Minun Isäni Taisteli Suomen Sinivalkeaksi....

Ratsastava valkoinen mies

Minun Isäni oli yhtenä vapauttamassa Venäjän vallan alta, taisteli valkoisten käsivarsinauhassa Suomen vapaaksi sortovallasta,Niin tekee IPU.kin, taistelee EU:sta irti ja Suomi saa sen Itsenäisyyden mikä tälle pienelle valtiolle kuuluu, olkaa ystävät tyytyväisiä, ettei käy, niinkuin on käynyt venäjällä viimeaikoina, siellä ei toisinajattelijat elä kauaa, Mutta Suomi elää, ja sen vahva Itsenäisyyspuolue nousee Sinivalkoisen lipun kanssa Eduskuntalon rappusille,Voitto tuli kotiin, eikä Punalipun maahan!

18

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapauttelija

      Onko tämä keskiverto IPU:laisen älykkyystaso?

      • kv kiitos

        lauaisitko arvioira saat jos kerrot oletko lääkäri joka sen voisi tehdämuilla koulutuksilla se ei ole mahdollista vai oletko joku puoskari itse oppinut kallon kutistaja vai miksi kyselet


    • Nerva Trajanus

      Huono!

    • respetisi

      jotta saat lääke annoksesi taas oikeaksi.

      • Yksi Suomalainen

        Itsenäisyys on koko kansan asia. On lapsellista käskeä tarkastamaan reseptejä vihjaillen mielenhäiriöihin. Täyttä utopiaa sen sijaan on puheet, että 5:n miljoonan ihmisen mielipide painaa mitään yli 250 muun miljoonan ihmisen asuttamassa Euroopassa. Vain itsenäinen valtio voi turvata kansalaistensa hyvinvoinnin.


      • Yksi Suomalainen

        Itsenäisyys on koko kansan asia. On lapsellista käskeä tarkastamaan reseptejä vihjaillen mielenhäiriöihin. Täyttä utopiaa sen sijaan on puheet, että 5:n miljoonan ihmisen mielipide painaa mitään yli 250 muun miljoonan ihmisen asuttamassa Euroopassa. Vain itsenäinen valtio voi turvata kansalaistensa hyvinvoinnin.


    • ölkölkölkölkölkölkölkölk

      ölkölkkölö

      • ölkölk

        ölk


    • pareen_ku_ei_ois

      IPu häpeää noita avaajan hurmoksella ylistämiä taisteluita. IPU:laisia tullaan näkemään taas 6. 12 kivittämässä ja sylkemässä soihtukulkuetta joka kunnioittaa sodassa kaatuneita sankarivainajia.

      IPU:sta ei ole minkään itsenäistämiseen, jollei se lakkauta itseään ja itsenäistä satimeen vedättämiään torveloita.

      • seonselvä

        Häpeämme näitä suomettuneita torveloita jotka rahan toivossa myyvät Suomea ympäri maailmaa mitään piittaamatta seurauksista.Sipilä ja sn huoraavat kaikkien maailman ahneiden kanssa ja haluavat siirtää suomalaiset aurinkorannikolle toimettomiksi luusereiksi .Taas veropaljastus osoittaa kelle rahat valuvat. Yksikin tienasi 24 miljoonaa bittirahalla joka on väärää rahaa mutta kelpaa näille veikkosille jotka hyväksyvät EU-jäsenyyden ja sen hulvattoman pelin josta malliesimerkki on tämä väärän rahan hyväksyminen. Toivotaan eroa EUsta ja tuomioita niille jotka pelaavat rahamme EKPn kautta rosvoille. IPU hyväksyy vain oikean työn ja siitä saatavan palkan markoissa.


    • semmosia_ipuja

      Menehän soihtukulkueeseen huomenna marssimaan ja muistamaan isääsi, huomaat kuinka puolueen nimeä kantavan kerhosi ärhäkkäimmät heittelevät sinua kivillä ja sylkevät päällesi.

    • jäitä_myssyyn

      VOI POPULISTIRASSUKOITA.

    • ihankstosiiii

      koita sentäs nenäs asettaa horisontin tasolle, ettet puuta päin kävele.

      • selvita_faktat

        Neuvoo silmät kiinni ryssäköitten porukassa kävelevä toope.


    • näin-nyt

      Suomen sotaveteraanit eivät enää halua taistella ahneiden omaisuuden puolesta. Silloin talvisotaan lähtiessä kansa taisteli maaomaisuuten puolesta. Nyt ahne keinottelijaväki on rosvonnut meiltä kaiken maaomaisuuden joten ei kiinnosta koko maanpuolustus.Jollei teot muutu niin turha puhua mitään.

      • harhaiset_russakat

        Näinhän ne käpykaartilaiset laskeskelivat jos silloin, että Venäjä hetität sieltä suopoteroista pelastaa.. Kerrohan se maa jossa kansalla on enemmän?


    • vahvialast

      Aloittaja ei ehkä itse tajua että pelaa isänsä entisen vihollisen pussiin. Putinilla on samat tavoitteet. Heikentää, hajoittaa ja saada ristiriitoja eu valtioiden sisälle. Suomessa on näitä hyödyllisiä idiootteja enemmänkin.

    • heerää_jo

      "Minun Isäni oli yhtenä vapauttamassa Venäjän vallan alta, taisteli valkoisten käsivarsinauhassa Suomen vapaaksi sortovallasta"

      Juuuri niin Isäsi oli viisas ihminen.. Sinulla taas on pasmat hiukan sekaisin ja ikään kuin kuvainnollisesti puukotat nyt isääsikin selkään touhullasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2204
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      61
      2062
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1961
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1354
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe