Halutaan ostaa New Fores -poni

new forestin poni

Heissan.. :)
Haluaisin ostaa New Forestin ponin.
Ponin pitäisi olla kiltti ja lapsiystävällinen!! Myös sen pitäisi olla halpa enit,900€.. Poni tulisi hyvään kotiin jossa on hoitajia pieniä sekä isoja. =)

Ei kuitenkaan miksikään kisaponiksi, mutta muuten vain ratsastus käyttöön. Se olisi aivan sama olisiko se tamma vai ruuna, mutta ei mielellään ori!!

Ota yhteyttä jos sinulla on juuri sellainen poni minkä aikoisit myydä minulle.. Kyseleppä sähköpostilla lisää ja pidetään yhteyttä!!

sähkäriossa on [email protected]

p.s.. Olisi hyvä jos poni olisi länsi-suomesta.

6

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • new forestin poni

      Moi..
      Niin löytyykö mistään new forestin ponia??
      :D
      Ottakaa vain rohkeasti yhteyttä.. :)

    • kurkkaas...

      www.hevostalli.net osoitteen markkina paikan myydään poneja sivulle

    • Obelixx

      Et sinä tuolla hinnalla puhdasrotuista ponia saa! Tuohon hintaan löytyy lähinnä vain ex-ravureita.

    • Julia`

      Tuolla hinnalla et todellakaan kuvaamaasi ponia saa! korkeintaa jonkun huonon ponin jolla on jalat paskana ja muuta!

    • nimimerkki...:)

      Moikka!Kyllä sä tolla hinnalla saat rotuponinkin, mutta vanhan, jolla mennään vain kevyttä liikuntaa... Mutta risteytysponitkin ovat kivoja, ja tolla hinnalla sä saisit paljon nuoremman risteytyksen, kuin puhtaan new forestin.. :) meillä on molemmat.. (risteytys ja foresti)

    • kertoo vaan

      Moi!! Kyllä tolla hinnalla saa forestin, mutta ei kovin nuorta... kannataa ehkä harkita ottaa just tolla hinnalla n. 15w foresti, tai raha haitarin nostamista, jos haluatte esim. 10w ponin ostaa.. tiiän kyllä yhen, joka osti 18 w new forestin n. 800 e. se hyppää tosi hyvin, menee kouluakin, jalat on ehjät ja maastossakin voi mennä. hoitaessakin kiltti, ei kylläkään pienten ihmisten hoitsu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe