Kertokaa pikkujoulu mokat

Alvina

Haluaisin tietää hyviä pikkujoulu mokia.Laittakaa tänne myös sivustojen osotteita joissa ois hyvii juttui ja kuvasarjoja pikkujouluista,, joissa ois tapahtunut tosiiii mahtavia ja paljastavia mokia!
Kiitos etukäteen!

68

145905

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minääheh

      Yhessä pikkujoulussa röyhtäisin hirvittävän lujaa ja kaikki hiljenivät ja katsoivat minua. Muutuin heti paikalla punaiseksi, ja kaverini vain nauroivat...

    • Mokaton

      Koska ei myöskään pikkujouluja koskaan. Ne firmat joissa olen ollut töissä ei ole järjestäneet pikkujouluja. Ehkä juuri siksi en ole töissäkään missään :))) Tylsiä työnantajia ihan liikaa.

      • pikkujouluristeily

        Älkää ainakaan menkö risteilylle, siellä tulee mokailtua ihan liikaa! Nyt risteilyn jälkeen ei halua nähdä työnantajaa, eikä työkavereita. Toivoo ettei olis menny koko reissuun ollenkaan. Liikaa alkoholia, ei hyvää seuraa...


      • Mokaton
        pikkujouluristeily kirjoitti:

        Älkää ainakaan menkö risteilylle, siellä tulee mokailtua ihan liikaa! Nyt risteilyn jälkeen ei halua nähdä työnantajaa, eikä työkavereita. Toivoo ettei olis menny koko reissuun ollenkaan. Liikaa alkoholia, ei hyvää seuraa...

        Juu noin siinä helposti käy. Pikkujouluissa varsinkin ei kannata ottaa kaikkee mitä tarjotaan jos joku tarjoaa. Työyhteisön hyvinvoinnin turvaamiseksi kannattaa olla rentoutumatta liiaksi ja ottaa homma työhön kuuluvana velvollisuutena. Se on pr-tilaisuus ja käyttäytyminen tärkeää. Niin se hoituu arvokkaasti ja kehtaa taas mennä samaan työpaikkaan hommiin.


      • töissä?
        pikkujouluristeily kirjoitti:

        Älkää ainakaan menkö risteilylle, siellä tulee mokailtua ihan liikaa! Nyt risteilyn jälkeen ei halua nähdä työnantajaa, eikä työkavereita. Toivoo ettei olis menny koko reissuun ollenkaan. Liikaa alkoholia, ei hyvää seuraa...

        ja kyseessä oli ruotsin risteily... heheh ??

        Ootko ihan toimari?


      • Nimetön
        Mokaton kirjoitti:

        Juu noin siinä helposti käy. Pikkujouluissa varsinkin ei kannata ottaa kaikkee mitä tarjotaan jos joku tarjoaa. Työyhteisön hyvinvoinnin turvaamiseksi kannattaa olla rentoutumatta liiaksi ja ottaa homma työhön kuuluvana velvollisuutena. Se on pr-tilaisuus ja käyttäytyminen tärkeää. Niin se hoituu arvokkaasti ja kehtaa taas mennä samaan työpaikkaan hommiin.

        yksiin pikkujouluihin olin sitten ostanut uuden läpinäkyvän puseron ja tietysti uudet rintsikat..olimme syömässä jouluateriaa ja siinä hetken huumassa nostin paidan helman ylös ja esittelin pomolleni uusia rintsikoitani...kyllä hävetti ma aamuna tavata pomo...


    • mut ei koskaan pikkujouluissa

      Kiki "apina" voisi koittaa keksii muuakin kirjotettavaa kuin yhtä ja samaa tarinaa miljoonaan kertaan perätysten X) Aika mauton oot!

      • **--**

        oli tennissukat väärinpäin jalassa. Kyllä hävetti jälkeenpäin.


    • lissu laukka

      juu eka ison pomon kaa flirttasin sen kaa menin jonnekkin..mulla oli päällä toppi ha minihame ..olin seksy näky ehkäkin heille..

      sit pikkupomon kaa tanssin pöydällä ja taas flirtti ja intohimo iski ja molemmat miehet vielä naimisissa.Mutta eipä se heitä haitannu.........mua hävetti eka työpäivä noiden toilailujen jälkeen.Molemmat haluis iskee mut *vara naisekseen, rakastajatarko*siis huvittavaa..

