Huomenta kaikille jälleen

aamun- tai oikeastaan päivänavaus tulee tässä:

1) Mitä sinun tekisi mieli ostaa juuri nyt?

2) Entä mitä tekisit saatuasi lotossa ns. jättipotin?

Itse tekisi mieli uutta kännyä - Nokia N93....*nykyinen on wanha 3310*

Jälkimmäisen kohdalla tulisi kysymykseen mm. tilava asunto/omakotitalo, johon tulisi täydellisesti akustoitu musiikin kuunteluhuone, laitteistakaan ei tarvitsisi tinkiä - kaiuttimet olen jo valinnut:

- http://www.acapella.de/english/excali.htm

Muuten: arvatkaapa tuon kaiutinparin hinta Suomessa....

T. MM.

22

1792

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outzak

Ykköskysymykseen vastaisin, että juuri nyt mun ei tee mieli ostaa yhtään mitään.

Ja toinen.. Varmaan palkkaisin ison lauman ammattilaisia remontoimaan tän meidän torpan kauttaaltaan kuntoon. Jos rahaa tulis tosi paljon, ni pistäisin jonkinlaisen potin korkeakorkoiselle ja ryhtyisin huolettomaksi koroillaeläjäksi....:))

Suhteellisen hulppeat kaiuttimet!!:)) Noista voipi lähteä sopivasti ääntä, hintaa en uskalla edes yrittää arvailla...:)

• Vähän ideat vähissä - tyydyin tällaiseen kyselyyn.

Tuon Nokialaisen voisi saadakin - mutta jälkimmäinen menee silkan haaveilun piikkiin. "Ystäviä" olisi silloin ainakin yhtäkkiä paljon *missähän ne nyt ovat*

Totta on tuokin, että koroilla eläisi vallan mukavasti....

Tuli vielä mieleen yksi mietelause, jota olen ennenkin lainannut:

"Rahalla ei saa ystäviä, mutta toisaalta - sillä saa parempilaatuiset vihamiehet...."

Itselleni riittää yksi hyvä ystävä, jota en yritäkään "ostaa"....

T. MM.

P.S. En kerro noiden kaiuttimien hintaa vielä....

• outzak
        Man-of-Mystery kirjoitti:

Vähän ideat vähissä - tyydyin tällaiseen kyselyyn.

Tuon Nokialaisen voisi saadakin - mutta jälkimmäinen menee silkan haaveilun piikkiin. "Ystäviä" olisi silloin ainakin yhtäkkiä paljon *missähän ne nyt ovat*

Totta on tuokin, että koroilla eläisi vallan mukavasti....

Tuli vielä mieleen yksi mietelause, jota olen ennenkin lainannut:

"Rahalla ei saa ystäviä, mutta toisaalta - sillä saa parempilaatuiset vihamiehet...."

Itselleni riittää yksi hyvä ystävä, jota en yritäkään "ostaa"....

T. MM.

P.S. En kerro noiden kaiuttimien hintaa vielä....

edes haluais lottovoittoa, enkä muutakaan valtavaa rahasummaa.. Eihän niitä kateellisia ja pummeja kestäis kukaan.

Mieluummin minä pidän tämän kohtuullisen hyvän toimeentulon ja hyvät ystävät, joista tiedän, etteivät he pidä minusta ainakaan siksi että olen rikas....:))

• HL.Mance

kajarit ovat myös näyttävät..Jaa,hinta,hmmm...karkea hatusta tempastu arvio:104642,99 e ??

• HL.Mance

Tiedän jo,kun olin utelias,mutta katotaas noita arvauksia.Tuollaisien sijoittelussakin tarvitaan tosiaan kunnollinen kuunteluhuone ja mieluummin sulkapallokentän kokoinen...

• Danskuu

1) Mitä sinun tekisi mieli ostaa juuri nyt?
      -juuri nyt ei tee mieli ostaa mitään, vast´ heräsin

2) Entä mitä tekisit saatuasi lotossa ns. jättipotin?
      -Lähtisin joululahja-ostoksille, koska nekin ostokset on tämän kuun aikana viel tehtävä. Myöhemmin saatuani ei hajuukaan mitä tekisin, (tuskinpa mitään merkittävää) mut eiköhän marakattini puolestani päättäisi :DDDD

