Tein tuonne alle aloituksen Adventtikirkon omilta sivuilta otettuja otteita tutkimuksista.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000021272719
Saapas taas nähdä pureeko adventistien sensuuri aamun koittaessa tähänkin kirjoitukseeni.
Pitäähän adventisteilta ja muilta salata jopa oman kirkon tutkimukset!
Sensuroiko adventtikirkko taas
4
199
Vastaukset
- poistaa
Heti. Palstalla on jo liikaa Harhojen harrastajia
Suosittelisin uskova ykköselle Palstaa harhaiset.
Kimalainen- Pitäisi
Todellakin saada sheriffi tälle palstalle, jossa käyvät kaikki onnettomat tuskaansa purkamassa ja pahaa oloansa, voi heitä, mikä onkaan heidän elämänsä tarkoitus?
- Tiedoksi
Tämä palsta ei ole adventtikirkon, vaan suomi24:n ja eniro:n ylläpitämä keskustelupalsta. Jokainen rekisteröitynyt kirjoittaja voi poistaa VAIN omia kirjoituksiaan. Se mitä suomi24 ylläpito poistaa, siihen ei adventtikirkko eikä kukaan adventisti voi millään tavoin vaikuttaa.
- viestistä ylläpidolle,
senjälkeen ylläpidon velvollisuus on tarkistaa ilmoituksen paikkansa pitävyys.Ja jos se näkee ilmoituksen olleen aiheellisen,se poistaa viestin.
Esimerkiksi kaikki probakanda sivut ovat juuri niitä asiattomia ja toisten uskoa loukkaavia viestejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165233
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312021
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361965Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321879Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81314- 1641262
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351140