      • passso

        Etkö hölmö tajunnut "antaa"? Turhaan menit pikkujouluihin.


      • Tarjouksia odottava.
        passso kirjoitti:

        Etkö hölmö tajunnut "antaa"? Turhaan menit pikkujouluihin.

        Hyvät tarjoukset puree aina :)))


      • toinen Lissu Laukka

        Surkea esitys.Pystyt varmaan parempaan.Tuo on miehen mielikuvituksesta!!


    • Pussasin pomon miestä

      Viimevuoden pikkujouluissa, humalassa, pussailtiin pomon miehen kanssa, todella kiihkeästi.
      Oli kotona selittämistä muijalleni imujäljistä kaulassani.

      • Olet?

        "pussailtiin pomon miehen kanssa"

        "Oli kotona selittämistä muijalleni"

        Siis oletko nyt muija vai äijä? ===DDD


      • Damaskox
        Olet? kirjoitti:

        "pussailtiin pomon miehen kanssa"

        "Oli kotona selittämistä muijalleni"

        Siis oletko nyt muija vai äijä? ===DDD

        Sitä samaa mäki kelasin.
        *nauraa*


    • anti-pikkujoulu

      inhoan pikkujoulut !!!

      • Nimetön

        Kyselijällä kirjoitus vaikeuksia.

        :-((


    • Tyhmä, tyhmempi, TYHMIN,

      Yliopiston pikkujoulussa menin kauheassa humalassa valehtelemaan poikaystävän kavereille ja omille kavereilleni, että olin pettänyt poikakaveriani. Ei mitään järkeä. En siis ollut pettänyt. En vieläkään tiedä miksi niin tein ja en muista koko illasta mitään. Huono selitys, mutta se on totta. Hävettää. Sen jälkeen loppui juominen, sillä huomasin, että en hallitse suutani kännissä. Kerron valheita yms. Mutta kaikesta eniten tietenkin hävettää mieheni puolesta, sillä olemme edelleen yhdessä, ja luulen välillä, että mieheni kaverit säälivät miestäni sen takia, että olemme yhdessä ja he luulevat edelleen, että petin miestäni. Miehelleni kerroin totuuden noin vuosi tapahtuman jälkeen ja hävetti enemmän kuin itse töppäys. Onneksi mieheni uskoi. Kaikki asiasta tietävät henkilöt tietävät vielä sen henkilön kenen kanssa valehtelin olleeni, joten asian voisi tarkastaa tältä henkilöltä. En tiedä kumpi hävettää enemmän, se, että valehtelin, vai se, että mieheni ystävät luulevat sen olevan totta. Mutta opin asiasta ja olen päättänyt olla tarttumatta pulloon, sillä en osaa toimia oikein juotuani. En siis vielä tänä päivänäkään tiedä, miksi valehtelin, sillä en edes halunnut sitä kaveria josta puhuin. Kai ihminen on sitten kykenevä puhumaan ja tekemään mitä vain kun on tarpeeksi humalassa.VOih...

      • Tyttis27

        Provo tais olla mut jos oletetaan, että toi tapahtuis oikeesti..

        Justiin seli seli ;) Toi taitaa olla se legendaarinen selitys oikean pettämisen jälkeen "Mä jostain syystä valehtelin pettäneeni, vaikka en oikeasti pettänyt...en tiedä miksi menin valehtelemaan sellaista" ;) :D Eli tais pettäjäkaveri olla se kaveriporukan yhteinen mies..tollasen tutun kanssa onkin sit helppo sopia, että "Sanotaan, että mä jostain syystä sain päähäni valehdella, että olisin pettäny miestäni sun kanssa"...(sinä ja pettäjäkaveri) kumpikin hyötyvät.