Muuten: arvatkaapa tuon kaiutinparin hinta Suomessa....
      -En arvaa vielä ainaskaan, kun tiedän hinnan :p
      Minust` karmeet, niiden suppiloiden vuoksi, jos mulla tuollaiset joutuisin kyllä verhoilemaan, ainaskin suppilot jemeliin :DD

• mintsu.AGENTS

Huomenta ensin kaikille =))
      Siis ensimmäisenä mieleen tulee ostos,no itselleni uudet talvi kengät.
      Lottovoiton varsinkin täyspotti jos tulisi,niin oma asunto tietysti,uudempi auto sit vois kyl matkustaa ulkomaille,kun ei oo tullut niissä käytyä ollenkaan ja loput rahat kyl sit säästäisin varsinkin tolle jälkikasvulleni.
      No onpas siinä melkoiset kajarit no jos hintaa yrittäisin arvioida niin taitaisi mennä kyl aivaan vikaan arvioiminen,mut sanon vaikkapa 10000,-
      Ainakin tehoa tulee noista kylläkin varmaan et tuntuu varmaan toden tuntuiselta musiikki.

• Alien-8

vastausten kera:

1.Digiboxi,vaikka asunkin kaapelitaloudessa.
      2.Talviasuttava "mummonmökki",jonka lähellä kuitenkin kaikki palvelut olisivat.

3.Ostin juuri uuden Nokian 3G-puhelimen,elikkäs 6630 mallin..saa luvan kestää ainakin pari vuotta.

Mutta nyt on lähettävä hommiin..hyvää päivänjatkoa seriffille.

• Siinähän ne tarvittavat ovatkin - ja rahat pysyisivät pankissa kasvamassa korkoa....

Mummonmökki - heh, ja neliöitä tarpeeksi.....

Päivänjatkoja vaan sinnekin, t. MM.

• perskuti

Siinähän ne tarvittavat ovatkin - ja rahat pysyisivät pankissa kasvamassa korkoa....

Mummonmökki - heh, ja neliöitä tarpeeksi.....

Päivänjatkoja vaan sinnekin, t. MM.

Mitä tekis mieli ostaa.
        -Pullo Camusta.
        Jättipotti lotossa.
        -Kysyisin ystäviltä, mitä he tahtoisivat ostaa juuri tällä hetkellä,(kertomatta voitostani).

Tää Nokia N93...On hyvä peli.Tällä hetkellä nettihinta 649e...Totta kai hommaat sen heti kun se on riittävän tärkeä.

Kaijutinparin hinta...vaikea...250.000 ekee:=)

• perskuti kirjoitti:

Mitä tekis mieli ostaa.
        -Pullo Camusta.
        Jättipotti lotossa.
        -Kysyisin ystäviltä, mitä he tahtoisivat ostaa juuri tällä hetkellä,(kertomatta voitostani).

Tää Nokia N93...On hyvä peli.Tällä hetkellä nettihinta 649e...Totta kai hommaat sen heti kun se on riittävän tärkeä.

Kaijutinparin hinta...vaikea...250.000 ekee:=)

>Kysyisin ystäviltä, mitä he tahtoisivat ostaa juuri tällä hetkellä,(kertomatta voitostani).<

Ystäväsi voisivat hieman ihmetellä, että "mistäs nyt tuulee" ja ehkä aavistella....?

• perskuti

>Kysyisin ystäviltä, mitä he tahtoisivat ostaa juuri tällä hetkellä,(kertomatta voitostani).<

Ystäväsi voisivat hieman ihmetellä, että "mistäs nyt tuulee" ja ehkä aavistella....?

Arvaisivat että olen voittanut, aijemmista pienistä voitoista olen "avitellut unelmia", mutta kun tärähtäis kunnon potti, niin siitä en kertois.
        Siinä vois olla ystävyys koetuksella. Riittääkö avitus vai olenko antanut itsestäni aivan väärän kuvan.

Itse asiassa. Kunnon lottopotti olis hyvin mielenkiintoinen kokemus, joten jatkan sen hamuamista tietäen todennäköisyyden, mutta melkein joka viikko sen joku onnistuu saamaan ja parhaat jopa useamman kerran elämänsä aikana.

• aliisa

Kyllä tää varmaan jollekin huomentakin on tähän aikaan ;O)) Mun tekis mieli ostaa juuri nyt uusi kakkosjääkaappi ja pakastin...mutta taidanpa ootella sitä lottovoittoo,jos vaikka sitten sinne uuteen omakotitaloon,jonka ehdottomasti ostaisin ;O)) Ja olishan se komiaa uusi autokin ostaa,jos vaikka tulis se korttikin sitten ajettua...

