Onko totta että tallentavat DVD soittimet eivät pysty tallentamaan digiboxin kanssa kuin ainoastaan sitä kanavaa jota sillä hetkellä katsot? Myynkö n.500e maksavan LG:n jollekin yhtä hölmölle kuin minä ja ostan tallentavan digiboxin sekä erillisen dvd soittimen?? Täh??!!
T: ei vielä digiä omistava
TALLENTAVAT DVD-SOITTIMET+DIGIBOX?
3
1404
Vastaukset
- se on
mutta voit ostaa kaksi halpaboksia, toisen tv:lle ja toisen tallennuksia varten.
Mieti hieman näitä asiota. Millä se toinen kanava otettaisiin vastaan? Toki voit katsoa toista kanavaa, jos sinulla on toinen digiboksi.
- Toinen höynäytetty
Minä ostin sony rdr-hxd760:n ja ihmettelen samaa. En voi ilmeisesti äänittää ja katsella toista kanavaa samaan aikaan. Ostin laitteen, koska halusin pitää mahdollisuuden tallentaa ohjelmat ensin kovalevylle ja myöhemmin dvd:lle, jos ne ovat hyviä. Pystyykö jokin toinen kombinaatio samaan? Auttaisiko sekään, jos tallentava dvd kovalevyllä ja digiboxi olisivat erikseen? Ei varmaankaan.
Voinen siis hankkia vielä toisen digivirittimen samaan televisioon ja katsella sitä samalla, kun toinen äänittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627