        Hmm, ei menis läpi mulla jos olisit mun kumppani. Palaneen käry haisee liikaa. Mut koita keksiä joku parempi ;)


      • Tyhmä, tyhmempi, TYHMIN,
        Tyttis27 kirjoitti:

        Provo tais olla mut jos oletetaan, että toi tapahtuis oikeesti..

        Justiin seli seli ;) Toi taitaa olla se legendaarinen selitys oikean pettämisen jälkeen "Mä jostain syystä valehtelin pettäneeni, vaikka en oikeasti pettänyt...en tiedä miksi menin valehtelemaan sellaista" ;) :D Eli tais pettäjäkaveri olla se kaveriporukan yhteinen mies..tollasen tutun kanssa onkin sit helppo sopia, että "Sanotaan, että mä jostain syystä sain päähäni valehdella, että olisin pettäny miestäni sun kanssa"...(sinä ja pettäjäkaveri) kumpikin hyötyvät.

        Hmm, ei menis läpi mulla jos olisit mun kumppani. Palaneen käry haisee liikaa. Mut koita keksiä joku parempi ;)

        Eihän mulla mitään hävittävää koko jutussa ole, ja siksi kerroinkin asiasta. Kaveri jonka kanssa sanoin pettäneeni ei todellakaan kuulunut kaveriporukkaamme ja kaikki kuitenkin tietää kyseisen henkilön, ja jos häneltä kysyttäisiin olisinko ollut hänen kanssaan, niin varmasti saataisiin tietää, että kyseessä on vale. Vähän niin kuin BB:n Kaki väittäisi olleen Karita Tuomolan kanssa, eli ei koskaan mahdollista!!Mutta joka tapauksessa vale oli elämäni suurin moka, joka sattui tapahtumaan pikkujouluissa kovassa humalassa. Olin päästellyt humalassa tätä ennenkin samantasoisia valheita koskien muita ihmisiä ja ymmärsinkin tapahtuneen jälkeen, ettei minun kannata pulloon tarttua, kun olen patologinen valehtelija luonteeltani humalassa.


    • passso

      olin ihan humalassa ja röyhtäisin!kamalaa! en kehdannut mennä töihin enää, otin loparit ja syrjäydyin.nyt olen syrjääni. paras kaverini on votjakki. ja jokunen ostjakki. älkää hyvät ihmiset, nuoret vasitenkaan, menkö pikkujouluihin!

    • passso

      alvina vois mennä hoidattaan päätään muuallekin kuin kampaajalle. menis ite törttöileen kännissä niin vois itelleen kertoa mokista!

      • Opinko mitään

        Olin silloin - 20v. Tuli vedettyy viinaa pikkujouluissa oikein kaksin käsin. Loppuillasta ennen sammumista olin haukkunu pomon paskas ja orjapiiskurix. Lisäx olin pyytänyt lisää liksaa.

        Maanantaina sain vain kerätä työpaikalta omat tavarani ja lähtee työkkäriä kohti.

        Se duuni kesti n. 3kk. Nykyinen ollut 15v, mutta enpä oo paljo pikkujouluissa pyöriny.


    • RISTO-REINO Eewalunden

      Aivan kerta kaikkiaan järkyttävää eniwei,oli olla selvinpäin pikku jouluissa .

    • näin on

      Helvetin hienoa että halutaan ihmisten kehua retostelevan oikein julkisesti miten ovatä jovuspäissään sekoilleet. Sairasta, todella sairasta, sotekea sekin mahdollinen vähäinen järki mikä ihmiselle on suotu, niin jollakin huumaavalla aineella!! Siksi olisinkin ehdottomasti sitä mieltä että alkoholi, jos senkin takia että siihen voi kehittyä riippuvuussuhde, sekä psykkinen että fyysinen, niin pitäisi Suomen laissa luokitella samaan kategoriaan muiden huumeiden kanssa. Eli alkoholin hallussapidosta, käytöstä, välittämisestä ja myymuisestä pitäisi langettaa yhtä kovat tuomiot kuin esimerkiksi heroinin hallussapidosta, käytöstä, välittämisestä ja myymisestä!!!! ALKOHOLI ON HUUME!!