• vuorotyöläisille ainakin.

Niin, ja pitäisihän kaiken tuon kertomasi lisäksi kiertää vähän mualimoo - mutta onneksi on yksi matka, johon emme kukaan tarvitse latin latia:

"Yksi tärkeimmistä matkoista ,mitä ihminen voi tehdä,on mennä toista puolitiehen vastaan"

Terveisin, MM.

P.S. Hävettää vähän, kun olen Sinulle niin vähän vastaillut, liekö tämä ensimmäinen....

• aliisa

vuorotyöläisille ainakin.

Niin, ja pitäisihän kaiken tuon kertomasi lisäksi kiertää vähän mualimoo - mutta onneksi on yksi matka, johon emme kukaan tarvitse latin latia:

"Yksi tärkeimmistä matkoista ,mitä ihminen voi tehdä,on mennä toista puolitiehen vastaan"

Terveisin, MM.

P.S. Hävettää vähän, kun olen Sinulle niin vähän vastaillut, liekö tämä ensimmäinen....

enpä ole viime aikoina paljoo kirjootellutkaan ;O)) Etkä itsekään varmaan ihan näin usein ;O)) Hauskaa päivän jatkoa sulle,MM :)

• aliisa kirjoitti:

enpä ole viime aikoina paljoo kirjootellutkaan ;O)) Etkä itsekään varmaan ihan näin usein ;O)) Hauskaa päivän jatkoa sulle,MM :)

mutta kun suorastaan pakotettiin....*ei voi perääntyä enää*

• Kylli.Kyllä

Meikäläisen otsatukka heilahti taakse pelkästä katsomisesta. Olipa ämyrit, olipa juu.

Tosta kun kuuntelis Huuhaa-humppaa kybällä ni tietäis mitä kunnon musiikkinautinto on.

• J-P Virtanen

CD1 That´s All Right o Blue Suede Shoes o Can´t Help Falling In Love o Kitara Twist o Snake Shake o Kitara Twist o Huuliharppupoika o Agents Boogie o Green Onions o Agents hyökkää o Hully Gully o Sydänsuruja o Snake Shake o Jätkän Twist o Surujen Kitara o Aaveratsastajat o Tunnista toiseen o Neljäs mies o Se jokin sinulla on o Itämaista rakkautta o Tyttö metsässä o 7ender live o Saat Kaiken Itsestään o Ilmakuvia o En tiedä mitä teen o Harry Hevonen o Lihakirves o Se jokin sinulla on

CD2 Aamuöiseen sateeseen o Dear One o Edistyksen voima o Itämaista rakkautta o Tiikerihai o Kuningaskobra o Valot o Moonlight Walk o Canyon o Agents Arabiassa o Django o Midnight o Metsäkukkia o Henriks Polka o Vihreät niityt o Ajomies o Muistatko Monrepos´n o Se jokin sinulla on live o Mystery Train Live o Apache Live o Perfidia Live o Heartbreak Hotel Live o El Cumbanchero live o East Virginia Live o Muista minua o Tyttö metsässä

• perskuti

OHO, vedessä uinui koho!..Oho, oho:=)

• kyselin niiden hintaa Suomessa - pari ainakin sanoi tietävänsä, mutta Perskuti arvasi lähimmäksi.

No - ajatelkaa nyt mittoja:

- korkeus 230 cm

- leveys 150 cm

- syvyys 130 cm

- paino 620 kg per kaiutin

Kuunteluhuoneen kokosuositus vähintään 40 m²

Niin - se hinta on 222 000€/pari. Euroissa tuon jotenkin tajuan, mutta kun tuon euromäärän muuntaa markoiksi....

Ja lisäksi vielä samantasoiset CD-soitin, kaiutin- ja muut välijohdot - virtajohdot näihin ovat nekin ihan utopistisissa hinnoissa.

Subbaria tuskin tarvitaan noiden kanssa, mutta tiedän yhden - Velodyne Digital Drive 1812 jalopuisena 16 000€.....

Galleriasivullani on oman "diplomimyyjäni" kotisivuosoite, JOS joku on kiinnostunut.....

• sola&quot;

..miten helppoo olis, jos ois ihan tyhjä pää...ei tarttis kajareita, kun kaikuis ilmannii kivast... ;)

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3308
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3067
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2343
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      1996
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1519
    Aihe