Eli olen tehnyt nyt tuolla www.ajokaista.com sivuilla noita kokeita. Nyt kun olen läpäissyt 5 kertaa kokeen, tuli ruutuun teksti, että Onneksi olkoon! Olet läpäissyt vaadittavan määrän kuvakokeita.
Vie tämä läpäisytunnus opettajallesi: ***
Eli vienkö tunnuksen autokoulun opettajalleni vai? Kun mulla on huomenna kirjalliset niin onko tämä jotenkin niihin liittyvää tms?
KIIRE! www.ajokaista.com NOPEITA VASTAUKSIA
Nimetön
2
6817
Vastaukset
- kyllä kirjalliset on erikseen
Itelläkin huomenna kirjalliset, en oo tuolla sivulla tehny, mutta on ne kirjalliset erikseen. Ei tuommoset tuloksiin vaikuta, mut hyvä kun osaat.
- kyllä minultakin
Jospa siitä joku palkinto irtoaisi koululta kysellessä? Minun piti kysellä, mutta unohtu sitte koko juttu ;) Kirjallisten läpimenoon ei vaikutusta tuolla kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110