      • kiva kun

        kerroit, ei oltas tiedettykään.
        Miks ihmeessä huumevalistus ja muut viranomiset ei ole varoittaneet KOSKAAN!!


    • ainut kirkaspäinen

      Kyllä minua vituttaa tämä paska. Olkoonpa mitkä tahansa juhlat, niin siihen kytketään aina viina ja hävytön käytös. Ei voi olla yhtään vastuuttomampia ihmisiä. Hävetkää saatana! Annatte oikein hyvän esimerkin lapsille ja muille sivullisille.
      Ja vielä valitetaan että viinaveroa pitäs laskee. Miksi sitä pitäisi laskea kun pullon kauloissa on sellaisia typeryyksiä kiinni tahmaisilla sormillaan, että ei tiedetä kummin päin oltas humalassa? Omaa typeryyttänne saatte myös syyttää jos menetätte työpaikkanne pään aukomisesta työnantajalle. Harvinaisen itsetuhoista porukkaa, ranteesta poikki kädet niin ei ainakaan ole ympäristölle haittaa.

      • Duunari80

        Tuli ite vedettyä totaalisen överiksi vuos sitten firman pikkujouluilla.. hm. Suoraansanottuna vetäsin firman n. 60v siivoojaa ja kunnolla, juuri mitään en onneksi muista.


      • onhan tuo
        Duunari80 kirjoitti:

        Tuli ite vedettyä totaalisen överiksi vuos sitten firman pikkujouluilla.. hm. Suoraansanottuna vetäsin firman n. 60v siivoojaa ja kunnolla, juuri mitään en onneksi muista.

        hauska perinne jota kaiken maailman kukkahattutädit, Hyssälät tai absolutistit eivät ole vielä päässeet tuhoamaan. Joten juokaa, sikailkaa ja naikaa mitä sattuu. Perheelliset saavat nekin hieman vaihtelua.

        Amerikkalaissotilaat kiduttavat irakilaisia syöttämällä sianlihaa, juottamalla viinaa ja pakottamalla seksuaaliseen aktiin. meillä sitä kutsutaan pikkujouluksi.


      • lisää fiinaa

        Sähä oikee ruudinkeksijä oot vai että ranteet poikki! Mitähän olisit mieltä jos tyttäres tai poikas tekis tuon tempun pelkästään sen takia että on vähä ottanu bileissä viinaa ja mokaillu mietinny perkele pikkuse mitä kirjottelet!!!


      • Ohhoh
        onhan tuo kirjoitti:

        hauska perinne jota kaiken maailman kukkahattutädit, Hyssälät tai absolutistit eivät ole vielä päässeet tuhoamaan. Joten juokaa, sikailkaa ja naikaa mitä sattuu. Perheelliset saavat nekin hieman vaihtelua.

        Amerikkalaissotilaat kiduttavat irakilaisia syöttämällä sianlihaa, juottamalla viinaa ja pakottamalla seksuaaliseen aktiin. meillä sitä kutsutaan pikkujouluksi.

        Ihan totta toi viimeinen... Nauraako vai ei, siinä onkin sitten miettimistä.


      • jean van damme

        vittu mikä vanhanen olet!tekisi mieli lyödä nokkaan!työnnä vinkkupullo perseeseen!!!


    • Jei

      Sudittelin risteilyl 3 eri työkaveria, ja kaikki on/oli naimisissa...

    • pikku(joulu)pukki

      Pahin moka..... join vahingossa valkoviiniä häränlihan kanssa! Voe pojat että hävetti koko kalenterivuoden!

    • selviät pikkujouluista

      selviytymisopas pikkujouluista: www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=1115

    • Tiina-tonttu

      Onko pikkujoulu mokia? Eikös pikkujoulut ole tunnettuja siitä, että niissä esiintyy "työpaikkaromansseja" ja jokunen humalan nostattama tappelu? Joten mokat kuuluvat pikkujouluihin. Itselläni on ainakin ollut hemmetin hauskaa aina, vaikka varmasti on jotain tullut sanottua ohi suun tai tehtyä jotain, mitä ei varatun naisen tarvitsisi tehdä, mutta ei niitä ole kaduttu vaan hymyssä suin on tavattu sekä pomot että työtoverit jälki käteen... Joten pitäkäämme pikkujouluissa hauskaa, eikä ajatella mokaamista ja jälkipuinteja, sillä mokia tulee joka tapauksessa ja niihinhän kuuluu jälkipuinti. Mutta jos kaikilla on ollut hauska ilta, niin miksi pilata sen muisto muistelemalla "mokia"??? Mukavaa pikkujouluaikaa!!!

