Pirtupohjilla valmistautuneena firman juhlissa nostin lopuksi tunnelman kattoon! Hyökkäsin ventovieraan miesporukan kimppuun kiljuen kuin apassi-intiaani ja laitoin ropelit kunnolla pyörimään.
Löin viittä-kuutta miestä, kahta tarjoilijaa, kahta portsaria, yhtä työkaveria, pomoani...
Kierin lattialla, huusin, potkin ja huidoin, nousin pöydälle ja loikkasin sieltä uudelleen ihmismassojen yli oletetun vihollisen kimppuun...
Lopuksi kun roikuin narikassa käsiraudoissa takaperin, onnistuin vielä puremaan yhtä miestä olkapäähän.
Pomo jakeli viisisatasia kaikille uhreilleni etteivät nostaisi syytettä, ja onnistuikin siinä.
Ilman pomoa minut olisi todennäköisesti suljettu eläintarhaan. Että tämmöistä...
Elukka pikkujouluissa!
Pikkujoulusankari
2
864
Vastaukset
- Meilläpäin
ÄÄH.. tavallista sähläämistä. Pomo antaa tuollaisesta toiminnasta hyvät kehut! Olen Vartija vartioimisalalla.
- mutta...
Töihin palatessa ei tunne suurta ylpeyttä itsestään kuitenkaan. Ja porttikielto päättyy kuulema 5 vuotta sen jälkeen kun olen kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399