S. Sain perjantaina ylläpidolta gallupkyselyn, joka koski mm. sheriffien ja ylläpidon yhteistoimintaa - sain myös ehdottaa omia "kehitysideoitani". Jotain muutoksia on kuitenkin luvassa - mielenkiintoista....*tämän enempää en kerro*
Huomenta taas kerran -
12
1191
Vastaukset
- Taviksien Tavis
Tämän kerran ja tällä nikillä, kirjoitan.
Pyydät rehellisyyttä peliin? Millaista on anonyymi tai mysteerinen rehellisyys omasta mielestäsi?
Puuttuuko jotain omasta elämästäni, puuttuu! Miksi muuten näitä palstoja selailisin. Kaipaan sanoja, ihmisten sanoja. En niinkään kirjailijoiden vuosia pohdittuja lausekäänteitä, vaan tavallaan tässä ja nyt sanottuja.
Nyt juuri en tarvitsisi muuta, joskus aiemmin kyllä. Silloin se ei ollut mahdollista, nyt kun olisi en tahdo. Paradoksaalista.
Ja maailma ilman rakkautta, minkäänlaista rakkautta? Hui!
Kunpa et sinäkään pysyttelisi niin mysteerisenä! - mime
"Mikä on elämässäsi tärkeintä? "
Olen nyt laiska ja vaan copypasteilen:
"Laiskuus on hyve
Saatat ehkä yllättyä, kun kerron, että ohjelmoijan tärkein hyve on laiskuus. Linux-yhteisössäkin tämä on jopa innostuneisuutta tärkeämpi ja tunnustetumpi hyve. No, jos olet naimisissa ohjelmoijan kanssa, olet ehkä todennutkin, että laiskoja ronttejahan nuo ovat, ei se ikinä tiskaa eikä pese pyykkiä, eikä aina muista syödäkään. "
http://www.avoinelama.fi/html/AvoinElama-koko.html
http://www.avoinelama.fi/opensource.php ja kaikille isille...Hyvää iskän päivää!!!
noh elämässä tärkeintä minulle on perhe...!!!!!=:0))- Alien-8
Noihin kaikkiin kysymyksiisi voisin vastata yhteenvetona,että totuttelen taas kahden vuoden jälkeen yksinäiseen poikamieselämään.Syyn olet varmaan lukenut tämän palstan sivuilta.
Tässä maailmassa aivan liian vähän rakkautta.Yksinäisiä ja onnettomia ihmisiä on aivan liikaa.>Tässä maailmassa aivan liian vähän rakkautta.Yksinäisiä ja onnettomia ihmisiä on aivan liikaa.<
Totta puhut - ko. aiheesta on tehty pop-musiikin nerokkaimman kaksikon toimesta laulu "World without love" *enpä kerro, keitä kahta tarkoitan*
Kaikesta huolimatta lippu korkealle, t. MM.- Alien-8
Man-of-Mystery kirjoitti:
>Tässä maailmassa aivan liian vähän rakkautta.Yksinäisiä ja onnettomia ihmisiä on aivan liikaa.<
Totta puhut - ko. aiheesta on tehty pop-musiikin nerokkaimman kaksikon toimesta laulu "World without love" *enpä kerro, keitä kahta tarkoitan*
Kaikesta huolimatta lippu korkealle, t. MM.kyllä löysin..luonnollisesti ihmekone Googlea apuna käyttäen:)Tunnen hyvin paljon tämän kaksikon musiikkia.
Juuh..yritetään pikkuhiljaa,ja päivä kerrallaan:)
- kaipaan
Äitiäni ja isääni he ovat jo kuolleet tulin juuri hautausmaalta vein isälleni kynttilän. Tuhannesti ennemmin juhlisin nyt täytekakua molempien vanhempien kanssa. Menetin heidät niin nuorena.
vanhempiaan voi jokainen kiittää omasta elämästään.
Viestiisi ei ole mitään lisättävää eikä mitään voi ottaa siitä pois.
Terveisin, MM.
- CodenameAmazing
Ai tärkeetä, kaikki elämän pikkujutut yhteensä, niistähän se kokonaisuus kertyy :)
Puutteita? No, jos ihmiset olisivat vähän edes vähemmän ilkeitä toisilleen, olisi kaikilla paremmin.
Ilman RAKKAUTTA!?!? Kaamea paikka, kaikenkaikkiaan, KAMALA ajatuskin.. - blondi-72hki
eli lapset on tärkeintä,terveys,ystävät ja se että olen tyytyväinen itseeni,elämääni ja olen onnellinen;O))
Kaipaan hmm rauhaa ja enempi iloa perheeseeni joka tulee eroni myötä..
Kamalaa ja tyhjää; - SHERIFFI. VARPUNEN.
JA HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ SINULLEKKIN!!!
NIIN MINÄHÄN VARPUNEN OLEN FIKSU JA FILMAATTINEN.
JA NÄIN FIKSU KUN OLEN JA MIELYTTÄVÄ!!
MIKSI LINKKINI POISTETAAN!!!
EIKÖ TÄNNE SAA LAITTAA LINKKEJÄ.
VARPUNEN EI OLE (HÄRSKIHARTIKAINEN) EN LAITA
RIVOUKEN TAPAISTA LINKKIÄ!!!ON OLLUT
VÄHÄN AIKAA TIETOKONE JA LÖSIN HAUSKOJA
IKIVIHREITÄ VANHOJA LAULUJA JA ELOKUVIA.
TÄÄ ON UUTUUDEN HULLUUTA!!!VIELÄ MINULLA.
TULEN TEILLE PULLA KAHVILLE , LENTÄEN LUJAA.
JA JUTTELEMME ASIASTA . EIÖS VAIN.
TERVEISIN:VARPUNEN :SILMÄN-ILOSI. itse itselleni:
>Mikä on elämässäsi tärkeintä?<
- terveys, läheiset ihmiset ja monet hyvin pienet asiat - kun on aikaa etsiä, löydettyäsi ne niiden merkitys onkin jo suurempi, ja se kasvaa....
>Mitä elämästäsi puuttuu, ts. kaipaatko jotain?<
- toinen ihminen - voisi sanoa, että olkapää, johon nojata ja joka olisi tukena huonoinakin päivinä *ei siis pelkkä olkapää vaan koko ihminen*, eli rakkauttahan minäkin kaipaan ja odotan, jos....tai kun....*nyt loppuivat sanat*
>Millainen maailma olisi ilman rakkautta?<
- ei tätä palloa olisi olemassakaan "without love", koska mielestäni rakkaus on kaikkea tätä koossapitävä voima
Tässä ikiomia ajatuksiani - kieltämättä ne on kirjoitettu koko ajan yhtä ihmistä ajatellen....
Terveisin, MM.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923