    • sattui tällaista

      Kaverini kertoi, että pikkujoulujuhlien lopulla hänen ystävänsä hyvästellessään työkavereitaan kadulla antoivat muutamat pusuja hänelle poskelleen. No, eräs sitten suikkasi ystäväänsä suulle. Ei siinä mitään, mutta hän rupesi utelemaan jälkeenpäin että mitä se oikein tarkoitti. Lähetteli sähköpostia kotikoneeltaan jne.. No, hänen miehensä sattumoisin luki kyseiset viestit ja ihmetteli, että mitäs tämä oikein tarkoittaa. Toinen vakuutteli että ihan viatontahan tämä on. Ei muuta kuin mies lähti mäkeen ja emäntä yksin lapsen kanssa!! Että sellaistakin voi sattua... Joten kannattaa katsoa ennemmkin kuin sitten katua. ;-)

    • itsemurhaiskun

      itsemurja iskun uhreille osoitteessa.

      • hhaahahhahahaa

        Ei vittu ku repesin :'DDDD


    • jormala

      Juu mokaksi kai tää menee kun vedin sihteeriä vahingossa b-rappuun lievässä kännissä..Paska juttu!

    • hassuna

      Olin ihan höplä ja vielä koko illan.
      Vieläkin kikatuttaa.

      Puhalsin pöydällämme olleen kynttilän sammuksiin, vähänkö hei hävettää!!!

    • Työtön Mies38

      Vietettiin viime viikonloppuna pikkujouluja pomon himassa. Iso ja hulppea talo. Otettiin juomia isolla kädellä. Pomo flirttaili assistenteille ja sanoi heillä olevan vapaamuotoinen liitto vaimonsa kanssa. Vaimo kun sattui kuulemaan asian, nappasi mut mukaansa saunaan ja alkoi ottamaan suihin. Siinä me laiteltiin ja pomo pamahti yhden assarin kanssa myös saunaan..
      Äijä veti herneen nenään ja antoi potkut.
      Vaimo lähti mukaani jatkamaan kesken jääneitä touhujamme..
      Että silleen täällä Etelä-Suomessa.

    • PikkuJouluPippaloissa

      Tein firman pikkujouluihin koirastani vaikka mitä herkkuja mm. maksalaatikkoa, mutta unohdin vaihtaa täyteen ripuloidut nahkapökäni kiireessä, ja ripuloin ne aivan pillunpäreiksi tanssittaessani naispuolista pomoani 7 promillen tuiskeessa.

      • Utelias Topias

        Oliko hyvääkin laatikkoa? Miten kypsensit? Naapurin piski ulvoo siihen malliin, että pitäiskö minunkin..


      • Naapurin maistuu aina
        Utelias Topias kirjoitti:

        Oliko hyvääkin laatikkoa? Miten kypsensit? Naapurin piski ulvoo siihen malliin, että pitäiskö minunkin..

        paremmalta. Täältä löytyy reseptit.


    • Mokakauhee

      Lähin kotiin enkä saanu pillua.

      • aiva kamalaa

        Lähin yksistä pikkujouluista naisen kanssa kämpille ja kiksauteltiin oikee kunnolla ja arvatkaa etää aamulla järkytyin se oli oma muija vieläki harmittaa!!!


    • boolista

      Pikkujouluboolista unohtui lantrauslimpparit kun ilolientä tehtiin lisää.
      Jengi alkoi sekoilee kunnolla kun booli oli vahvaa jo alunperin, salaa lisätty pirtu toi vibaa punttiin. Lisäsatsi tehtiin alkuperäisen jatkeeksi ja vissyt unohtui matkasta. Juhlat alkoi saavuttaa kliimaksin kun juhlaväki imi ilolientä kuin juottovasikat.
      On se hauska nähdä kun työntekijät, toimihenkilöt ja ylemmät on parhaita kavereita sukupuoleen katsoen. Siinä puristeltiin ja hierottiin mitätahansa mikä käteen sattui. Haukuttiin ja tehtiin huorin, tapeltiin ja itkettiin.
      Jälkeenpäin kaikilla oli ollut erittäin hauskaa.

    • Kemikaali-Ali

      Firmassa järjestetään perinteiset pikkujoulut firman tiloissa. Sain järjestää juomat tilaisuuteen.
      Ostin firman kortilla skumppaa, kirkkaita, siideriä ja Olutta.
      Kun tilaisuus oli alkamassa, pyysi pomo tekemään Boolin valmiiksi.
      Luulin jonkun järjestäneen limut. Ei ollut pullon pulloa!
      Päätin tehdä Boolin Kirkkaista ja blandata sitä Oluella..
      Kaadoin 4L Kirkasta ja sixpackin Olutta sekaan.
      Porukka ajatteli minun tehneen Vodka Batterya..
      Jokainen otti Boolia ja skoolattiin..
      Minut tunnetaan Pikkuisen pilailevana miehenä, ja valta-osa porukasta meinasi yrjötä juotuaan Boolia.
      Monet epäili mun kusseen Booliin!!
      Maku oli kuulemma hirveä!!
      No, vakuuttelin kaikki ja sain anteeksi. Ilta eteni ja Boolikin hävisi janoisimpien kurkkuun.

      • Riinuri

        Toi oli hyvä,,,täytyy kokeilla!


      • KESKUSTELUUN

        PRKLE


    • ja mikä haloo

      c mon ei kai kukaan päissään puhele viisaita.

      Ei kaikkea tarvii heti tosissaan ottaa.

    • Tää on sitte paha....

      Meillä oli pikkujoulut suuren Jugend -talon A-rapussa, mutta meikä paineli ratikasta suoraan B-rappuun. Lopulta kuitenkin löysin juhlaporukan ja hauskaa oli.

    • kyllä kulunut

      varmaankin jo 10 vuotta, mutta vieläkin muistan sen kun joku puhuu pikkujouluista! Ihastelin työkaverini Tuijan kanssa pomoamme ja yks kaks hän kysyi panistitko tota ja minä tietysti kailotin et panisin! No pomon vaimo kuuli tietysti ja sanoi meille, että hämpä on pannut jo 5 vuotta! Kyllä hävetti kun tiesin hänen kertovan jutun miehelleen!

    • Eilaana

      sanoin hänelle että:Meikä se ei herroja kumartele!
      Niin arvatkaas mitä se peijakas teki mulle?!
      Seuraavana maanantai aamuna,tämä herra isoherra tuli toimisto huoneeseeni ja sanoi meikälle näin:
      Eila on hyvä ja tulee varastoon.Minä ihmeissäni että,,,mitähän se (kusipää)meinaa,enhän minä varasto homii tee.No lähdin ja tämä sanoo että,ole hyvä tuossa kuumailmapuhallin,hän on niin hyvä ja puhaltelee nuo teippiraidat irti lattiasta.Minä ihmeissäni,mutta tein työtä käskettyä.Ja voi vittu ku hokasin että minä siinä polvillani ja herra pomo mun takana!!!Niin siinä sitä kumarreltiin oikein kunnolla.....
      Ja arvatkaa oliko työkavereilla hauskaa kustannuksellani pari seuraavaa kuukautta!
      En saatana lähe enää minkäänmoisiin pikkujouluihin EN !

    • Laurelin...Laurelin

      Toivottavasti tänä vuonna ei käy niin kuin kävi viime vuonna Porvoossa - tässä rakastamassani aivan ihanassa kesäkaupungissa, jota nykyisin välttelen tämän yhden, katastrofaalisen pikkujoulukekkerin takia.

      Seurustelin silloin erään Helsingin yössä tapaamani miehen kanssa joka oli töissä suuressa bensiininvalmistusfirmassa jonka nimeä en tässä kehtaa edes mainita. Firikka oli kuitenkin päättänyt pitää pikkujoulukekkerit Porvoon keskustassa ravintolassa jonka nimeä en todellakaan halua tässä tuoda esiin, vaan tyydyn mainitsemaan että se oli aivan torin laidalla toisessa kerroksessa, siis pitkien ja leveiden ja jyrkkien portaiden toisessa päässä (muistaakseni).

      Kurvattuani taksilla poikaystäväni pihaan Haikon liepeille, oli kekkerit jo täydessä vauhdissa, ja asunto täynnä hänen työkavereitaan ja heidän vaimojaan ja tyttöystäviään. Yleinen härdelli oli huvittava, sillä katseltuani vähän aikaa tätä todella sydämellisen ystävällistä pukkimerta, niin minulla itsellänikin hyvässä seurassa nousta päähän viriili pikkujoulumeno.
      Ilta kului nauraa kihertäessä ja muutaman avioparin kiistelyä kuunnellessa, kunnes tuli aika lähteä itse tapahtumapaikalle.
      Pihaan tuli takseja toinen toisensa jälkeen ja väki alkoi vähetä pihalta riekkumasta.

      Mutta juuri silloin kun minun oli noustava taksiin, minä liukastuin pihalla ja putosin takapuolelleni vesilätäkköön. Tajusin heti, että nyt mennään niin että vesi lirahti lävitse hameen kastellen kaiken mikä nyt vain kastua voi.

      Miehet kiskoivat minut ylös lammikosta huudellen ja kauhistellen, mutta minä taisin olla siinä vaiheessa jo niin valkkarissa, että en oikein edes tajunnut haaverista mahdollisesti seuraavia jatkoja, vaan hihitellen ja anteeksi pyydellen istahdin taksin penkille niin että lätsähti.
      Tuon taksimatkan aikana asia hieman jo unohtui. Ja koska en ole niin turhantarkka typsy, niin kuittasin lopulta koko märän takapuoleni omalla, hieman toisinaan tylsälläkin huumorilla.

      Kun saavuimme pääkallopaikalle, miesystäväni piteli minua turvallisesti kiinni käsivarresta ja oli aivan hurmaavalla tuulella koska ei jättänyt minua hoipertelemaan yksin Porvoon yöhön, vaan talutti minut sisään ravintolaan sirristelmään simmukoillani.

      Etsiydyin veskiin ja vannotin ettei hän katoa minnekään, sillä minulla ei ollut täällä ainoatakaan ystävää tai tuttua. Mutta kun tulin veskistä, niin herraa ei näy missään. Seisoin siinä yksin ja etsin tuttuja kasvoja, mutta en nähnyt enää mitään muuta kuin valtavan ihmisjoukon ja kuulin korvissani musiikin takaa kamalan puheenmetelin.

      Ei mennyt kuin muutama sekunti, niin minussa oli kiinni miekkonen jolla vilkkui silmissä vähän sitä ja tätä. Ja ei kulunut kuin pari sekuntia lisää, kun olin hänen kanssaan baaritiskillä lipomassa sokeroitua shampanjakoktailia ja hihittelemässä täysblondina viihdyttävän hepun jutuille.

      Sitten hän halusi kanssani tanssimaan ja vei minut muitta mutkitta lavalle ja matkalla sinne, asetti somasti kätensä läpimärälle takapuolelleni.

      Arvatkaa mitä kaveri sanoi minulle?

      "No, sattuuhan niitä vahinkoja!

    • Muistiton

      Olin 16 v ja silloisen poikaystävän työpaikan pikkujouluissa. Olin tottumaton alkoholin juoja ja kun tarjoilu juhlissa oli ilmaista niin sitä molemmat vedimme kaksin käsin. Muistan, että jossain vaiheessa minulla oli neljä lasia pöydässä yhtaikaa.

      Kello 22-02 en sitten muistakaan yhtään mitään. Joku ystävällinen mies punaisessa autossaan otti minut kyytiin ja pysähtyi välillä kun oksensin suoraan autosta ulos. Kaikki vaatteet olivat oksennuksessa, kotiavaimet ja rippilahjaksi saatu rannekello hukkuneet. Minä pääsin kotiin, mutta poikaystävä oli herännyt jonkun tuntemattoman talon rappusilta. Minulla oli seuraavana aamuna elämäni pahin krapula.

    • Glögi

      byyttasin nordiksen katsomoon tai jotain vähän päälle

    • vieläkin

      Muutama vuosi sitten pikkujouluissa putosin saunatiloissa uima-altaaseen vaatteet päällä.

    • hitto soikoon

      tuli oltua tietenkin niin kännissä, että ei muista kaikkea. Sen muistan, että yritin vokotella lähes jokaista työpaikan tyttöä, kiva mennä maanantaina töihin. Näin siis luullakseni, ihan varma en tosiaankaan ole kun en muista.

      • asp66

        No nyt on kiva fiilis kuulkaa..olin viikko sitten firmamme pikkujouissa ja otin tietty kotona vähän pohjia ennen lähtöä. Juhla oli ravintolassa Hyvinkään keskustassa, mutta kabinetissa. Olin siellä sitten toikkaroinut muutaman tunnin kun en oikein tajunnut niistä drinkkilipuistakaan tuon taivaallista ja lopputulos oli, että firman tj (mies, noin 60v)ilmoitti tiukasti että mun on nyt aika lähteä kotiin. Sen muistan vielä, mutta en muuta..mulla oli lomaa tää viikko joten IHAN ÄLYTTÖMÄN kiva mennä duuniin huomenna, koska tosian olen esimies asemassa ja kait olisi pitänyt käyttäytyä hienommin ;-) Shit happens!!mutta huomenna näkee tuleeko nuhtelua liiallisesta alkoholinkäytöstä -veikkaan että tulee..


    • ei unohdu

      Vietimme pikkujoulua ja ohjelmaan kuului saunomista ja avantouintia ja tietysti ruokailut ja tanssit yms. Illan aikana muutamat miespuoliset työkaverimme aloittivat uudelleen saunomisen ja kävivät myös avannossa ja kaverini halusi ottaa uimareista yllätyskuvia ja kun ukot menivät avantoon me kiirehdimme äkkiä kameran kanssa avannon luo ja liukas kun oli minä onneton liukastuin korkkareillani ja putosin avantoon .

      • työpaikan bilee kumminki

        eli viime kesän meil oli työpaikan järjestämät bileet.. noh eka mentii vesibussil yhtee saareen ja syötiin siel hieno lounas ja näin, mää olin vetäny n. vartin kestäväl matkal jo 6packin naamaan ja sitä ennen mitä olinka ja sit ite saares söin ehkä kaks haarukallist ja juoksin vessaa laattaa x) ei mitää sit päätin kumminki tilat pomon kaa paukut jälkiruuaks xD jos tää päättyis tähä nii hyvä ois mut ei päästii maihin nii päätettii lähtee baari kierroksel (ja siis joo nää kaikki on mennyt firman pussist :)) noh mentii yhtee baariin sit ja sain päähäni alkaa selittää yhel työkaveril et kui helvatin hyvännäköne se on ja jollen seurustelis nii kyl mää sua panisin xD ja sit totesin et noh ihan sama kyl mää sua silti voisin panna :D joo ja tää ei tähä päättyny mentii sit viel parii baarii/clubii ja sit saatii päähän pomon ja parin työkaverin kans et nyt mennää hei toimistol jatkoil. Noh mentii sit toimistol jatkoil (ite olin jo melkee kanto kunnos :() tilanne päätty et kyseinen muija ketä olin kehunu ja näin ehdotti et tulenks seuraks vessaa ja näin, noh totta kai menin ku muija ol oikeest aika missin näköne ja näin ;) Kotiin päädyin jotenki ei mitää käsityst, mut Vittu hävetti mennä töihin maanantain etenki ku koko toimisto ol iha pommi jäljilt xD et ei näin :D


    • Pikkutonttuinen
    • JK

      ENNKERO

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe